Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
Soluție
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Astazi , in lipsa de ocupatie pe la birou am iesit afara la masina si am scos mufa de la debimetru(dupa ce am citit multe posturi m-am decis). Intr-adevar , de la asta se datora pierderea de putere care o aveam . Pot sa zic ca musca din asfalt acum. Din cate am inteles, nu este recomandat a se merge cu mufa de la debimetru scoasa din cauza ca va baga mult carburant si mare parte din el nu va fi ars.

Treaba e ca trebuie curatat insa nu m-as incumeta sa ma bag singur, din cate am citit e destul de scump . Daca imi poate spune cineva ce tip de debimetru e la x14xe(hot wire sau film) si daca exista undeva vreo firma care se ocupa de curatat asemenea piese sau vreun unde as putea gasi la un pret rezonabil .

Multumiri!

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție



Ultima modificare făcută de cozmino la Lun 16 Jul, 2007 10:57 am
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit la augsburg 1 Buc. Senzor temperatura aer admisie 116,31 ron cu TVA Original,termen mediu de livrare 4-5 zile .

Intrebarea mea e : debimetru e aceeasi treaba cu senzor temp. aer admisie, nu ?
  • Mihay

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Sigur nu este acelasi lucru.
Un debitmetru costa intre 600 si 800 Ron
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu in mailul pe care l-am trimis catre augsburg am precizat debimetru si asta e raspunsul pe care l-am primit. O sa le dau un reply sa-i intreb.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Reiau (daca "search"-uiai mai adanc pe forum gaseai) X14XE nu are debitmetru (MAF). Ceea ce vezi tu acolo e doar sonda de temperatura a aerului care intra. Rolul debitmetrului il indeplineste (in alt mod ce-i drept) senzorul MAP care este in alta parte si care e comandat prin vacuum. Ca aia de la Augsburg i-ar fi zis la sonda aia cum vrei tu doar ca sa-ti vanda piesa e o alta discutie...
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ok, am inteles ideea. Acest senzor atunci banuiesc ca il pot curata . Acest senzor poate influenta in vreun fel functionarea motorului ca in cazul debimetrului ? Dupa cum am spus am scos mufa si am sesizat diferenta. Ori am sesizat ca as as fi vrut eu sa simt, ori ca motorul era rece si pana ajunge la temperatura normala de lucru merge ok .


Multumesc pentru raspuns Ingineru !
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca sonda aia arata temperatura mai mica ca in realitate, o sa iti imbogateasca un pic amestecul-erau chiar niste handicapati care vindeau pe e-bay rezistente de pacalit sonda aia. Poti sa vezi daca merge masurand-o cu multimetru-cand simte spre ex. 40 de grade tb. sa arate cam 1500 Ohmi, la 20 de grade-3600 Ohmi.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
OK, am inteles. La treaba cu multimetru m-ai prins in off-side, nu am asa ceva si nici nu stiu sa utilizez. Din ceea ce spui, daca temperatura sesizata ar fi mai mica ar imbogati amestecul, asta ar fi echivalentul scoaterei mufei de la debimetru ipotetic vorbind daca ar fi avut(deci benzina mai multa, gaze nearse si masina ar trebui sa traga mai bine, nu?) . Te rog sa ma corectezi daca am inteles gresit.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Trage...si nu trage. Oricum o mare parte din efect e anulata de actiunea ulterioara a sondei lambda iar un amestec mai bogat are, pe langa consum mai mare, si alte efecte neplacute (coxare bujii, uzura catalizator etc.)
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Iti multumesc frumos pentru ajutor . Am facut programare la un service ptr maine sa ma duc sa vad exact problemele care sunt si cum se pot rezolva.
  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
pentru probleme de genu asta nu merita sa mergeti la un service autorizat?
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat ulei + filtru de benzina si am rezolvat problema. De fapt , motorul meu nu are debimetru.
  • buratino28

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2008

  • Mesaj Privat
este posibil sa se defecteze senzor temperatura aer aspirat ?eu l am masurat pe al meu la circa 20 de grade si are undeva la 1200 ohmi si la 5 grade aprox 3500 .inseamna ca e defect ?apropo motorul meu are debitmetru ?z14xe din 09/2000
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR