leuviorel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2000 x12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am un corsa b 1.2 din 2000 - x12xe.
Acum 2 luni a inceput sa piarda puterea in mers peste 115km/h...mai ales in depasiri, cand calc acceleratia mai brusc se aprinde beculetul de service si nu mai trage.
Pe tester eroarea era sonda lambda. Am cumparat si am montat o sonda universala si la tester aparea aceeasi problema.
Am fost la alt service(alt tester)....tot eroare la sonda lambda. Am cumparat alta sonda originala bosch, am montat-o si...surpriza...aceeasi problema.
Va rog mult.....cine poate sa ma ajute, sa-mi dea un sfat, ce as putea sa fac, ce sa mai verific........motorul tot nu merge bine si pare ca problema se agraveaza.
Multumesc !
Acum 2 luni a inceput sa piarda puterea in mers peste 115km/h...mai ales in depasiri, cand calc acceleratia mai brusc se aprinde beculetul de service si nu mai trage.
Pe tester eroarea era sonda lambda. Am cumparat si am montat o sonda universala si la tester aparea aceeasi problema.
Am fost la alt service(alt tester)....tot eroare la sonda lambda. Am cumparat alta sonda originala bosch, am montat-o si...surpriza...aceeasi problema.
Va rog mult.....cine poate sa ma ajute, sa-mi dea un sfat, ce as putea sa fac, ce sa mai verific........motorul tot nu merge bine si pare ca problema se agraveaza.
Multumesc !
nelu valy
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 1998 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
O sa dau un exemplu de viata,pentru a putea intelege usor.In cazul unei indigestii(la stomac),unul din efecte este durerea de cap(sa zicem ca-i sonda lambda).Ipotetic vorbind,degeaba inlocuim efectul(capul),daca nu rezolvam cauza(stomacul).La fel e si in sistemul motorului,degeaba inlocuim sonda lambda(ea fiind cea care anunta anomaliile existente),cind defapt ar trebui interpretate corect informatiile furnizate de sonda(codurile de eroare) si inlaturate cauzele ce le genereaza.Apropo,scrie codurile de eroare sa le pot analiza si eu.Vrei informatii exacte,da informatii exacte...,c-asa-i in ...,tehnica!
leuviorel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2000 x12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
leuviorel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2000 x12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Revin cu amanunte, intre timp am curatat egr - avea depuneri - bobina functioneaza corect dar martorul tot se aprinde. Dupa o saptamana am gasit si schimbat debitmetru - de proba - si problema s-a rezolvat, nu mai da eroare. Deci de vina este debitmetrul. Am aflat ca exista un spray de curatare debitmetru CRC, are rost sa cumpar acest spray sau sa cumpar debitmetru nou? Am inteles ca pentru curatare am nevoie si de alcool izopropilic. Astept sfaturi (big_electro)! Multumesc!
darinho
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2013
- Mesaj Privat
leuviorel
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2000 x12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
corsablu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2012
- Mesaj Privat
- popescudragos
- *
- 2 mesaje
- din 06 Nov 2013
- Corsa 2000 X12XE
- Mehedinti
popescudragos
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut,aceeași problema am si eu ca si leuviorel ,dar in plus dimineața cand e frig mai ales nu se accelereazã de-abea plec de pe loc si la relantii tot nu se accelereazã,iar dupa doua minute problema trece de la sine ca si cum nimic nu s-ar fi întâmplat .Nu știu ce sa mai fac ,am citit ce ați scris aici si am încercat sa curat sonda lambda cu un spray de contacta,Menționez ca pe tester am numai eroarea P0130.
aliytza
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2013
- Mesaj Privat
arunca o privire eventual la sonda care trimite temperatura lichidului de racire catre ECU.Daca sonda aceea nu mai are nicio continuitate,masina merge foarte urat la rece,iar daca rezistenta e mica,la cald da in nas.Sper sa iti fie de ajutor raspunsul meu.PS Sonda se afla chiar langa distributie,mufa ei plecand spre debitmetru,senzor ax came etc...
lvaly25
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2011
- Mesaj Privat
Exact aceeasi problema o am si eu:la pornire,daca bag in viteza masina,si ridic usor ambreiajul,motorul tinde sa moara(trebuie sa o las pe liber cu motorul aprins vreo 5 minute sa se incalzeasca putin).In treapta 1 si 2 daca o accelerez putin mai tare(in mers) masina merge in suturi;la treptele 3,4 si 5 nu pot sa mentin la viteza constanta iar merge in suturi(trebuie sa o accelerez);am schimbat debitmetrul de aer,am schimbat bujiile(am pus NGK),am desfacut motorasul de relanti(l-am curatat);nimic;tot aceeasi situatie:mers in suturi,martor check engine in bord mereu aprins.la diagnoza a iesit urmatorul cod de eroare:.
Este vorba de o Corsa B din 2000 motor x12xe; 1.2 16v
Ce ar putea fi?Sunt din Iasi.
Este vorba de o Corsa B din 2000 motor x12xe; 1.2 16v
Ce ar putea fi?Sunt din Iasi.
lvaly25
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2011
- Mesaj Privat
Pentru leuviorel si pentru popescudragos:am avut aceeasi problema,P 0130 mie mi-a iesit un cod de la debitmetrul de aer (ti-a iesit ceva cu mass air flow,nu?).L-am schimbat si din nou am probleme;trebuie sa schimb motorasul de relanti.La problema nostar cam asta ar fi ordinea:curatat throttle body (camasa clapetei de acceleratie+clapeta de acceleratie)-facut tester,schimbat debitmetru de aer+tester,schimbat motoras de relanti+tester,curatat (sau schimbat,dupa caz) EGR+tester;am vazut ca mai spunea cineva ca,in ultima instanta,ar putea fi pompa de benzina.
- popescudragos
- *
- 2 mesaje
- din 06 Nov 2013
- Corsa 2000 X12XE
- Mehedinti
popescudragos
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2013
- Mesaj Privat
Ivaly25 același motor il am si eu x12xe ,1.2 16 v,Corsa b din 2000.
Eroarea pe tester e:P0130 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)
De la ultima postare nu s-a îmbunãtãțiți nimic,bã chiar e mai rãu,încercând sa vad daca se mai aprinde check engine am mers tare cu ea ,si de atunci merg numai aprins cu el si la viteza mare si la viteze mica,rareori cand il am stins la bord.
Si EGR mi-a ieșit bun la tester.
Eroarea pe tester e:P0130 O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 1)
De la ultima postare nu s-a îmbunãtãțiți nimic,bã chiar e mai rãu,încercând sa vad daca se mai aprinde check engine am mers tare cu ea ,si de atunci merg numai aprins cu el si la viteza mare si la viteze mica,rareori cand il am stins la bord.
Si EGR mi-a ieșit bun la tester.
lvaly25
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2011
- Mesaj Privat
eu momentan am dat comanda de un motoras de relanti.Sa vedem ce iese;ideea e ca martorul ala poate fi de la absolut orice:debitmetru,motoras relanti,throttle body,orice;chiar si un gunoi in clapeta de acceleratie daca il ai si ti-l citeste vreun sensor.......tot iti apare check engine.Eu cand aveam probleme cu debitmetrul de aer mi se bloca pedala de acceleratie la 80 km/h si nu mai tragea nici moarta.