- sasu alexandru emil
- OP
- 3 mesaje
- din 04 Dec 2013
- Vectra 1994 C20NE
- Constanta
sasu alexandru emil
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salut!
Sunt nou pe aici, asa ca scuze daca gresesc pe undeva .
Am un Opel Vectra A cu motor de 2.0i 8v 4X4 C20NE cumparat de curand.
Masina a stat cam 2 ani pe dreapta pana acum cand am cumparat-o eu, ideea e ca am observat ca am niste pete de ulei sub motor, nu stiu de unde sunt, pentru ca, nivelul la ulei este la fel de cand am facut schimbul, iar cutia fuctioneaza usor de cand am luat-o. Fostul proprietar a scos cardanul pentru ca s-a spart un rulment si a rupt flansa, zice el. Acum, tot fostul proprietar a mai schimbat "cateva" piese pe la motor si la cutie; cum ar fi supape, tachetii, placa de presiune etc.
Si mai are o problema cu apa, care se duce pana la 100 de grade, dupa care intra ventilatorul. Am inteles din ce am mai citit ca ar putea fi tremocuplanta (sau ceva de genu`).
Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat despre scurgerea de ulei. as aprecia foarte mult.....
Sunt nou pe aici, asa ca scuze daca gresesc pe undeva .
Am un Opel Vectra A cu motor de 2.0i 8v 4X4 C20NE cumparat de curand.
Masina a stat cam 2 ani pe dreapta pana acum cand am cumparat-o eu, ideea e ca am observat ca am niste pete de ulei sub motor, nu stiu de unde sunt, pentru ca, nivelul la ulei este la fel de cand am facut schimbul, iar cutia fuctioneaza usor de cand am luat-o. Fostul proprietar a scos cardanul pentru ca s-a spart un rulment si a rupt flansa, zice el. Acum, tot fostul proprietar a mai schimbat "cateva" piese pe la motor si la cutie; cum ar fi supape, tachetii, placa de presiune etc.
Si mai are o problema cu apa, care se duce pana la 100 de grade, dupa care intra ventilatorul. Am inteles din ce am mai citit ca ar putea fi tremocuplanta (sau ceva de genu`).
Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat despre scurgerea de ulei. as aprecia foarte mult.....
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- mariocove
- **
- 329 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Vectra 2007 Z18XER
- Bucuresti
mariocove
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Este foarte posibil sa fie de la baie,cum a zis si Vlad-OPC.Eu am schimbat garnitura de cauciuc de vreo 3-4 ori (si originala,si "neoriginala" ) pana am renuntat de tot la ea si am inlocuit-o cu silicon.Si acum mai am pierderi minore,insa m-am resemnat si am obosit...pentru 100-200 ml. de ulei pierdut intre schimburi chiar nu se mai merita sa desfac pe acolo.Pe langa asta mai pot fi si simeringuri sau alte garnituri,ca de exemplu,cea de sus,de la tacheti.Cat despre temperatura cam ridicata a lichidului de racire,aici sunt multe de spus...In primul rand,verifica sa fie antigel in instalatie in limite normale (antigel+apa distilata>temp. de fierbere este in jur de 110 gr C, Apa >temp. de fierbere 100 gr. C ). Apoi,ar mai fi de verificat:termostatul,distribuita,pompa de apa,termocupla si ventilatorul care sunt montate pe radiator,radiatoarele de racire si cel de incalzire habitaclu sa nu fie infundate,garnitura de chiulasa.Nu sunt excluse nici anumite erori date de ceasul de bord si de senzorul de temp. care ii da informatia (desi nu cred...ceasurile de bord de pe Vectra A mi se par unele dintre cele mai precise ).Pe de alta parte iti urez bun venit pe Club Opel si mult succes cu noua achizitie.Problemele mecanice le vei rezolva cu siguranta ! Sa ne prezinti si noua masinuta in topicul "Ai un Opel,sa-l vedem ! "
- sasu alexandru emil
- OP
- 3 mesaje
- din 04 Dec 2013
- Vectra 1994 C20NE
- Constanta
sasu alexandru emil
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salut! Si multumesc pentru raspuns.
Mai cu incalzirea la motor, masina are schimbat rola, pompa de apa, intinzator, supape, ax cu came etc ... Mecanicul la care am dus-o a inlocuit o conducta prin care sarea apa cu antigel, a inlocuit antigelul, am verificat "ceva" conducte care duc in radiator si sunt ok. Sau cel putin asa zicea el. Zilele trecute am fost cu ea la un alt mecanic si a zis sa ii las masina acolo ca e posibil sa fie termocupla, dar a zis ca nu e sigur si trebuie sa ii faca un test .... Acum eu i-am zis ca o duc dupa sarbatori. Asa ca atunci ii zic sa arunce o privire si pe unde curge ulei. Si am mai vorbit cu cineva care e la Opel, mecanic si a zis ca de obicei Vectra si in Insiginia au mici pierderi de ulei cca 200 - 300 ml intre schimburi, acum .... :s incerc sa stau linistit.
Cat despre poze voi posta cat de curand
Si mai am o intrebare; daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un stiker, pentru ca am vazut ca in constanta nu e nimeni cu care sa iau legatura
Mai cu incalzirea la motor, masina are schimbat rola, pompa de apa, intinzator, supape, ax cu came etc ... Mecanicul la care am dus-o a inlocuit o conducta prin care sarea apa cu antigel, a inlocuit antigelul, am verificat "ceva" conducte care duc in radiator si sunt ok. Sau cel putin asa zicea el. Zilele trecute am fost cu ea la un alt mecanic si a zis sa ii las masina acolo ca e posibil sa fie termocupla, dar a zis ca nu e sigur si trebuie sa ii faca un test .... Acum eu i-am zis ca o duc dupa sarbatori. Asa ca atunci ii zic sa arunce o privire si pe unde curge ulei. Si am mai vorbit cu cineva care e la Opel, mecanic si a zis ca de obicei Vectra si in Insiginia au mici pierderi de ulei cca 200 - 300 ml intre schimburi, acum .... :s incerc sa stau linistit.
Cat despre poze voi posta cat de curand
Si mai am o intrebare; daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un stiker, pentru ca am vazut ca in constanta nu e nimeni cu care sa iau legatura