Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Am cautat peste tot si nu am fost lamurit,maine ma duc intr-un servis si as vrea sa stiu inainte ce am la masina,sunt in Spania si am nevoie de ajutor.
Am urmatoarele erori in masina:
P0335 Crankshaft Position Sensor- asta l-am schimbat tot imi apre in bord.
P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction -azi ma duc sa cumpar 4 bucati.
P0251 Spill Valve - am schimbat-o,pierdeam motorina.dar tot apare eroarea.
P0370 Asta are legatura cu calculatorul sa inteleg..nu stiu mai departe.

Dimineata cand este racoare afara porneste la a- 2-5 cheie,iese fum alb-albastrui.In mers nu am probleme cu ea,lumina cu masinuta se stinge cam dupa 10 min de mers.
A si inca ceva cand virez stanga dreapta repede "haraie" mecanic undeva sub kilometraj.

Sper sa ma puteti ajuta cu sfaturi.nu cu reprosuri.
Multumesc si O zi Buna!
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Si mie imi haraie ceva sub volan, kiolmetraj, mai mult ca niste pocnituri metalice! Daca aflii cauza te rog sa imi spui si mie. Pornitul greu si fumul acela, inseamna injectoarele de obicei.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
fumul poate sa fie de la antigel. cum stai cu nivelul de antigel? posibil si de la termoflot...
restul erorilor daca ai inlocuit piesele si ai aflat erorile cu testul cu pedala atunci trebuie sterse cu o interfata de diagnoza daca nu atunci sunt ceva probleme cu ECU
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2013

  • Mesaj Privat
P0370 asta ma cam deranjeaza ca nu prea stiu despre el.Nivelul antigelului este un pic peste limita ...putin nu mult,
Azi am fost la servis, trebuie sa schimb Placute,Discuri fata, cureaua de distributie , bujii , termostat , 280euro.
Haraitul de la volan nici ei nu au idee,va urma...
1300 am da pe masina am bagat in ea 1400 sunt cu nervi in piuneza
  • Neek
  • Suspendat
  • 40 mesaje
  • din 03 Nov 2013
  • Astra 2005 Z17DTL
  • Bucuresti
  • Neek

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2013

  • Mesaj Privat
1.Schimba-i bujiile si va porni usor cand e "racoare afara".De aia se stinge masinuta dupa ce se incalzeste putin.
2.Fumul albastrui dimineata la rece cel mai probabil este de la turbosuflanta.Are joc in ax iar dupa stationare mai lunga la pornire este aspirat in admisie.Nu e grav se poate merge asa pana cand va scoate permanent fum albastru.
3. Erorile alea legate de crankshaft ,spill ...90% sunt generate din cauza calculatorului de injectie (problema lor lipituri reci) respectiv ECU (calculator motor) .Din cauza spill valve motorina urca pe fire pana sus in ECU avand ca rezultat umflarea lui si pierderea contactilor din el.
4.Legat de haraiala aia de sub volan parerea mea este sa verifici nivelul uleiului de servodirectie.Daca constati ca nu este ,completateaza si vezi pe unde pierde.A 2 a varianta legata tot de haraiala ar fi intinzatorul de la cureaua de accesorie,asta are un arc care trebuie sa stea perfect centrat,in caz contrar loveste in carcasa de obicei se aude cam de la 950-pana la 1200 rpm sau in ralanti cand folosesti consumatori mari de curent respectiv pompa servo (viraj stanga dreapta).Daca pocneste la viraj mai mult in partea superioara a bordului sunt flansele amortizor.
Asta e cu dute vino , nu avem de unde sa stim ce zgomot se aude,fiecare interpreteaza zgomotul in felul lui Smile
P.S. Cu 1400 de E o reconstruiai pe toata in Romania Smile
P.S.2 rezolva cu calculatorul de injectie si ECU , de obicei cand da primul semn p0370 sa nu-ti faca vreo surpiza pe autostrada si nu-ti mai porneasca.
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Neek Multumesc mult pentru sfaturi.am sa revin cu detaliii si incer sa pun un video cu Haraitul.in legatura cu banii am luat o mare teapa cu masina datorita unor "mecanici" (masina merge foarte bine) ...daca ati afla povestea radeati pana pocniti.

Ma gandesc la calculatorul asta de injectie cum zici,eroruile care mi`au aparut P0335,P0251 astea erau defecte,la senzor crank cand acceleram facea ca un tractor,iar la spill valve pierdeam motorina.eu sper sa nu am probleme cu calculatorul.
Cum pot verifica daca am probleme cu el?
  • Neek
  • Suspendat
  • 40 mesaje
  • din 03 Nov 2013
  • Astra 2005 Z17DTL
  • Bucuresti
  • Neek

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Persista eroarea de crankshaft in sensul ca nu poate fi stearsa nu? Sunt probleme generale la Y17DT cu calculatorul de injectie (vesnicele lipituri reci,pur si simplu din cauza caldurii se fisureaza contactii cositoriti) desi inca nu e cazul la tine inca cred.
Ce ma duce cu gandul la ECU este faptul ca spill valve pierdea motorina ceea ce inseamna ca aproape sigur a ajuns motorina in ECU. Alea sunt erori specifice 90 % de calculator bolnav. Ce poti tu verifica este daca exista motorina mufele ECU. Este chestia aia care seama cu un radiator de pe motor.
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Maine sambata ma duc in servis,si pun sa schimb unele lucruri am sa trag o privire si la :radiatorul: acela; Am sa revin cu amanunte si cu un video legat de harait. cu volanul, cand virez stanga merge foarte usor cu un deget,dar cand virez dreapta un pic mai greu.
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Gata am scos masina din servis,
Schimbat bujii,discuri placute fata,curea ascensoriu,termostat. 350 euro piese si mana de lucru.
Acum cand merg nu mai ramane martorul masinuta aprins,aveam o problema cu viteza a 2 intra greu, raspunsul a fost nu aveam ulei,am uramrit sa vad daca am "urme" de motorina pe la calculator dar e curat.mi se pare imposibil sa urce motorina.singurul lucru care ma deranjeaza este:
Eu am schimbat termostatul crezand ca nu urca temperatura in bord din cauza lui,dar spre uimirea mea la fel face si cu cel nou.
Pareri?
Trebuie sa merg 20 km ca sa urce pana la 80 grade si acolo ramane nu urca mai mult,orpesc motorul 10-15 min ,pornesc acul este sub 60 grade.
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Referitor la imposibilitatea de a urca motorina in ecu citeste un pic aici:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7305&postdays=0&postorder=asc&start=0,vei gasi si rezolvarea.Cat despre temperatura dupa ce pornesti masina la cateva minute pune mana pe furtunul cu antigel dupa termostat si daca e cald,nu inchide bine.Vezi pe un tester temperatura poate e acul miscat..spor.
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut marius si mersi pentru sfat,sambata la servis particular nu Opel,am observat ca atunci cand pornesc masina in vasul de expansiune ca apa circula.dar este vreo problema daca las totul asa? ca mam saturat sa mai bag bani in ea,nu mai merita.Azi dimineata 2-3 grade afara a pornit la prima cheie,deci bujiile isi fac treaba,nu a mai iesit fum in exces.martorul cu masina nici nu se mai aprinde.
Acum vreau sa stiu unde se afla vasul de servodirectie,sa vad daca lipseste lichid,ca in cutia de viteze nu mai aveam ulei.
  • Neek
  • Suspendat
  • 40 mesaje
  • din 03 Nov 2013
  • Astra 2005 Z17DTL
  • Bucuresti
  • Neek

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Vasul de ulei al servodirectiei se afla in spatele motorului in partea de jos stanga cum te uiti la masina.
Este un borcan, desfaci si vezic cat e . Sunt 2 modele de borcane unul cu joja si unul cu marcaj pe el.
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc Nek,azi am sa trag o privire sa vad cu sta treaba Wink
  • Tolstoi

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Buna Ziua ! cum am zis uite si video cu Volanul.... http://youtu.be/WRuGIrspATo .
as vrea sa pun niste poze sa vedeti cum fac?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR