ChrisP
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, am o Insignia de 130 de cai, diesel,2009,km130 de mii, si am o mare problema care imi da batai de cap: un sunet metalic, ca o bataie in motor, la rece. Ideea e ca , aseara, fiind blocat in trafic am auzit-o la o intensitate mult mai mica si de foarte scurta durata si cu motorul cald. Am fost acum cateva zile cu masina la tester si a reiesit ca trebuie sa inlocuiesc senzorul temperatura combustibil si ca ar mai fi si o bujie incandescenta care ar trebui inlocuita. Dar,eu tot nu pot sa cred ca o problema mecanica ,gen bataie a motorului la rece poate fi din cauza electronica.La mine se manifesta in fiecare zi astfel: pornesc motorul la o temperatura exterioara de 10-15 grade, datorita socului masina merge normal fiind mai turat, dar cum incepe sa scada din turatii, pe masura ce se incalzeste fara a atinge temperautra de 90 de grade, deci undeva intre rece si cald, incepe o bataie metalica, de parca ar da cineva cu ciocanul pe la motor. Cand ajunge la 90 de grade apa, zgomotul dispare si masina trage foarte bine, acul la liber sta la 700 rotatii/minut fara probleme, motorul merge rotund. Efectiv nu stiu incotro sa o mai iau, la tester nu a iesit ceva care sa imi dea vreun indiciu despre problema mecanica, iar un mecanic cu experienta, sunt sigur ca ar avea urechi sa auda ce e neobisnuit. Am avut pana in prezent 5 masini Opel, si niciodata nu mi s-a intamplat asa ceva, 4 din ele fiind diesel.
Multumesc anticipat!
Multumesc anticipat!
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
ChrisP
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2012
- Mesaj Privat
Uleiul a fost schimbat in urma cu aproximativ 3mii de km, i-am schimbat uleiul cat si filtrele de curand, GM 5w30 Longlife, stiu ca poate fi o problema si de injector, dar nu scoate fum si nici nu da in bot motorul, masina trage in parametri optimi fara vreun semn de slabiciune. Am avut o Vectra C GTS din 2006, 1.9 si am avut mari probleme cu injectoarele la acea masina, sa nu mai spun ca si un tractor era jenat de fumul pe care il lasam in urma . Motorul cand atinge 90 de grade nu are nici o problema, acul intepeneste la 700 de rotatii, problema e numai in intervalul de la rece la cald.
Bafta!
Bafta!
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
Nu vreau sa te sperii si nici nu ma pricep doar iti spun ce am patit eu. Am avut un Peugeot 206 diesel si tot asa auzem si eu batai care mi se pareau a fi de la injector, am fost in service si nu au gasit nimic ( de mai multe ori si lucru se intampla si la cald si la rece); dupa o perioada am patit necazul, adica mi sa retezat ciuperca la o supapa si asta mi-a distrus motorul si atrebuit sa-l schimb.
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
ChrisP
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
ChrisP
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2012
- Mesaj Privat
Schimbul a fost facut in fata mea, am intretinut masina si la reprezentanta si la serviceul unui prieten pentru care garantez, acolo am facut si schimbul de ulei, de dimineata am mai pus un tester pe ea la un inginer cu experienta foarte mare, si am verificat si debitul injectoarelor, s-ar putea ca acolo sa fie problema la unul din ele, o sa -i fac si un test specific pentru asta
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
str3ngaru
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
nutzicu
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2010 A 20 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2013
- Mesaj Privat
"str3ngaru "" . dimineata cand o pornesti si incepe sa faca zgomotu ala ia si apasa ambreaju si vezi daca se mai aude . daca nu se mai aude inseamna ca ai la fel problema mea inceput de volanta sau rulmentul de presiune . la mine la fel dimineata cand o pornesc se aude bataie pt 2 minute dar daca apas ambreaju nu se mai aude nimica spor la treaba
- matei.andrei
- *
- 9 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Insignia 2010
- Bucuresti
matei.andrei
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat
silviu086
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Teleorman
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salut! Aceeasi problema o am si eu la un A20DTJ. Cand am fost la service mi-au zis ca cel mai probabil este volanta si ca pot merge asa cu ea pana cand incepe sa se auda acea bataie si la cald. Deci daca ti se aude doar la rece, iti pot da niste sfaturi pe care le-am primit si eu la randul meu: a) odata pornita masina, bagi in viteza si ai plecat, nu mai astepti cu ea pe liber; b) incearca sa ti cat mai putin apasat ambreiajul cand esti intr-o intersectie, la semafor etc...
- matei.andrei
- *
- 9 mesaje
- din 13 Nov 2013
- Insignia 2010
- Bucuresti
matei.andrei
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2013
- Mesaj Privat
alexpato
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
alexpato
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
alexpato
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat