- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Ieri am scos injectoarele care dãdeau mult pe retur și am pus altele sh cumpãrate de la dezmembrãri. Trecând peste faptul cã m-am chinuit cu tata sã scoatem injectorul de lângã pompa de injecție (4 ore am stat), mașina pornește la sfert și se comportã bine la drum.
Dacã iar face figuri și îmi dã în nas la 2000 de ture + consum 15% + fum enorm dupã mine, nu știu la ce sã mã mai uit...
Dacã iar face figuri și îmi dã în nas la 2000 de ture + consum 15% + fum enorm dupã mine, nu știu la ce sã mã mai uit...
mg77
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2008
- Mesaj Privat
Pe langa problemele cu pornirea greoaie la cald acum, cand incerc sa o pornesc, are momente cand se aude un "fasait", un sunet asemanator cu desumflarea rotii, care tine cateva secunde si masina nu porneste. Electromotorul se invarte o data dupa care se aude acel sunet. Astept cateva minute si porneste, dar trebuie sa tin de cheie cam 2-3 secunde.
Sugestii? Multumesc!
Sugestii? Multumesc!
- blue ray
- **
- 145 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Dolj
blue ray
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutare!
Dacã ai probleme cu bujiile se aprinde musai martorul în bord? Io așa știu, da vreau sã mã asigur.
Întreb pt cã de vreo sãptãmânã mașinuța (Corsa C 1.3 cdti) nu mai pornește chiar din prima mereu. Pornește tot la prima cheie, da dupã ce învârte mai mult decât ar trebui. Nu face așa mereu, doar la unele porniri. Face asta indiferent de temperatura motorului, deci nu cred cã sunt bujiile. În plus, le-am schimbat acum 2 ani jumate, iar de-atunci am mai fãcut vreo 30- 40.000 de km, nu mai știu. Nici bateria nu cred cã e (deși are 8 ani), pentru cã învârte. Știu cã am ceva probleme cu imobilizatorul, tot așa fãcea, învârtea dar nu pornea. Numai cã atunci clipocea martorul în bord, deci nici asta nu e. Sugestii?
Cu mulțumiri.
Dacã ai probleme cu bujiile se aprinde musai martorul în bord? Io așa știu, da vreau sã mã asigur.
Întreb pt cã de vreo sãptãmânã mașinuța (Corsa C 1.3 cdti) nu mai pornește chiar din prima mereu. Pornește tot la prima cheie, da dupã ce învârte mai mult decât ar trebui. Nu face așa mereu, doar la unele porniri. Face asta indiferent de temperatura motorului, deci nu cred cã sunt bujiile. În plus, le-am schimbat acum 2 ani jumate, iar de-atunci am mai fãcut vreo 30- 40.000 de km, nu mai știu. Nici bateria nu cred cã e (deși are 8 ani), pentru cã învârte. Știu cã am ceva probleme cu imobilizatorul, tot așa fãcea, învârtea dar nu pornea. Numai cã atunci clipocea martorul în bord, deci nici asta nu e. Sugestii?
Cu mulțumiri.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
tinculetz
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut, am citit postul acesta saptamana trecuta pentru ca aveam si eu probleme cu pornirea - foarte multe incercari pana cand se consuma acumulatorul, pe urma fum foarte dens, tremura motorul sub 1000 de rotatii. In vacanta (in alta tara) mi-au spus ca am avut apa in combustibil si mi-au pus niste aditivi (culmea, si-a revenit, dar a doua zi am luat-o de la capat) si in final am dus-o la Opel Radacini in Brasov si mi-au spus ca e EGR-ul de vina.
Inainte, pe op-com nu imi dadea nici o eroare, si un alt mecanic s-a lasat batut. A spus ca nu intelege de ce nu porneste, si pe urma cand porneste nu este nimic in afara parametrilor.
La Radacini mi-au inlocuit EGR-ul cu vreo 800 de lei total si functioneaza foarte bine acum - consum mai mic, sunetul motorului este mai "rotund", nu mai "rontaie" ca inainte.
M-am decis sa scriu care a fost solutia mea, in speranta ca poate va da o idee si voua. La mine, pompa si injectoarele sunt in regula (dupa spusele celor de la Radacini) si bujiile au fost "testate" de tatal meu direct pe baterie si se inroseau in 3 secunde.
Inainte, pe op-com nu imi dadea nici o eroare, si un alt mecanic s-a lasat batut. A spus ca nu intelege de ce nu porneste, si pe urma cand porneste nu este nimic in afara parametrilor.
La Radacini mi-au inlocuit EGR-ul cu vreo 800 de lei total si functioneaza foarte bine acum - consum mai mic, sunetul motorului este mai "rotund", nu mai "rontaie" ca inainte.
M-am decis sa scriu care a fost solutia mea, in speranta ca poate va da o idee si voua. La mine, pompa si injectoarele sunt in regula (dupa spusele celor de la Radacini) si bujiile au fost "testate" de tatal meu direct pe baterie si se inroseau in 3 secunde.
- marcu19
- **
- 102 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2003 Z13DT
- Iasi
marcu19
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
Cine ma ajuta cu aceste valori :
Temperaturã motor normalã,Inactiv
Temperaturã lichid rãcire,25 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.53 V
Temperatura combustibil,-39 °C
Temperatura aer admisie,61 °C
Temperatura aer admisie,0.71 V
Temperaturã ambiantã,-36 °C
unde are thermistor de temperatura pentru bujii incadescente, in cate stiu pe sonda de apa si pe motorina nu stiu
Temperaturã motor normalã,Inactiv
Temperaturã lichid rãcire,25 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.53 V
Temperatura combustibil,-39 °C
Temperatura aer admisie,61 °C
Temperatura aer admisie,0.71 V
Temperaturã ambiantã,-36 °C
unde are thermistor de temperatura pentru bujii incadescente, in cate stiu pe sonda de apa si pe motorina nu stiu