- KAdett 1.4 E 91
- OP
- 1 mesaje
- din 05 Jul 2007
- Kadett 1991
KAdett 1.4 E 91
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina: Kadett 1991
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2007
- Mesaj Privat
Anul trecut am fost pe un drum accidentat si am pierdut puterea franei,sa supraincalzit,lam racit cu apa si dupa aia a mers.Am fost dupa aia la un mecanic si mia zis sa schimb placutele de frana.Am fost la un service si mia zis ca exista numai pe fata placute de frana dar franele au fost supraincalzite si pe spate.Daca ati putea sa-mi ziceti ce piese ar trebui sa schimb si pretul lor aproximativ ar fii bine.Masina e din 91 si e cu injectie,1.4 l cu 4 viteze si totusi nu prea pot sa trec de 100 km\h.Eu zic ca e cam putin,cear trebui sa schimb.Mai apare o problema pe bord aleatoric la un semn galben ,de fapt e o cutie cu semnul electricitatii,fulgerul in ea.Mersi anticipat pentru ajutor.
- BeWaRe
- **
- 170 mesaje
- din 11 Oct 2005
- Kadett 1988
- Bucuresti
BeWaRe
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
ai gresit racind cu apa discurile.....!
pe spate nu le poti infoca prea tare,doar daca ai greutate.verifica daca sunt buni saboti...trage frana de mana si vezi pe unde prind si cat de tare.
in fata poti distruge discul...incalzinduse se poate stramba sau daca folosesti placute dure(tari) poate lasa sant..verifica placutele si discu cat de neted e.
la incalzire nu numai partea mecanica cedeaza ...ci si cea hidraulica adica lichidul de frana!mai ales aia romaneasca care dupa cateva pedale nu mai prinde ce stiu ce stralucit(eu folosesc 4x4 si sunt foarte multumit)....fa o aerisire a conductelor...poate a prins aer pe la ceva garnituri de la piston.
beculetul ti se aprinde deoarece ai o eroare stocata in memorie...il poti citi prin metoda "agrafa" vezi la AICI si vei gasi raspunsul.
pe spate nu le poti infoca prea tare,doar daca ai greutate.verifica daca sunt buni saboti...trage frana de mana si vezi pe unde prind si cat de tare.
in fata poti distruge discul...incalzinduse se poate stramba sau daca folosesti placute dure(tari) poate lasa sant..verifica placutele si discu cat de neted e.
la incalzire nu numai partea mecanica cedeaza ...ci si cea hidraulica adica lichidul de frana!mai ales aia romaneasca care dupa cateva pedale nu mai prinde ce stiu ce stralucit(eu folosesc 4x4 si sunt foarte multumit)....fa o aerisire a conductelor...poate a prins aer pe la ceva garnituri de la piston.
beculetul ti se aprinde deoarece ai o eroare stocata in memorie...il poti citi prin metoda "agrafa" vezi la AICI si vei gasi raspunsul.