Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • alcsse

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
M-ar interesa si pe mine pe unde se completeaza uleiul la aceasta cutie?! cand sta la relantiu se aude un clancanit si am inteles ca trebuie completat uleiul dar pe unde se completeaza?! atasez o poza si poate stie cineva sa imi zica ! Va rog [img]http://mercador.ro/oferta/cutie-viteze-opel-astra-g-2-0dti-cod-f23-IDPLlr.html[/img]
Skip ads

  • alcsse

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
nici`o postare nici`un sfat parere iddeee?!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mai baiatule, tu bag de seama ca confunzi forumul cu restaurantul. Daca nu vine chelnerul la 5 minute sa vada ce problema ai si sa ti-o rezolve, bati cu furculita in pahar...
Schimba atitudine, ca o sa ne sfadim

La obiect: vezi dopul ala negru, deasupra scrisului ala de F23? Da, ala care e mai sus de senzorul de marsarier. Desfa dobul, acolo ar trebui sa ai o supapa, similara cu supapa de aerisire de la etrier (da' mai mare). Desfaci supapa cu cheia, si pe acolo poti baga ulei.
Cel putin la F17 e asa, m-as mira ca la F23 sa fie alta filosofie.
Dar:
1- daca incepe cutia sa sune ai sanse sa fie dus ceva in ea. Deci, daca bagi ulei si nu dispare sunetul (eventual doar se atenueaza)... te duci si o repari
2- eu iti sugerez sa schimbi uleiul, nu doar sa il completezi. Ai un capac sub cutie, prins cu multe suruburi, desfaci capacul, lasi uleiul sa curga, cureti capacul de span (daca este) cu ocazia asta te uiti sa vezi cum arata cutia pe dinauntru (eventual chemi si pe cineva cu ochiul mai format, sa isi dea o parere), pui capacul la loc (etansarea se poate face cu silicon, iei de la magazin de piese, nu pui DenBraven si nebunii, da?) si apoi pui ulei pe sus. Cat? Dai si tu o cautare, la F17 intra 1.6l, la tine, habar nu am...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
in primul rand vezi care este nivelul de ulei din cutie ai un buson de nivel pe fata laterala dreapta cum te uiti la poza unde intra planetara.
de completat se completeaza pe la busonul cu cap imbus de 8 care este in dreapta furtunului de alimentare cu lichid de frana (cel negru). Este chiar acolo unde se vede urechea aia din carcasa cu o gaura in ea. Acela este un dop metalic care il desfaci cu imbusul de 8mm (daca tin bine minte). Atenite ca toate aceste operatiuni se fac cu masina pe un sacht (gaura) si se completeaza pana iti iasa uleiul pe la gaura de nivel din spatele la planetara din stanga (adica spre spatele masinii). Este si o eticheta acolo pe fata aia...
Bagi numai ulei original GM (rosu) pentru cutie de viteze manuala. Sa cumpei uleiul de la o reprezentanta.
Pe viitor foloseste functia CAUTA si vei gasi tot ce am scris eu si chiar mai mult si nu mai fii asa de nerabdator ca este forum nu chat.

P.S. la aceasta cutie de viteze ai buson de golire cu imbus tot de 8 dar scurt in partea stanga a cutiei spre roata cam pe unde este jugul deci nu trebuie sa dai nici un capac jos ca la cele de 1.7 DTI
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Colegu jE i-a spus care sunt avantajele care le ai daca dai jos capacul! Si le scot si eu in evidenta, procedand asa poti sa verifici cum arata angrenajle din cutie, cat se poate, si cel mai important, spanul, doar asa poti sa il cureti tot, nu numai cel care se aduna pe busonul de golire cu cap magnetic! Bafta la schimbat, ulei, cutie, ce e nevoie!
  • alcsse

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
multumesc frumos pentru raspunsuri! am luat uleiul si maine am sa incerc sa il schimb sper sa reusesc:)!
  • alcsse

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
oricum astazi cand am luat uleiul mi-au zis cei de acolo ca intra 1.8 L in cutie:)!
  • alcsse

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
colegi am schimbat astazi uleiul de la cutie am bagat 1.8 L pentru ca asa am gasit recomandarea! merge mult ma bine cutie este mai fiabila dar cand stau la relatiu tot se aude un clancanit asa ce sa fie oare?! ii mai trebuie ulei in cutie?!
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Colegu, daca iti permiti mergi si faci o verificare mai amanuntita, posibil un sincron, posibibil vre-un rulment! Am patito si eu, si nu am putut salva cutia, chiar si asa nu is multi cei care reconditioneaza, asa ca daca zgomotul devine mai insistent, te pregatesti sa cauti o cutie!
  • alcsse

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
chestia e ca atunci cand se incalzea si era cald afara nu se mai auzea..nu stiu sa vad cum se mai comporta eu am crezut ca e de la ulei ! probabil mai trebuie sa mai treaca cateva zile sa vad cum se comporta!
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cloncanitul e de la ambreiaj. Las-o asa sau schimba ambreiajul daca te deranjeaza. Ca sa-ti faci o idee, eu merg asa de 3 ani iar altii de mai demult dar nu recunosc Wink
  • alcsse

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Dorin-b chestia e ca imi merge foarte bine masina..si ambreiajul corespunde nu face nici`o figura! chestia e ca se aude cloncanit la relantiu doar cand e frig cand e cald afara..cum a fost azi nu a mai facut nici`un zgomot! asta nu inteleg ce sa fie oare!
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Asa cum ti-am scris si in privat, poate sa tina mult si bine sau poate sa te lase la prima smucitura (fortare) mai ales ca ambreiajul da simptome doar cand e gata datorita lipsei cablului.
E la moda cu "moastele" Very Happy Poate te ajuta Wink
  • alcsse

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
sa vad..ce o fii o fii! cam cat te duce un kit de ambreiaj? la y20 dth?
  • alcsse

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
app Dorin-b masina nu vibreaza nu simt nimic in pedala de ambreiaj..! merge normal cum a mers ca si pana acum pot sa spun ca mult mai bine decand am schimbat uleiul din cutie!
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Esti primul pe care il aud ca nu-I vibreaza la plecarea de pe loc si mai ales ca nu se simte nimic la pedala de ambreiaj. Inseamna ca nu ai de ce sa-ti faci griji. Cred ca un kit costa 1500 ron fara volanta daca nu ai volanta cu masa dubla.
  • alcsse

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
vorbesc serios! volanta e cu masa simpla a mea! deci nu are cum sa se strice nu?!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
In primul rand in cutia de viteze F23 iti intra 1.55l de ulei .. In al 2lea rand acel cloncanit vine de la ambreiaj vinovat este rulmentul ,nu va mai dura mult si va pica ..Daca masina este fabric pina aug 2002 sigur ai volanta simpla .Daca tot umbli la ambreiaj recomandat ar fi sa schimbi tot kitul .
  • alcsse

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am volanta cu masa simpla anul de fabricatie este 2000 ! daca era rulmentul trebuia sa faca figuri si la actionarea ambreiajului...m-am informat destul de mult in privinta asta!
  • wru

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Salut, tacanitu de care vorbesti il am si eu si de vina este rulmentul de la placa de presiune, cand apesi ambreiajul nu ar trebuii sa ti se mai auda. Eu merg de un an si ceva
cu el asa si deocamdata nu ma lasat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR