- cipy2007
- OP
- 112 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Signum 2005 Z19DT
- Dolj
cipy2007
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Dolj
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am un opel astra H 1.7 CDTI de 101 cp si in seara asta mergind cu masina s-au aprins check engine si masina cu cheita( pina acum merge normal fara osicilatii la relanti etc).Pot sa precizez ca am avut probleme cu ea (nu se tura tot timpul peste 3000 rot/min).Acum de cind s-au aprins cei 2 martori masina trage mult mai bine si se tureaza peste 3000 rot.
Ce ar putea avea?
P.S. Am facut testul (calcat frina si au aparut urmatoarele erori : ECN 227911 si ECN 2345 A ).
raculea
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
- dobreionut1993
- *
- 1 mesaje
- din 03 Nov 2013
- Astra 2001 y17dt
- Braila
dobreionut1993
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
- cipy2007
- OP
- 112 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Signum 2005 Z19DT
- Dolj
cipy2007
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Dolj
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
raculea
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2012
- Mesaj Privat
- cipy2007
- OP
- 112 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Signum 2005 Z19DT
- Dolj
cipy2007
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Dolj
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cipy2007
- OP
- 112 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Signum 2005 Z19DT
- Dolj
cipy2007
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Dolj
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cipy2007
- OP
- 112 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Signum 2005 Z19DT
- Dolj
cipy2007
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Dolj
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Asa cum ti-am zis si eu am avut aceeasi problema ca tine ,cum incercam sa merg putin mai tare aparea masinuta cu cheie si limitare de putere.
Am fost in reprezentanta la opel si mi-au schimbat de 2 ori electro-valva turbo,dar problema aparea din nou,dupa care au descoperit tija de la geometria variabila care era intepenita.
Nu mai tin minte cit m-a costat,dar am platit numai electro-valva.
- cipy2007
- OP
- 112 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Signum 2005 Z19DT
- Dolj
cipy2007
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Dolj
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cipy2007
- OP
- 112 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Signum 2005 Z19DT
- Dolj
cipy2007
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Dolj
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Astept si eu raspunsuri, sfaturi(nu doresc sa dau iar bani degeaba).
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
PS - din cite am mai citit/vazut pe forum , cursa de 1-1,5 cm e o cursa normala . Dar astea sint parerile mele.
- cipy2007
- OP
- 112 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Signum 2005 Z19DT
- Dolj
cipy2007
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Dolj
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
ASB- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut. Erorile respective inseamna :
1. P0234= Boost pressure negative/positive deviation (codul pe care trebuie sa te axezi pentru problema ta)
2. P0070=Ambient senzor temperature malfunction.
3. P0500= Vehicle speed signal range /performance.(fara inflenta in mersul masinii)
Ultimele 2 probabil nu le-ai citit corect deoarece nici macar in TIS nu exista ca si coduri de eroare.
1.Ca si rezolvare in prima faza ar trebui curatat senzorul de boost.
2.Verifica etanseitate dupa turbo (vezi daca fluira ,suiera, intercooler-ul daca are urme de ulei pe exterior).
Daca pct 1 si 2 sunt ok , verifica tija care actioneaza geometria variabila sa se miste usor , daca agata ai pus-o 😊.
Geometria variabila (paletii care isi modifica unghiul) ) se poate BLOCA de la mersul subturat iar actuatorul nu mai poate actiona rapid. Am vazut si gemoetrie variabila care agata deoarece paletii pur si simplu au facut sant pe platou pe care ar trebui sa culiseze.
La turbosuflanta ta, reglarea presiunii de supraalimentare se face prin modificarea unghiului geometriei variabile iar cand nu mai functioneaza ok presiunea creste/scade peste/sub limita (aprox 1.2 bar) si logic intervine limitarea (blocarea la 3000 rpm).
Cursa tije trebuie sa fie aprox 2 cm dar cum am mai zis ea trebuie sa faca cursa usor fara sa agate.
Fenomenul de blocare /agatare a gemeotriei apare cand se merge muult timp subturat ,iar majoritatatea posesorilor de cdti care merg in oras exact asta fac deoarece 1.7 -ele cdti este un motor zgomotos si evita turatiile normale de exploatare.
Masina trebuie sa mai vada si jar 3000-4000 in treptele 3-4 tocmai pentru evitarea depunerilor din admisie...
Incalzeste motorul la peste 80 de grade si mergi vreo 2-3 minute cu treapta 3 la vreo 3500-4000 rpm poate isi da drumul singura.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- cipy2007
- OP
- 112 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Signum 2005 Z19DT
- Dolj
cipy2007
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Dolj
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
- tudormihai_84
- *
- 2 mesaje
- din 24 Jul 2013
- Astra 2007
- Bucuresti
tudormihai_84
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2013
- Mesaj Privat
Mi se aprinde martorul ''masina taiata de cheie'' cu binecunoscutul efect de limitare a turatiei cand depasesc 3000-3500 rotatii dar numai in treptele 4, 5 si 6. in treptele 1, 2 si 3 pot ajunge si la 5000 rotatii. La inceput mi se aprindea la rece in orice treapta, daca depaseam 70-80 km/h. Acum nu se mai intampla in felul asta ci asa cum am spus la inceput. I s-a mai intamplat cuiva? Mersi
PS: masina despre care vorbesc este un opel astra 1.3 cdti
- cipy2007
- OP
- 112 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Signum 2005 Z19DT
- Dolj
cipy2007
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Dolj
- Masina: Signum 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat