Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • liviu.mihai

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara
La o Corsa B, apare un zgomot ciudat, ca un fel de troncanit/ bocanit, in/ la toba de esapament. Acest zgomot apare doar dupa ce o urc putin in turatii, adica e suficient sa conduc putin mai sportiv pe drum drept o distanta de 4-5 km sau sa urc niste serpentine mai "serioase". Nu am turometru, dar aproximez ca dupa ce o tin pe la 3000-3500 (?!) rot./ min. timp de cateva minute. Am fost la tinichigiu si mi-a spus ca nu am nicio fisura in tobe, si ca suportii sunt la locul lor. Toba finala este putin rotita spre dreapta, dar nu in unghi mai mare de 5-6 grade, cred. Chestia mai ciudata e ca zgomotul apare pe drum drept, dar la curbele spre dreapta se amplifica substantial. Daca scad in turatie, dupa 2-3 minute zgomotul dispare.
Vreau sa mai spun ca nu mi se aprinde niciun martor in bord, masina merge bine, iar vizual, intermediara e in stare acceptabila, iar finala arata chiar bine.
Are cineva o idee?
Multumesc anticipat.
Skip ads

  • cheliosu001

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2012

  • Mesaj Privat
sitele din tobe. aceasi problema o am si eu
  • gohan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salutare!am schimbat racordul flexibil la un opel corsa c acum o luna de zile..am mers prin Bucuresti aproximativ 400 de km fara nicio problema. acum o saptamana dupa ce am p[arcurs 300 de km (bucuresti-tg jiu) am observat ca pe langa capota mirosea a metal ars si ca motorul emana mai multa caldura ca de obicei.Nu mi am dat seama de unde vine exact mirosul.In seara aceasta, intorcandu-ma in bucuresti, am parcat intr-un loc neiluminat, am ridicat capota si am observat ca galeria era rosie iar mufa de la sonda lambda topita.Galeria se inroseste la viteza de 100-110 km/h.La 80 de km /h ramane doar mirosul de metal ars.Am auzit unele variante ca mirosul ar fi de la racordul felxibil nou care ar arde, desi nu cred.Totodata, este pentru prima data cand vad galeria de evacuare rosie in 7 ani de zile de cand am masina iar zona motorului nu a emanat niciodata atata caldura!Ma poate ajuta cineva cu un sfat inainte sa merg la un mecanic care imi va schimba tot?masina merge la fel ca inainte, nu s-a schimbat nimic in afara de cele mentionate mai-sus. opel corsa c,2003, motor 1.0l.Multumesc!
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Poti pune o poza cu mufa sondei lambda?
  • gohan

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2008

  • Mesaj Privat
m-am uitat acum pe timp de zi la mufa si nu are nimic...aseara mi s-a parut ca e topita la lumina telefonului din cauza mizeriei de pe ea!scuze! mai ramane galeria inrosita si mirosul de metal incins... e normal sa se inroseasca galeria la 100-110 km/h?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca da, ma gandeam eu ca n-are cum sa ti se topeasca mufa.
  • Pandelik

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Va salut!

In primul rand imi cer SCUZE daca am postat aiurea sau daca mai este facut un topic ca acesta.(am cautat de la prima la ultima pagina si nu am gasit exact ce caut eu.)

A facut cineva la Corsa C traseu complet sport din inox?

Daca da, unde si cat? ( daca se poate in bucuresti sau cat mai aproape de bucuresti).

Cei de la Pilot mi-au facut un pret cam maricel pentru aceasta lucrare + ca in acest pret nu era inclus Ornamentul Final.

Multumesc si imi cer scuze inca odata.
  • nelutupop

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Stiu k este postat mai de mult anuntul asta dar am zis sa incerc sa vad dak mai ai toba finala de corsa c. Am o corsa c motor 1.0 si am nevoie de o toba finala buna. Ms
  • cristiAS06

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2004 1199
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Buna ! sunt din timisoara si caut sa cumpar o toba intermediara pentru opel corsa c 2004 1.2 benzina SH daca aveti de vanzare trimiteti un mesaj privat va multumesc!
  • banzay

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Daca tot am luat masina de la un cap la altul si nu am lasat probleme nerezolvate, ca sunt mai tipicar de fel, am dat evacuarea jos: cap-coada. Racordul flexibil cu tesatura exterioara afectata pe o parte (daca asta e afectata, banuiesc ca scapa gaze nu?), toba finala muci (astea le stiam de cand am luat masina). Am gasit o solutie de galerie completa+evacuare finala ~450 ron, mai cer la aska o oferta zilele astea.

Intrebarea mea este:
- merita mai degraba solutia asta cu evacuarea completa la 450 ron sau
- merita inlocuit racordul flexibil (~90 ron + manopera ~60 ron pe la noi), data jos intermediara si inclocuita cu o bucata de teava (are vreun efect pozitiv? ca negativ stiu si nu prea sunt fan zgomot sporit) si inlocuit finala cu una la ~180 ron?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pune tot de la un capat. 450 e un pret ok!
  • banzay

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Din punct de vedere al pretului, ar fi mai ok a 2-a varianta, cu sau fara pastrare a intermediarei. La cata rugina a curs din finala si de prin galerie, ma gandesc ca e pe duca si ea si nu prea am chef sa umblu iar pe acolo in curand. Pe langa asta, totusi, in mesterii constanteni nu prea am incredere, chiar daca pt un sudor (in teorie) ar trebui sa fie o joaca... plus ca unii au si niste scoruri nesimtite de zici ca sunt doctori...

Voi cauta sa aflu mai multe detalii legate de calitatea si marca galeriei complete+toba si revin cu detalii.

Stima!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune nou cap-coada
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
La imbinarea tobei finale cu cea intermediara, se pune o pasta speciala. Daca nu pui, va rasufla pe acolo. Google iti va spune care e aia.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bosal vine intreaga, nu ai ce imbina, sa ai cu ce cara ca e cat masina de lunga,
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Asta n-o mai stiam, curios cum o fi montarea. Da puntea spate jos, ca-mi da cu virgula? Daa....oricum nu-mi bat capul.
  • banzay

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Un truc aflat de cineva: la imbinare (in lipsa de ceva dedicat - garnitura cu grafit sau ce sunt, pasta de etansat etc.) merge foarte bine...folia de invelit alimentele, in cateva straturi.

Au ajuns astazi tobele, de afara par ok. Oricum mult mai ok decat ce era pe masina. Sunt constient ca e o masina veche, SH, asa ca a durat un pic pana am ajuns la zi cu intretinerea cum am vrut eu. Mai am rulmentul de la A/C sa il schimb, ca zornaie un pic la pornire...

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@banzay ai tutorial aici pe forum cu se schimba rulmentul la AC. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=16493 ( bobina o lasi in pace ) scoti doar fulia.
Neaparat o presa micuta pentru fulie si cleste Seeger pentru siguranta.
Nu cumpara rulment aftermarket...decat original .
Rulment pentru compresor A/C Corsa 1.2 benzina, Delphi: NACHI, cod 35BG05S7G-2DL si pretul lui este cam 80 Ron.
Daca nu gasesti am unul de rezerva.
  • banzay

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc, D-le Stefan, insa deocamdata nu am timp sa ma apuc si de compresor. Voi rezolva probabil cand ma intorc anul viitor...

Citesc acum ce am scris mai sus si vin cu clarificarea: legat de folia de alimente, bineinteles, este vorba de folie de aluminiu, nu altceva Smile
  • lerry

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa OPC 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2014

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Deschizi capota si ai sa vezi catalizatorul chiar jos in fata, intre motor si radiator. Intermediara e cam la mijlocul masinii. Se pot inlocui in doi oameni pe elevator sau canal. Se poate si in spatele blocului cu masina ridicata pe capre dar e incomod. Nu ar fi rau sa ai un flex si curent, de obicei cam asa se intimpla sa iasa.

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR