emica1
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2000 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
aeriseste instalatia de alimentare pe la conductele injectoarelor, iti trebuie o cheie fixa de 17 si inca o persoana sa dea la automat, slabesti pe rind conductele, adica desfaci un pic coducta cealalta pers da la automat pana iese aerul si in acelasi timp cind vezi ca iese doar motorina tu stringi conducta la loc, dupa care repeti operatia si la celelalte conducte, o sa porneasca un pic mai lung pt ca se va inneca un pic motorul dar va porni, spor la treaba
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Stimate coleg, nu mai da sfaturi daca nu stii. Nu de alta da isi strica lumea masinile daca se ia dupa ceea ce spui tu. Daca ai fi citit catusi de putin titlul acestui topic si ce s-a scris pe aici, daca ai fi avut idee despre motoare ai fi stiut ca e vorba de un motor common rail renault (banui ca e un F750 dau F756 sau din aceeasi familie) si nu trebuie sa te apuci sa dai drumul la conducte. Cum spunea un coleg mai sus , cauta para de amorsare, pompeaza la ea pana se intareste, da drumul usor la surubul de aerisire de pe filtrul de motorina sa iasa aerul (tii apasata pompita), inchizi surubul, reiei pomparea si purjarea pana in momentul in care curge numai motorina. apoi dai la cheie.
bela
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Maramures
- Masina: Vivaro 2005 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2013
- Mesaj Privat
va salut si eu am un harb de vivaro motor 1,9 cdti sant foarte pacatoase parerea mea este sa fugiti de ele.colegu prima data trebuia sa umpli carcasa de la filtru cu motorina .2 sa introduci filtru 3.mare atentie la garnitura daca o pui aiuria sar putea sa -ti traga aer fals si nu porneste.daca nu ai pompa se amorsat poti monta un furtun si sa tragi cu gura motorina pana se umple filtru
nu vreau sa par destept .eu am patito.cu mult respect
nu vreau sa par destept .eu am patito.cu mult respect