- Raul Calin
- OP
- 12 mesaje
- din 22 Oct 2013
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Raul Calin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2013
- Mesaj Privat
Buna seara.
Pornirea la prima cheie rezolvata . Am schimbt electromotorul de 1.1 kW cu unul mai puternic de 1,8 kW, Valeo. Porneste la sfert. Va multumesc pt sfaturi.
Acum are alta problema, se tureaza in relanti de la 800 rpm la 1000 rpm si un isi revine la normal pana un se incalzeste, de multe ori am senzatia ca si in mers oscileaza turometrul. Ce sa ii fac? Ati mai intalnit asa ceva?
Pornirea la prima cheie rezolvata . Am schimbt electromotorul de 1.1 kW cu unul mai puternic de 1,8 kW, Valeo. Porneste la sfert. Va multumesc pt sfaturi.
Acum are alta problema, se tureaza in relanti de la 800 rpm la 1000 rpm si un isi revine la normal pana un se incalzeste, de multe ori am senzatia ca si in mers oscileaza turometrul. Ce sa ii fac? Ati mai intalnit asa ceva?
cardozo
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Raul Calin
- OP
- 12 mesaje
- din 22 Oct 2013
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Raul Calin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2013
- Mesaj Privat
- nicolae dorian
- *
- 10 mesaje
- din 03 Mai 2012
- Astra 2007
- Buzau
nicolae dorian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salut celor din club.
Am si eu o problema legata de pornire, atat vara cat si iarna daca nu o pornesc 2 zile, la prima pornire trebuie sa dau mai mult la automat.Am fost la un service si acolo mi-a spus un mecanic ,ca s-ar pute sa fie ceva ca un filtru (am uitat cum i-a spus)ce se afla pozitionat inaintea pompei de inalta si costa vreo 6mil acea piesa, dar incearca sa o rezolve el ,dupa ce o demonteaza.
Va cer sfatul....motor 1,7 diesel -2008 -115mii la bord...
Multumesc anticipat..
Am si eu o problema legata de pornire, atat vara cat si iarna daca nu o pornesc 2 zile, la prima pornire trebuie sa dau mai mult la automat.Am fost la un service si acolo mi-a spus un mecanic ,ca s-ar pute sa fie ceva ca un filtru (am uitat cum i-a spus)ce se afla pozitionat inaintea pompei de inalta si costa vreo 6mil acea piesa, dar incearca sa o rezolve el ,dupa ce o demonteaza.
Va cer sfatul....motor 1,7 diesel -2008 -115mii la bord...
Multumesc anticipat..
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,056 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,056
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Raul Calin a scris:Buna seara.
Pornirea la prima cheie rezolvata . Am schimbt electromotorul de 1.1 kW cu unul mai puternic de 1,8 kW, Valeo. Porneste la sfert. Va multumesc pt sfaturi.
Acum are alta problema, se tureaza in relanti de la 800 rpm la 1000 rpm si un isi revine la normal pana un se incalzeste, de multe ori am senzatia ca si in mers oscileaza turometrul. Ce sa ii fac? Ati mai intalnit asa ceva?
Pornirea la prima cheie rezolvata . Am schimbt electromotorul de 1.1 kW cu unul mai puternic de 1,8 kW, Valeo. Porneste la sfert. Va multumesc pt sfaturi.
Acum are alta problema, se tureaza in relanti de la 800 rpm la 1000 rpm si un isi revine la normal pana un se incalzeste, de multe ori am senzatia ca si in mers oscileaza turometrul. Ce sa ii fac? Ati mai intalnit asa ceva?
Masina mea face la fel ca multe altele. Bug de soft cred. Lasa alternatorul in pace ca n-are nici o treab cu pornirea sau fluctuatiile motorului. El doar trebuie sa bage curent in baterie.
- Raul Calin
- OP
- 12 mesaje
- din 22 Oct 2013
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Raul Calin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2013
- Mesaj Privat
Neek- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
Tiaz a scris: Lasa alternatorul in pace ca n-are nici o treab cu pornirea sau fluctuatiile motorului. El doar trebuie sa bage curent in baterie.
Parerea ta ca nu are nicio treaba cu mersul motorului incarcarea... Caz concret Z17DTL intrerupea la rece ,fluctuatie 0.4 volti adica de la 13.8 - 14.2. Schimbat punte diode + releu rezultatul fiind disparitia intreruperii la rece si a maraitului motorului.
P.S. Ralantiul statea aproape de 1000 rpm
Avea fix simptome de injector dar rezolvarea a fost cea de mai sus.
@Raul ralantiul sta la 1000 rpm la rece sau fluctueaza 800-1000 rpm?
Tiaz- Suspendat
- 1,056 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,056
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
@neek m-ai lasat fara cuvinte. In alta ordine de idei vorbim de motorul de 1.3 care are alte bube pe care tu sigur nu ai de unde sa le stii.
@Raul Calin - la motoarele astea defectul cel mai mare este EGR-ul care este subdimensionat si tot timpul v-a creea probleme.
Pentru confortul tau ar fi bine sa verifici injectoarele. Desi, sunt fiabile si pica destul de greu, o verificare a lor nu strica.
Alternatorul are rol activ doar cand motorul functioneaza. Defectele cel mai uzuoale sunt puntea de diode si releul de incarcare. Dintre toate cel mai pacatos este fulia(rola, frey). Aceasta are pe ea un ambreiaj care cand se defecteaza ori nu mai incarca deloc ori scoate niste zgomote ciudate care te obliga s-o inlocuiesti. Verificarea incarcarii o poti face fie cu voltmetrul pe baterie fie intri in meniul ascuns(foloseste functia cauta)
.....In timp problemele se agraveaza si apar intreruperi in mers mai ales pe treptele superioare 5,6 in plaja de turatii 1800 -2000 si la o apasare a acceleratiei la 2/3. Toti cei care au avut acest gen de probleme au scapat prin anularea din soft a EGR-ului. Din pacate la 1.3-ul de pe H nu exista soft original(softul de Turcia), ci doar pentru motorizarea de 1.9 care avea cam aceleasi simptome.
Toti colegii de pe forum care au facut acest update in mare lor majoritate s-au declarat foarte multumiti de cum se comporta masina after.
@Raul Calin - la motoarele astea defectul cel mai mare este EGR-ul care este subdimensionat si tot timpul v-a creea probleme.
Pentru confortul tau ar fi bine sa verifici injectoarele. Desi, sunt fiabile si pica destul de greu, o verificare a lor nu strica.
Alternatorul are rol activ doar cand motorul functioneaza. Defectele cel mai uzuoale sunt puntea de diode si releul de incarcare. Dintre toate cel mai pacatos este fulia(rola, frey). Aceasta are pe ea un ambreiaj care cand se defecteaza ori nu mai incarca deloc ori scoate niste zgomote ciudate care te obliga s-o inlocuiesti. Verificarea incarcarii o poti face fie cu voltmetrul pe baterie fie intri in meniul ascuns(foloseste functia cauta)
.....In timp problemele se agraveaza si apar intreruperi in mers mai ales pe treptele superioare 5,6 in plaja de turatii 1800 -2000 si la o apasare a acceleratiei la 2/3. Toti cei care au avut acest gen de probleme au scapat prin anularea din soft a EGR-ului. Din pacate la 1.3-ul de pe H nu exista soft original(softul de Turcia), ci doar pentru motorizarea de 1.9 care avea cam aceleasi simptome.
Toti colegii de pe forum care au facut acest update in mare lor majoritate s-au declarat foarte multumiti de cum se comporta masina after.
- Raul Calin
- OP
- 12 mesaje
- din 22 Oct 2013
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Raul Calin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2013
- Mesaj Privat
Neek a scris:
Parerea ta ca nu are nicio treaba cu mersul motorului incarcarea... Caz concret Z17DTL intrerupea la rece ,fluctuatie 0.4 volti adica de la 13.8 - 14.2. Schimbat punte diode + releu rezultatul fiind disparitia intreruperii la rece si a maraitului motorului.
P.S. Ralantiul statea aproape de 1000 rpm
Avea fix simptome de injector dar rezolvarea a fost cea de mai sus.
@Raul ralantiul sta la 1000 rpm la rece sau fluctueaza 800-1000 rpm?
Tiaz a scris: Lasa alternatorul in pace ca n-are nici o treab cu pornirea sau fluctuatiile motorului. El doar trebuie sa bage curent in baterie.
Parerea ta ca nu are nicio treaba cu mersul motorului incarcarea... Caz concret Z17DTL intrerupea la rece ,fluctuatie 0.4 volti adica de la 13.8 - 14.2. Schimbat punte diode + releu rezultatul fiind disparitia intreruperii la rece si a maraitului motorului.
P.S. Ralantiul statea aproape de 1000 rpm
Avea fix simptome de injector dar rezolvarea a fost cea de mai sus.
@Raul ralantiul sta la 1000 rpm la rece sau fluctueaza 800-1000 rpm?
fluctueaza.... am depistat problema, senzorul un lucreaza. e infundat
Neek- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
- Raul Calin
- OP
- 12 mesaje
- din 22 Oct 2013
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Raul Calin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2013
- Mesaj Privat
Tiaz, am verificat senzorul egr si e infundat, un functioneaza, l-am deconectat si imi da eroarea in bord dar masina nu mai fluctueaza doar cand il conectez, la conectare imi dispare eroarea din bord, asta e ineresant. Mecanicul a zis ca ma costa vreo 300 lei sa il schimb. asta e pasul urmator. revin dupa , cu noutati
- Raul Calin
- OP
- 12 mesaje
- din 22 Oct 2013
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Raul Calin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2013
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,056 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,056
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Raul Calin a scris:Tiaz, am verificat senzorul egr si e infundat, un functioneaza, l-am deconectat si imi da eroarea in bord dar masina nu mai fluctueaza doar cand il conectez, la conectare imi dispare eroarea din bord, asta e ineresant. Mecanicul a zis ca ma costa vreo 300 lei sa il schimb. asta e pasul urmator. revin dupa , cu noutati
Daca tot esti dispus sa investesti in manopera pune-l pe mecanic sa-ti curete galeria de admisie corespunzator. Gasesti pe forum un tutorial despre se si cum trebuie facut.
Bafta
- Raul Calin
- OP
- 12 mesaje
- din 22 Oct 2013
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Raul Calin
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2013
- Mesaj Privat
Buna Tiaz, multumesc pt tot, galería este cuatata de mine, aia am facut primul lucru cand am vazut ca un porneste la prima cheie, a fost un dezastru de murdara, dar egr-ul nu am putut sa il curat prea bine, fiind un senzor mai rau il stricam, nu am crezut ca va cauza asa probleme, deci o sa trebuiasca sa il inlocuiesc si pe asta... destui bani am bagat in ea, macar sa mearga cum trebuie. pt pornire am inlocuit electromtorul si merge struna, sper sa ma tina ....