Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • lossovidiu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Mihai Andrei Dan a scris:Salut! Am o Vectra B 1.6 16v automata din '96 iar azi mi sa oprit motorul in mers si nu a mai vrut sa porneasca. din cunostintele mele de baza am dedus ca s-a rupt cureaua de distributie, nu sunt sigur ca nu am avut imbus stelat la mine sa desfac capacul de la distributie dar cand ii dau cheie invarte electromotorul dar am impresia ca distributia nu misca nimic. stiu ca daca i-am dat cheie cu distributia rupta am facut KO supape si alea alea si costurile de reparatie se ridica undeva la 2000-3000 de lei asa ca daca stie cineva un motor de vectra b de la 1.6 16v pana la 2.0 16v la bani buni as fi recunoscator deoarece prefer sa-i schimb motorul cu totul de cat sa il fac in cazul in care e distributia si nu altceva minor. a mai patit cineva ceva de genul? cand ii dau cheie suna de parca nu ar apasa pe bendix sau ceva asemanator asa ca daca a mai patit cineva o chestie asemanatoare poate imi fac o idee pana maine ce tractez masina la un atelier sa vad exact despre ce e vb



Salut.A trecut ceva timp de cand ai postat aceasta problema si imi cer scuze daca deranjez sau daca voi fi incomod cu viitoare intrebari . Am aceiasi masina ca a ta,acelasi motor,tot automata. Acum un an,aproximativ...am patit la fel..distributia...fara sa stiu motivul exact al opririi bruste, am incercat sa repornesc de cateva ori.Degeaba.Apoi am sunat pe cineva sa intreb ce pot face si mi-a zis sa nu incerc sa o repornesc.Degeaba....deja 14 supape erau duse (am aflat la service). M-a costat 1900 lei + 250 manopera. S-a rezolvat. toate bune si frumoase...dupa un timp,insa..alte belele:
Pornea mai greu pe zi ce trece - am schimbat bateria. La fel.
Am fost iarasi la service,am schimbat o garnitura de sub capacul motorului si bujiile - cam 2 zile a mers ok.
Am mai folosit masina o vreme in starea in care era,apoi am fost la service sa o verific iarasi. A pus testerul si a zis ca e EGR-ul...ok. L-a curatat.Masina a mers brici o perioada scurta.
Dupa o vreme..in timpul mersului pe la 70-80 la ora trepida...daca fortam..trecea de 80...apoi pe la 90-100 iar trepida,cand plecam de pe loc sau de la semafor deabia se tara indiferent ca eram pe D sau in treapta 1. Azi am fost prin oras (mi s-a aprins martorul check engine)si intr-un sens giratoriu am incetinit,apoi am franat..si mi-a murit motorul.Am dat pe P ca sa o pot porni,daca nu apasam acceleratia nu pornea.La alt semafor la fel,franam..murea motorul si ramaneam si fara frane.Cu greu am ajuns pana in localitatea in care stau (cu frana apasata si acceleratia apasata la semafor....sa nu moara motorul) si am oprit la un service.Omul a pus testerul si a dat o eroare gen P1405...care cica ar fi EGR-ul...desi a fost curatat.Intrebarea mea..in final..Dupa ce ai schimbat distributia..ai avut vreuna din problemele care le-am scris? daca da..cum ai rezolvat-o..sau ce as putea sa ii fac,care ar fi problema. multumesc anticipat si scuze de deranj si pt textul lung. O zi buna
  • Mihai Andrei Dan

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ionutzz9 a scris:Am un Opel Vectra B-2 1.6 16V:
-acum o saptamana eram la drum lung si m-i s-a aprins martorul de la motor, dupa care in scurt timp s-a oprit motorul in mers si nu mai pornea...noroc ca eram printr-un sat si am dat de un mecanic care mi-a desfacut valva EGR....cu EGR-ul dat jos a pornit si statea turata la 3000 de ture si l-a pus pe direct si a functionat


Mentionez: am o problema careia nu-i dau de cap...masina merge pe modul de urgenta(nu trage decat dupa 3000 de ture) si nu stiu ce sa-i mai fac, am schimbat bujiile, am curatat clapeta de acceleratie, am dat jos catalizatorul si sonda lamda si nimic...am pus-o la 4-5 testere si numai pe unul a dat EGR-ul

Daca are cineva idee ce sa-i fac astept raspuns...Multumesc !


salut,, stiu ca raspunsul meu vine foarte tarziu dar in cazul in care nu ai reusit sa remediezi problema iti sugerez sa verifici sezorul de turatie sau detonatie, nu mai retin sigur, e prins pe blocul motor. La mine din cauza lui dupa pornire daca treceam de 3000rpm se aprindea check ul la motor si intra in mod avararie pierzand considerabil din putere si am umblat la multi mecanici pana au gasit buba toti cautand sursa problemei in alte parti
  • Mihai Andrei Dan

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Ionutzz9 a scris:Am un Opel Vectra B-2 1.6 16V:
-acum o saptamana eram la drum lung si m-i s-a aprins martorul de la motor, dupa care in scurt timp s-a oprit motorul in mers si nu mai pornea...noroc ca eram printr-un sat si am dat de un mecanic care mi-a desfacut valva EGR....cu EGR-ul dat jos a pornit si statea turata la 3000 de ture si l-a pus pe direct si a functionat


Mentionez: am o problema careia nu-i dau de cap...masina merge pe modul de urgenta(nu trage decat dupa 3000 de ture) si nu stiu ce sa-i mai fac, am schimbat bujiile, am curatat clapeta de acceleratie, am dat jos catalizatorul si sonda lamda si nimic...am pus-o la 4-5 testere si numai pe unul a dat EGR-ul

Daca are cineva idee ce sa-i fac astept raspuns...Multumesc !


/
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR