radu36ro
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1999 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat
salutare prieteni
am un opel omega 2,5 v6 cu motor tip x25xe si echipat cu cutie automata tip ar25/35 intrebarea mea este am pus pe diagnoza cutia automata si mi-a aparut o eroare P 1844 ( 5) - Aprindere/decuplare injectie - semnal prea mare . Si mai pot spune ca beculetele de la cutie stau cand pornesc masina o perioada apoi se sting.
Nu am schimbat uleiul din cutia de viteze ....dar am luat cele necesare ulei + filtru pentru a le schimba dar nu am gasit un service sa faca asa ceva. Intrebarea mea este sa fie din cauza ca nu este schimbat uleiul din cutia de viteza. Cu stima si respect
am un opel omega 2,5 v6 cu motor tip x25xe si echipat cu cutie automata tip ar25/35 intrebarea mea este am pus pe diagnoza cutia automata si mi-a aparut o eroare P 1844 ( 5) - Aprindere/decuplare injectie - semnal prea mare . Si mai pot spune ca beculetele de la cutie stau cand pornesc masina o perioada apoi se sting.
Nu am schimbat uleiul din cutia de viteze ....dar am luat cele necesare ulei + filtru pentru a le schimba dar nu am gasit un service sa faca asa ceva. Intrebarea mea este sa fie din cauza ca nu este schimbat uleiul din cutia de viteza. Cu stima si respect
aiusi
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2012
- Mesaj Privat
daca schimbi treptele manual merge? cum se poarta pe drum pe modul drive? cea mai ieftina metoda si prima care te sfatuiesc verifica instalatia electrica si mufele de sub masina legate la cutie, la mn a fost ca imi lipsa cam 1 litru de ulei din cutie si mufele erau ruginite si sa rezolvat in 30 de min la servis
radu36ro
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1999 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2012
- Mesaj Privat