Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • MihaiMhI

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua.. tot caut.. si intreb pe toata lumea.. am un opel 1.3 cdti.. imi creste uleiul pe zi ce trece.. nu trage si scoate fum albastrui..
Skip ads

  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu exact daca este problema asta si la tine,dar la volvo stiu ca in timpul regenerarii dfp-ului intra motorina in ulei si ii crestea nivelul in baia de ulei(s-au facut rechemari in service pentru asta)...1.3 cdti din cate stiu are si el dfp,dar nu am auzit de problema asta si la opel.Inca o data precizez,e doar o simpla parere,posibil sa gresesc.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Uleiul creste din cauza regenerarii, e motorina injectata suplimentar, de aia si creste consumul in timpul regenerarii. Fumul albastru e de obicei cauzat de turbina
  • MihaiMhI

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
si ce as putea sa ii fac? daca ma opreste politia imi ia talonul.. la ce fum scoate.. se regenreaza de 2 sapt.. nu scap de problema asta.. am facut si schimbul de ulei .. ca il nenoroceste motorina.. imi creste tot timpul uleiul.. si acum am peste nivl max.. cu 1 cm..
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Nu e normal sa creasca uleiul in timpul regenerarii,nu are ce cauta motorina in ulei pentru ca il dilueaza.La cate regenerari ins fac motoarele de opel in 10K 15K de km la cat se schimba uleiul...gandeste-te ca nu ar mai avea loc in baie si motorul si-ar face ungere cu motorina,ceea ce nu e bine.Si a mea are dfp si nu am probleme cu cresterea de ulei.
  • MihaiMhI

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
pai aia ma intrebam si eu.. dc imi creste uleiul.. de la ce sa fie.. nu cred ca e vb de regenerare...sa creasca uleiul.. am facut dupa 3mii schimbul ca mi-a crescut uleiul... si era ars.. si imi consuma si mult.. sa marit consumul de motorina..
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Cauta putin pe google si ai sa vezi ca toti zic ca din cauza dfp-ului..acum m-am uitat putin si am gasit si la volvo,ford,chevrolet...
  • MihaiMhI

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
pai si pe unde se scurge motorina in ulei.. din cauza dpfu?
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@Mihai.
Neaparat trebuie sa rezolvi problema cu filtrul de particule,astfel risti sa strici motorul,turbina etc.
La tine intra motorina in baia de ulei, din cauza ca se incearca sa se regenereze Dpf-ul des, dar toate regenerarile sint esuate.
Verifica senzor temp.Dpf, EGR, termostat lichid de racire,senzor presiune diferentiala.
Cea mai buna solutie este anularea Dpf-ului fizica,din soft sau montat emulator si scapi de toate necazurile.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Motorina ajunge in ulei deoarece in tipul regenerari filtrului se injecteaza suplimentar combustibil in cilindrii,cind pistonul se afla in punctul mort superior,pentru a creste temperatura gazelor de evacuare(peste 600*).
  • MihaiMhI

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
mersi viorel.. imi poti spune cum verific toti senzori?
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pe tester, la cineva care stie sa citeasca valorile. Probabil e vreun senzon, cum spunea si colegul mai sus. Cel mai bine incearca sa rezolvi si sa nu mai mergi cu ea asa
  • MihaiMhI

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
am fost la tester cu ea.. e filtru in regenerare... dar nu se poate regenera din cauza turbinei ca baga prea mult inloc de 120 baga 150.. si trb reglata turbina.. dupa facut o regenerare din tester.
  • Wannabe

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Mai poate fi si din cauza ca antigelul curge in motor; daca scade si nivelul antigelului din vasul de expansiune, iar pe la busonul de ulei se vede un fel de spuma.

Din alte discutii de pe forum in cazul asta trebuie sa schimbi garnitura de chiuloasa.
  • Aursav

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Agila 2005 h421839
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Atentie ! stimate coleg, eu am patit asa ceva la un Isuzu Trooper, cam la 500 km, faceam schimbul de ulei pentru ca aproape se dubla cantitatea de ulei din carter, asta pana intr-o zi cand a inceput sa mearga in 3 pistoane .....si-asa ia fost sfarsitul.....am mers cu ia la reprezentanta Isuzu de la Constanta , dar n-au fost in stare sa-i faca nimic ........ sa dea domnul sa nu ai parte de asa ceva.
Dupa ce a crapat motorul. meseriasii au gasit scurgerea de motorina.............. pompa de injectie aflandu-se in rampa de culbutori, avea o pierdere pe la un semering......... si deci pentru un rahat de semering am faramat motorul..........asa ca datorita unui prieten OPELIST (agila).......am trecut la opel Agila si vad ca nu-i rau deloc .
- Mult succes si doar Drumuri bune !
  • MihaiMhI

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
la mine problema este cum a zis viorel.. intra motorina in ulei din cauza ca nu se poate efectua regenerarea la filtru.. din cauza turbinei..
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@Mihai.
Daca ai problema cu turbina inseamna ca ai si ceva eroare,dupa parerea mea nu umbla la turbina sa o reglezi,ca o strici mai rau.
Presiunea turbo trebuie sa aiba aprox.aceeasi valoare cu presiunea comanda turbo si nu este o valoare fixa ea creste in functie de turatia motorului.
  • MihaiMhI

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
viorel mereu mi-a dat presiune in turbina.. si are momente cand incepe sa fluere.. scoate fum.. si consuma 4 la relanti....care sa fie problema.. dc nu se regenereaza filtru?.. si dc intra turbina si fluera.?
  • MihaiMhI

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
si apropo viorel.. turbina nu o repar eu de capul meu.. o duc undv pe chitila.. la niste baieti care se ocupa numai cu asa cv.. am fost cu ea.. a verificat ca baga.. si au spus ca e geometria.. daia si fluera.. imi da 1 an garantie..
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
iti consuma 4 la relanti pentru ca incearca sa curete filtrul de particule.asa e si la mine...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR