Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • sevenx

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,
Care aveti experienta, va rog dati cu pararea ca eu nu stiu ce sa mai cred.
Subiectul : Vectra C Y20DTH, 2004, 170.000km, cumparata din Romania, iar de la 110.000 e in posesia mea.

1. Stationare in service pentru reperatii tinichigerie (bara fata )
2. Luat masina, design ok, dar cu probleme la pornire. In 10 zile eram cu ea inapoi, pentru ca nu mai pornea deloc.
3. Baietii au verificat daca trage aer apoi au demontat pompa injectie + injectoare si le-au trimis la verificat.
4. Verdict: Oring ciupit + 3 injectoare defecte (" care curg" zic ei).
5. Iau injectoarele sa le trimit la Endor, intrucat pretul dat de ei mi s-a parut mult prea mare . Ma uit mai atent, unul un pic turtit in capat, deasupra filetului. Stiind ca pana acum nu a umblat nimeni la ele (sau cel putin nu stiu eu sa o fi facut, si nici vechiul proprietar nu stie) imi pun un semn de intrebare si le mentionez baietilor defectul. Intre timp caut dupa cod si observ ca cel de pe ele (Bosch 0432193512) este pentru motor de 2.2 . Pentru 2.0 ar trebui sa fie: 0432193525. Informatie confirmata atat de Opel cat si se Service Bosch. Totusi cei de la Bosch au precizat ca corpul este acelasi si prin urmare este posibil sa fie diuza care trebuie in ele.
6. Vorbesc cu cei de la service si le zic ca e posibil sa fie o schimbare intentionata, sau sa se fi comis vreo confuzie de catre cei la care le-au trimis pentru verificare. Ei "se jura ca n-o fura", ca inclusiv turtirea din capul acelui injector era acolo inainte sa le demonteze ei, si prin urmare nu se putea face confuzie ca tot turtit le-a venit. Prin urmare raspunsul lor final asta e.
7. Mai mult cei de la service imi couminca ca din experienta lor astfel de inejctoare cedeaza la cca 80.000 si ca e eimposibil ca pana la km astia sa nu se fi umblat la ele. Pe de alta parte, de la reperezentanta, imi zic ca in mai bine de 10 ani ei nu au vazut decat 2 astfel de injectoare cazute si ca 80.000 e ridicol.

E adevarat ca eu nu pot sa garantez ce s-a intamplat cu masina pana la 110.00, insa dupa acesti km, de cand e la mine, ea nu a stat fara supraveghere decat in service-ul cu pricina (undea a avut 3 sau 4 intervenii pe tinichigerie).

In momentul de fata sunt in pana de idei si urasc mesterii din Romania.
Voi ce parere aveti?

Merci



Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu cred ca umbla cu fofarlica...
Exqct de asta imi e si mie frica de accidente chiar si din vina altora...
Te duci cu masina ok si te intorci cu ea moarta...
Eu am patit cu o dacie 1310, am dus-o in service sa-mi repare rezultatul unui accident, cand am luat masina era si alt radiator (evident care curgea), si benzina era scoasa (cam jumatate de rezervor), dar si masina reparata de ziceai ca au pus piese de la sh de pe o masina rasturnata...
In afara de asta, am facut itp la ei imediat ce am acos-o din service, si farul care era schimbat de ei lumina faza scurta in asfalt (adica vreo 2 metri de la botul masinii, de la volan de-abia daca o vedeai) iar faza lunga prin copaci...
Evident am fost respins doar din cauza acelui far, am amenintat cu opc-ul si am trecut surprinzator si itp-ul...
  • slickest

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic sa le faci reclamatie la politie cu toate informatiile pe care le ai! Banuiesc ca ti-au schimbat si pompa de injectie ca aia e o problema des intalnita la y20dth
  • sevenx

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Pompa mi-au zis ca este buna.
  • johnnyliv

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Parerea mea despre astfel de situatii :
1. Duceti-va intr-un service care are dotari moderne precum: O CAMERA VIDEO care sa va arate ce si cum s-a lucrat la masina(atentie ca a devenit o obligativitate);astfel scapati de orice banuiala.
2. Nu mai lasati masina peste tot,fara a o putea supraveghea!
Intr-un service modern(nu garaj cu 2-3 scule),in momentul predarii-primirii unui autovehicul,se noteaza lururi de baza,cum ar fi nr.masinii,tipul masinii,data primirii,cine a adus masina,ce reparatii se fac,starea general exterioara,etc... si mai ales nivelul de combustibil.Nu mai zic de faptul ca se pot face si poze la predarea catre service(la cerintele clientului) si ca lucrurile astea sunt semnate de ambele parti.
Faptul ca se dau cheile masinii unui oricare si acel oricare urca in masina si pleaca cu ea in service,nu inseamna ca a lasat masina in conditii de siguranta.Treaba asta nu are nici o justificare(cel putin legala) ca s-a facut ceva la masina...Foarte important...sa se solicite factura!
Romanului ii place sa creada ca este pacalit,si ca toti il mint,dar nici nu se informeaza cu privire la drepturile sale sau la obligatiile de client!
  • sevenx

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Sunt totalmente de acord cu tine.
Totusi aceste lucruri, inclsuiv prezenta camerei nu te ajuta la injectoare Smile. Inca nu am auzit pe cineva care sa filmeze, de la distanta mica a.i. sa fie vizibil, demontarea unor astfel d epiese, iar fotografierea in prealabil este inutila. Faptul ca nu am auzit eu nu exclude posibilitatea existentei.
Cred ca nu ramane decat ca, atunci cand te anunta ca se apuca de lucru sa te duci sa stai langa ei.
  • johnnyliv

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Crede-ma ca se vede clar daca se umbla la masina unde nu trebuie. La bara revopsita,chiar si cu demontarea acesteia,sau inlocuirea ei,nu ar trebui sa se stea mult; si mai ales sa se stea in alte zone decat strict la partea de dupa faruri...nu are treaba bara cu motorul. Sa nu fie cu suparare,dar mare atentie data viitoare unde reparati. Daca exista posibilitatea sa se asiste la reparatie,cu atat mai bine.
  • sevenx

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cele doua modele de injectoare ( 0432193512 si 0432193525) au acelasi corp insa duza diferita, ambele duze avand presiunea de deschidere 221bar.
Bosch Romania imi spune ca nu sunt echivalente, insa nu este in stare sa-mi zica care este totusi diferenta intre cele doua duze.
Asteptam raspuns de la Bosch Germania, poate ei or sti ce produc.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca aveau camera in zona unde s-a facut reparatia masinii se vedea daca ti-au schimbat injectoarele... nu este o operatie usoara si in plus de asta trebuie umblat la distributie pentru a le putea scoate.
cat despre acel injector poti sa il arunci ca nu mai face ala etansare niciodata... Ala nu a iesit usor si l-au fortat sa il scoata. Si la mine a fost unul naravas care nu a vrut sa iasa usor si pana al urma am reusit sa il desfac si era sa ii stric si eu acel filet care nu are nici un rol la Y20DTH pentru ca etansarea se face sus pe con si inelul de cauciuc cu insertie metalica prin strangerea talpii...
legat de diuzele de injector eu le-am schimbat pe ale mele desi nu erau complet duse celelalte dar aveau ceva uzura...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ca experienta personala, decat sa schimbi injectoarele la un Y2xDTx, mai bine schimbi chiuloasa cu totul, astfel, nu as crede ca au umblat la injectoare pentru simplul aspect ca nu prea pica si nu merita stresul sa le desfaci cand la dezmembrari ar trebui sa coste jenant de putin.
Cu pompa de injectie e alta poveste, insa ma gandesc ca nimeni nu e atat de idiot sa desfaca o pompa buna si sa urce alta semidefecta unde exista riscul real de a nu mai porni. Ca sa nu mai vorbesc de programarea altui calcultor de injectie la PSG16 se lasa cu scantei la profesionisti.

Nu cunosc service-ul ci doar vin cu o parere personala.
  • sevenx

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu update: am verificat injectoarele la un service Bosch unde mi-au comunicat ca sunt de motor 2.2 de pe Frontera, insa sunt in perfecta stare, toate 4. Prin urmare m-am intors cu o falca-n cer si unan-n pamant la service si le-am dat injectoarele urmand ca ei sa-mi schimbe doar garniturile.
Am luat masina, porneste bine, merge ca inainte de ivirea problemelor, insa am un alt simptom care nu stiu daca poate fi corelat cu interventia: pun contactul, porneste scurt insa se mai aude un zgomot electric timp de 2-3 sec dupa ce porneste.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR