alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
M-ar interesa si pe mine pe unde se completeaza uleiul la aceasta cutie?! cand sta la relantiu se aude un clancanit si am inteles ca trebuie completat uleiul dar pe unde se completeaza?! atasez o poza si poate stie cineva sa imi zica ! Va rog [img]http://mercador.ro/oferta/cutie-viteze-opel-astra-g-2-0dti-cod-f23-IDPLlr.html[/img]
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
mai baiatule, tu bag de seama ca confunzi forumul cu restaurantul. Daca nu vine chelnerul la 5 minute sa vada ce problema ai si sa ti-o rezolve, bati cu furculita in pahar...
Schimba atitudine, ca o sa ne sfadim
La obiect: vezi dopul ala negru, deasupra scrisului ala de F23? Da, ala care e mai sus de senzorul de marsarier. Desfa dobul, acolo ar trebui sa ai o supapa, similara cu supapa de aerisire de la etrier (da' mai mare). Desfaci supapa cu cheia, si pe acolo poti baga ulei.
Cel putin la F17 e asa, m-as mira ca la F23 sa fie alta filosofie.
Dar:
1- daca incepe cutia sa sune ai sanse sa fie dus ceva in ea. Deci, daca bagi ulei si nu dispare sunetul (eventual doar se atenueaza)... te duci si o repari
2- eu iti sugerez sa schimbi uleiul, nu doar sa il completezi. Ai un capac sub cutie, prins cu multe suruburi, desfaci capacul, lasi uleiul sa curga, cureti capacul de span (daca este) cu ocazia asta te uiti sa vezi cum arata cutia pe dinauntru (eventual chemi si pe cineva cu ochiul mai format, sa isi dea o parere), pui capacul la loc (etansarea se poate face cu silicon, iei de la magazin de piese, nu pui DenBraven si nebunii, da?) si apoi pui ulei pe sus. Cat? Dai si tu o cautare, la F17 intra 1.6l, la tine, habar nu am...
Schimba atitudine, ca o sa ne sfadim
La obiect: vezi dopul ala negru, deasupra scrisului ala de F23? Da, ala care e mai sus de senzorul de marsarier. Desfa dobul, acolo ar trebui sa ai o supapa, similara cu supapa de aerisire de la etrier (da' mai mare). Desfaci supapa cu cheia, si pe acolo poti baga ulei.
Cel putin la F17 e asa, m-as mira ca la F23 sa fie alta filosofie.
Dar:
1- daca incepe cutia sa sune ai sanse sa fie dus ceva in ea. Deci, daca bagi ulei si nu dispare sunetul (eventual doar se atenueaza)... te duci si o repari
2- eu iti sugerez sa schimbi uleiul, nu doar sa il completezi. Ai un capac sub cutie, prins cu multe suruburi, desfaci capacul, lasi uleiul sa curga, cureti capacul de span (daca este) cu ocazia asta te uiti sa vezi cum arata cutia pe dinauntru (eventual chemi si pe cineva cu ochiul mai format, sa isi dea o parere), pui capacul la loc (etansarea se poate face cu silicon, iei de la magazin de piese, nu pui DenBraven si nebunii, da?) si apoi pui ulei pe sus. Cat? Dai si tu o cautare, la F17 intra 1.6l, la tine, habar nu am...
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
in primul rand vezi care este nivelul de ulei din cutie ai un buson de nivel pe fata laterala dreapta cum te uiti la poza unde intra planetara.
de completat se completeaza pe la busonul cu cap imbus de 8 care este in dreapta furtunului de alimentare cu lichid de frana (cel negru). Este chiar acolo unde se vede urechea aia din carcasa cu o gaura in ea. Acela este un dop metalic care il desfaci cu imbusul de 8mm (daca tin bine minte). Atenite ca toate aceste operatiuni se fac cu masina pe un sacht (gaura) si se completeaza pana iti iasa uleiul pe la gaura de nivel din spatele la planetara din stanga (adica spre spatele masinii). Este si o eticheta acolo pe fata aia...
Bagi numai ulei original GM (rosu) pentru cutie de viteze manuala. Sa cumpei uleiul de la o reprezentanta.
Pe viitor foloseste functia CAUTA si vei gasi tot ce am scris eu si chiar mai mult si nu mai fii asa de nerabdator ca este forum nu chat.
P.S. la aceasta cutie de viteze ai buson de golire cu imbus tot de 8 dar scurt in partea stanga a cutiei spre roata cam pe unde este jugul deci nu trebuie sa dai nici un capac jos ca la cele de 1.7 DTI
de completat se completeaza pe la busonul cu cap imbus de 8 care este in dreapta furtunului de alimentare cu lichid de frana (cel negru). Este chiar acolo unde se vede urechea aia din carcasa cu o gaura in ea. Acela este un dop metalic care il desfaci cu imbusul de 8mm (daca tin bine minte). Atenite ca toate aceste operatiuni se fac cu masina pe un sacht (gaura) si se completeaza pana iti iasa uleiul pe la gaura de nivel din spatele la planetara din stanga (adica spre spatele masinii). Este si o eticheta acolo pe fata aia...
Bagi numai ulei original GM (rosu) pentru cutie de viteze manuala. Sa cumpei uleiul de la o reprezentanta.
Pe viitor foloseste functia CAUTA si vei gasi tot ce am scris eu si chiar mai mult si nu mai fii asa de nerabdator ca este forum nu chat.
P.S. la aceasta cutie de viteze ai buson de golire cu imbus tot de 8 dar scurt in partea stanga a cutiei spre roata cam pe unde este jugul deci nu trebuie sa dai nici un capac jos ca la cele de 1.7 DTI
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Colegu jE i-a spus care sunt avantajele care le ai daca dai jos capacul! Si le scot si eu in evidenta, procedand asa poti sa verifici cum arata angrenajle din cutie, cat se poate, si cel mai important, spanul, doar asa poti sa il cureti tot, nu numai cel care se aduna pe busonul de golire cu cap magnetic! Bafta la schimbat, ulei, cutie, ce e nevoie!
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
In primul rand in cutia de viteze F23 iti intra 1.55l de ulei .. In al 2lea rand acel cloncanit vine de la ambreiaj vinovat este rulmentul ,nu va mai dura mult si va pica ..Daca masina este fabric pina aug 2002 sigur ai volanta simpla .Daca tot umbli la ambreiaj recomandat ar fi sa schimbi tot kitul .
alcsse
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
wru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2012
- Mesaj Privat