Joi 05 Dec, 2013 10:05 pm
Sa inteleg ca ai un op-com...cu contactul pus, sterge erorile, du-te apoi la parametrii, si vezi la tensiune sonda lambda bank 1 (prima) si urmareste tensiunea ( cea in mV). Daca totuk merge corect, ea trebuie sa oscileze. Daca ceva este in neregula, ori scade si apare eroare, ori creste si apare eroarea. In cazul tau, cred ca va fi o tensiune mica... Dupa cum am mai spus, in putine cazuri sonda chiar e defecta. Ea ,,ii spune'' calculatorului ce corectie de benzina sa faca pentru ca amestecul carburant sa fie cat mai bun. Ea citeste cantitatea de oxigen din aerul evacuat, transmite informatia catre ECU, iar acesta modifica amestecul. Daca sonda transmite de mai multe ori informatii, ECU modifica amestecul, dar nu se schimba nimic in bine ( de exemplu fisura in admisie sau evacuare, ardere incompleta s.a.m.d. ) ECU da eroare ca sonda lambda este defecta sau valorile nu sunt cele corecte, si nu mai tine cont de ea.