- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Alex001
- **
- 233 mesaje
- din 04 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bistrita-Nasaud
Alex001
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2011
- Mesaj Privat
de verificat l-am verificat, termostatul functioneaza bine. problema este uzura din carcasa si faptul ca trece apa de termostat, deci nu inchide cum trebuie. am facut exact ca in acest tutorial dar tot nu inchide cum trebuie....si ma gandeam daca poate sa fie din cauza ca am folosit un smirgel prea aspru?
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mariano
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Alex001 a scris:stiu cum zici gabi, dar problema este ca nu este vorba de masina mea ci a parintilor mei, iar tatal meu este genul care zice ca daca porneste motorul si se misca masina lasa ca ii bine...nu conteaza ca troncane toate pe ea... tot ce schimba pe la masina schimba deoarece il oblig eu
cu termostatul vreau sa incerc sa il repar prima data...daca nu tine cumpar unul nou .
cu termostatul vreau sa incerc sa il repar prima data...daca nu tine cumpar unul nou .
Parerea mea este sa incerci granulatii sucesive de smirghel. Dat fiind faptul ca este topicul meu, te sfatuiesc sa inerci operatiunea fara sa te grabesti, usor, avand grija ca smirghelul sa fie bine aplicat pe toata suprafata si contactul sa fie ferm. Incearca cu 400 si apoi cu 1000, asa cum am indicat in descriere. Intr-adevar, este foarte importanta calitatea antigelului din instalatie, el fiind principalul agent corodator din instalatia de racire. Cu cat proprietatiile acestuia scad cu atat devine mai coroziv, atacand usor, usor instalatia de racire, lasand depuneri care nu fac decat sa dereglezee si sa cauzeze racirii.
Acum ca fapt divers, incercati si izolati putin si orifiicile prin care intra aerul catre radiator. Este ca si cum a-ti avea un fular la gura. Cu cat intra mai putin aer rece cu atat temperatura va urca mai repede. In special la diesel, unde se stie ca motoarele se incalzesc ceva mai greu.
- mariano
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Alex001 a scris:salutare!
am facut si eu operatiunea cu slefuirea dar fara rezultate prea satisfacatoare...tot trece apa , nu la fel ca inainte dar trece. Este posibil sa fie din cauza ca am folosit un smirgel prea aspru? (de 210 parca). sau nu se mai poate face nimic cu carcasa? este compromisa total?
oare mai are rost sa incerc sa o mai fac inca o data dar cu un smirgel mai fin?
am facut si eu operatiunea cu slefuirea dar fara rezultate prea satisfacatoare...tot trece apa , nu la fel ca inainte dar trece. Este posibil sa fie din cauza ca am folosit un smirgel prea aspru? (de 210 parca). sau nu se mai poate face nimic cu carcasa? este compromisa total?
oare mai are rost sa incerc sa o mai fac inca o data dar cu un smirgel mai fin?
Tinand cont de faptul ca am facut asta cu succes, acesta fiind de fapt topicul deschis de mine, incearca sa urmaresti cu atentie indicatile date la inceputul acestui topic, urmeaza-le cat mai indeaproape si vei vedea rezultatele. Binenteles, ca un aspect deosebit de important il reprezinta si calitatea antigelului. Acesta este vinovat de cele mai multe ori de corodarile din sistemul de racire, uzurile subansamblelor din acest sistem fiind o rezultanta a calitatii slabe a antigelului.
- Alex001
- **
- 233 mesaje
- din 04 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bistrita-Nasaud
Alex001
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2011
- Mesaj Privat
@mariano
asta aveam de gand sa fac inainte de a cumpara unul nou...sa incerc cu un smirgel mai fin....am facut cu un smirgel de 210 (daca nu ma insel) pana am indepartat toate urmele de uzura, acuma am de gand sa desfac si sa finisez putin poate, poate
P.S. cartonul este pus deja in fata radiatoarelor
asta aveam de gand sa fac inainte de a cumpara unul nou...sa incerc cu un smirgel mai fin....am facut cu un smirgel de 210 (daca nu ma insel) pana am indepartat toate urmele de uzura, acuma am de gand sa desfac si sa finisez putin poate, poate
P.S. cartonul este pus deja in fata radiatoarelor
- mariano
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
Dupa ce am schimbat si eu 4 sau 5 termostate (nu mai retin numarul) si la 6 luni mai mereu schimbam pt ca din constructie este facut prost , argumente daca doriti va pot da multe , am studiat un pic si solutia finala a fost bucsarea termostatului in zona inchiderii (bucsa neaparat din inox) . Asa imi merge de 2 ani . De atunci apa pana nu ajunge la 92-95 de grade radiatorul este rece si motorul se incalzeste relativ repede.
- mariano
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Eu îl schimb pt ca așa am considerat. Nu am probleme cu rãcirea. Chiar si acum pe vremurile acestea cãlduroase, temperatura nu trece peste 90 grade. La drum întins în afara localitãții nici nu ajunge la 90. Sta puțin sub 90. Dar cred cã se impunea schimbarea deoarece iarna motorul se încãlzea greu, chiar și cu carton în fața radiatorului.
Termostatul l-am luat complet cu tot cu carcasa si garnitura. De fapt pentru Y2,0 DTH așa se si vinde. Eu nu am vãzut decât complet cu carcasa. Sunt curios sã vãd cum mai lucreazã Vechiul termostat. Dacã pãsuirea pe care am fãcut o acum patru ani mai este ok sau s-a deteriorat. Menționez cã acest termostat este original al mașinii, din 2001. Ce sa zic? Acum 4 ani am fãcut aceastã rectificare prezenta in acest tutorial, deci pot spune cã termostatul original a fost ok, și-a fãcut treaba cu prisosințã!
Termostatul l-am luat complet cu tot cu carcasa si garnitura. De fapt pentru Y2,0 DTH așa se si vinde. Eu nu am vãzut decât complet cu carcasa. Sunt curios sã vãd cum mai lucreazã Vechiul termostat. Dacã pãsuirea pe care am fãcut o acum patru ani mai este ok sau s-a deteriorat. Menționez cã acest termostat este original al mașinii, din 2001. Ce sa zic? Acum 4 ani am fãcut aceastã rectificare prezenta in acest tutorial, deci pot spune cã termostatul original a fost ok, și-a fãcut treaba cu prisosințã!
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
Vad ca nimeni nu a incercat sa puna termostate cu garnitura (in carcasele originale, ajustate putin cu smirghel conform tutorialului), la mine functioneaza perfect (daca se mai si bucseaza cum spune rolland ... vor fi practic indistructibile)
Pun si o poza si cateva coduri ... poate ajuta pe cineva
Coduri: 8MT 354 776-141, V40-99-1096, 7.8607 (sunt coduri doar pentru termostatul ce se introduce in diversele carcase montate pe masinile cu motor 2.0 si 2.2 DTI)
Exista si producatori care vand termostate complete (cu carcasa), care au acea garnitura pe ciuperca termostatului ... un prieten a comandat si asa a venit ... nu stiu ce producator era ... pentru mine, acum vreo 2 ani, a fost mult mai ieftina varianta descrisa mai sus ... si inca nu am probleme
Poate ajuta pe cineva.
Pun si o poza si cateva coduri ... poate ajuta pe cineva
Coduri: 8MT 354 776-141, V40-99-1096, 7.8607 (sunt coduri doar pentru termostatul ce se introduce in diversele carcase montate pe masinile cu motor 2.0 si 2.2 DTI)
Exista si producatori care vand termostate complete (cu carcasa), care au acea garnitura pe ciuperca termostatului ... un prieten a comandat si asa a venit ... nu stiu ce producator era ... pentru mine, acum vreo 2 ani, a fost mult mai ieftina varianta descrisa mai sus ... si inca nu am probleme
Poate ajuta pe cineva.
- mariano
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
FFanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2022
- Mesaj Privat