cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salut, tocmai ce rulam pe autostrada pe la aprox 115 -120 km, in timp ce faceam o depasire usoara in treapta 5 pe la 2500 rpm mi.a aparut cheita cu masina in bord si nu a mai vrut sa traga. De pastrat a pastrat viteza si (90 km) si hiar crestea daca acceleram dar f f f usor. Am gasit sa trag pe dreapta iar limitare de turatie inca era si la 20 kmh. Acum am oprit si repornit, martorul nu mai este aprins. Nu mi.a afisat nici un cod de eroare. Ce credeti ca e?
cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
doar daca pui testerul pe ea iti poti da seama ce eroare a fost. eu am tot 61 k la bord, o singura data de cand am masina mi-a aparut check service soon. s-a intamplat asta iarna cu motorul rece, abia plecasem si am accelerat tare brusc sa prind verde la un semafor.
nu mai tin minte codul de eroare dar nu mi-a mai aparut niciodata.
Ultima modificare făcută de sever iulian la Dum 03 Nov, 2013 7:32 pm
nu mai tin minte codul de eroare dar nu mi-a mai aparut niciodata.
Ultima modificare făcută de sever iulian la Dum 03 Nov, 2013 7:32 pm
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
Aceiasi intamplare am patit si eu la Insignia mea, la 153.000 km, eram pe autostrada si mergeam cu 140 km/h si era unu in spatele meu si am accelarat mai brusc la 155 km/h ''check service soon'' si mi-a taiat puterea,limitare la 100km/h am tras pe dreapta am oprit motorul, masina si-a revenit numai ca aveam in bord eroare ''check service soon'' dar masina se comporta normal fara nici o anomalie, am pus pe OP-COM , eroare P..... ceva supraincalzit, de atunci nu a mai facut nici o figura.....in aproximativ 4000 km !
PS: Al meu este A20DTH varianta de 160 CP ,dar nu stiu daca are prea multa importanta,parte electronica e la fel la toate !
PS: Al meu este A20DTH varianta de 160 CP ,dar nu stiu daca are prea multa importanta,parte electronica e la fel la toate !
cpx07
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2013
- Mesaj Privat
- deleted-75931
- *
- 44 mesaje
- din 26 Jun 2012
deleted-75931
- Mesaje scrise: 44
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salut,
Mi-a intrat si mie o data in modul de avarie fara nici un motiv aparent. Nu a fost tocmai placut pentru ca tocmai depaseam un camion... Km: aprox. 50k, Viteza: 100-120Km/h, turatie: 2.000-2.500 in treapta 5. O depasire "fara stres" as putea spune.
Apare "Service vehicle soon", masina nu mai trage. Opresc pe dreepta, ma uit la furtunele intercooler, sub capota totul ok. Repornesc, masina merge normal.
La service mi se citeste eroarea din computer: P0234 - presiune mare in turbo. Mi se spune ca "nu-i mare lucru", "doar o eroare soft", "se mai intampla", "probabil la momentul curatarii filtrului"... Imi sterg eroarea si imi spun sa revin daca mai apare.
Acum la 56k masina functioneaza in continuare normal, dar mi-ar place sa stiu ca nu o sa se mai intample o astfel de "eroare soft"( de genul unei intrebari Windows: Sunteti sigur ca doriti sa depasiti camionul? DA - NU (mod avarie) )
Enjoy your Insignia
Mi-a intrat si mie o data in modul de avarie fara nici un motiv aparent. Nu a fost tocmai placut pentru ca tocmai depaseam un camion... Km: aprox. 50k, Viteza: 100-120Km/h, turatie: 2.000-2.500 in treapta 5. O depasire "fara stres" as putea spune.
Apare "Service vehicle soon", masina nu mai trage. Opresc pe dreepta, ma uit la furtunele intercooler, sub capota totul ok. Repornesc, masina merge normal.
La service mi se citeste eroarea din computer: P0234 - presiune mare in turbo. Mi se spune ca "nu-i mare lucru", "doar o eroare soft", "se mai intampla", "probabil la momentul curatarii filtrului"... Imi sterg eroarea si imi spun sa revin daca mai apare.
Acum la 56k masina functioneaza in continuare normal, dar mi-ar place sa stiu ca nu o sa se mai intample o astfel de "eroare soft"( de genul unei intrebari Windows: Sunteti sigur ca doriti sa depasiti camionul? DA - NU (mod avarie) )
Enjoy your Insignia
cpx
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2008
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
cpx07
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2013
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Am schimbat senzorul MAP dar degeaba. Apoi am schimbat turbina(cand se punea tech2 arata ca ramanea geometria agatata si in plus aveam si o fisura mica pe galeria de evacuare care oricum nu acea importanta)---degeaba geometria ramanea agata pt ca electrovalva nu mai facea vaccumul cum trebuie. In final s-a curatat electrovalva turbo. Dupa curatare a mai facut o singura data pe la 170 km/h cand am calcat ambreiajul sa dau treapta 6.
Repet: eu m-am lovit de asta la Astra H, insa principiul este la fel si la Insignia.
Repet: eu m-am lovit de asta la Astra H, insa principiul este la fel si la Insignia.
cpx07
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2013
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Oricum la Insignia se testeaza mai usor acea electrovalva. Cand se tureaza motorul, cineva sa urmareasca tija de la capsula turbinei. Din cate am inteles de la un coleg de forum cu Insignia, care a avut si el problema de tipul asta, tija trebuie sa faca o cursa destul de lunga si sa revina liniar cand s-a luat piciorul de pe acceleratie.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
cpx07 a scris:Multumim pentru detalii! macar sti cum ai rezolvat in cazul tau
Scuze de off topic:am vazut ca ai facut soft la EDS,nu ti-au depistat erorile care au generat problema mentionata.
Dupa parerea mea masina a fost suprasolicitata,si ai avut presiune mai mare in turbina,pot sa-ti demonstrez acest lucru foarte usor printr-o simpla diagnosticare,va aparea stocata eroarea mentionata de colegul emmmax.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
cpx07
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2013
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:
Scuze de off topic:am vazut ca ai facut soft la EDS,nu ti-au depistat erorile care au generat problema mentionata.
Dupa parerea mea masina a fost suprasolicitata,si ai avut presiune mai mare in turbina,pot sa-ti demonstrez acest lucru foarte usor printr-o simpla diagnosticare,va aparea stocata eroarea mentionata de colegul emmmax.
cpx07 a scris:Multumim pentru detalii! macar sti cum ai rezolvat in cazul tau
Scuze de off topic:am vazut ca ai facut soft la EDS,nu ti-au depistat erorile care au generat problema mentionata.
Dupa parerea mea masina a fost suprasolicitata,si ai avut presiune mai mare in turbina,pot sa-ti demonstrez acest lucru foarte usor printr-o simpla diagnosticare,va aparea stocata eroarea mentionata de colegul emmmax.
Salut gyzmo. Nu am fost pentru diagnosticare la eds dupa ce s-a intamplat incidentul.
Nu exclud ce spui, doar ca depasire nu a fost brusca pur si simplu am schimbat banda si acceleram usor.
Am facut si depasiri mai rapide de atat, fara sa apara probleme.
In seara respectiva am mai facut un drum pana la Fundulea si am tinut-o turata 3500-3800 rpm pentru aprox 10-15 min asta ca sa mai curat din subansamble
Daca se va mai intampla o sa ma duc la o diagnoza, stau cam prost cu timpul... Tu ma poti ajuta cu o diagnosticare? (contra cost bineinteles, asta da ca am inteles bine din exprimarea ta si te ocupi )
@Alladin, tu aveai cumva soft tuning?
Merci
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
"" am tinut-o turata 3500-3800 rpm pentru aprox 10-15 min ""
eu nu stiu daca in +4 ani am mers mai mult de 1 minut (acumulat)la peste 3500 rpm . mai degraba merg subturat, de exemplu la drum lung treapta 6 la 1800 -maxim 2000 rpm. la 5 masini diesel si 2 benzina avute in +10 ani nu am avut niciodata probleme la motor, injectoare, turbina etc. la fel, placutele de frana, la insignia am 62 mii km si sunt tocite maxim 25 %. la vectra C am schimbat prima oara placutele la 140 de mii sigur trec de 100 si cu insignia.
eu nu stiu daca in +4 ani am mers mai mult de 1 minut (acumulat)la peste 3500 rpm . mai degraba merg subturat, de exemplu la drum lung treapta 6 la 1800 -maxim 2000 rpm. la 5 masini diesel si 2 benzina avute in +10 ani nu am avut niciodata probleme la motor, injectoare, turbina etc. la fel, placutele de frana, la insignia am 62 mii km si sunt tocite maxim 25 %. la vectra C am schimbat prima oara placutele la 140 de mii sigur trec de 100 si cu insignia.