htctunat
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2001 zx12e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut.
am o problema "anormala": cand pornesc, uneori, o turez in I, apoi nu mai schimba in II decat dupa 10 secunde aprox. ; cutia e Easytronic, motorul e de 1.2, corsa c
codul eroare citit cu OP-COM este:
P1734 - Touchpoint Adaption Not Done
(00) - Not present
daca il sterg, merge bine imediat, apoi dupa un timp apare si eroare si simptomul.
va rog sa ma sfatuiti daca ati mai patit asa ceva, nu am gasit eroarea tratata cu o rezolvare prin forum
multumesc.
am o problema "anormala": cand pornesc, uneori, o turez in I, apoi nu mai schimba in II decat dupa 10 secunde aprox. ; cutia e Easytronic, motorul e de 1.2, corsa c
codul eroare citit cu OP-COM este:
P1734 - Touchpoint Adaption Not Done
(00) - Not present
daca il sterg, merge bine imediat, apoi dupa un timp apare si eroare si simptomul.
va rog sa ma sfatuiti daca ati mai patit asa ceva, nu am gasit eroarea tratata cu o rezolvare prin forum
multumesc.
htctunat
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2001 zx12e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut.
revin cu aceiasi problema: pornesc de pe loc cu I, apoi nu mai schimba in II decat dupa 10 secunde aprox. ; cutia e Easytronic, motorul e de 1.2, corsa c, an 2001
codul eroare citit cu OP-COM este:
P1895 - ( 8 ) Engine Torque Signal Range/Performance-Present
P1896 - ( 8 ) Engine Torque Request Signal Range/Performance-Present
va rog sa ma sfatuiti cum se poate repara, nu am gasit eroarea tratata cu o rezolvare pe forum
multumesc.
revin cu aceiasi problema: pornesc de pe loc cu I, apoi nu mai schimba in II decat dupa 10 secunde aprox. ; cutia e Easytronic, motorul e de 1.2, corsa c, an 2001
codul eroare citit cu OP-COM este:
P1895 - ( 8 ) Engine Torque Signal Range/Performance-Present
P1896 - ( 8 ) Engine Torque Request Signal Range/Performance-Present
va rog sa ma sfatuiti cum se poate repara, nu am gasit eroarea tratata cu o rezolvare pe forum
multumesc.
htctunat
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2001 zx12e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
htctunat
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2001 zx12e
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
Revin cu ce actiune am facut.
Am fost la Ecomax Cluj (reprezentanta Opel), mi-au spus de eroarea de mai sus, dar nu stiu sa rezolve problema (?). Nu imi venea sa cred cand m-au anuntat senin acest lucru. Mi-au spus sa inlocuiesc debitmetrul de aer, se poate de acolo sa fie problema cutiei de viteze(!?).
Voi incerca si acest lucru, am comandat debitmetru, daca insa stie cineva cum se rezolva, va rog sa postati o solutie.
Multumesc.
Am fost la Ecomax Cluj (reprezentanta Opel), mi-au spus de eroarea de mai sus, dar nu stiu sa rezolve problema (?). Nu imi venea sa cred cand m-au anuntat senin acest lucru. Mi-au spus sa inlocuiesc debitmetrul de aer, se poate de acolo sa fie problema cutiei de viteze(!?).
Voi incerca si acest lucru, am comandat debitmetru, daca insa stie cineva cum se rezolva, va rog sa postati o solutie.
Multumesc.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
@luciraica sa vezi patanie..azi...chia daca a trecut ceva timp de cand e topicul.
Aveam de cand am luat masina ( 2 ani ) un debitmetru de la fostul proprietar schimbat de el...etc defect.
Azi neavand ce face hai sa-l curat si sa-l testez...Zis si facut...puf puf cu spray de debitmetre...pus puf cu spray contact pe mufa...montat pe masina...play.
Pun laptop si op-com si dau inregistrare parametri. Vad ca se aprinde masinuta cu cheita...dau pedala sa vad cum se comporta.
Urca greu in ture ...dar mergea totusi. Mai merg 3km opresc...citesc erori...
Numãrul codurilor: 2
P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
(02) - Intermitent
P1700 - Solicitare MIL prin CAN
(0 - Prezent
Sterg erori...pun debitmetru bun la loc.
Pornesc...plec...stupoare masina in limp mode...nu trecea de a 2-a...mentionez ca am easytronic.
Pun iar laptop si op-com si intru pe cutie ...
Numãrul codurilor: 2
P1895 - Semnal cuplu motor - nu este în domeniu
(0 - Nu este prezent
P1896 - Solicitare de echilibrare cuplu motor - domeniu/ preformanþã
(0 - Nu este prezent
Sterg erorile...totul merge ca un ceas elvetian.
Concluzie...un debitmetru defect ( nu care da parametri eronati ,defect deabinelea) te poate baga in limp mode.
Probabil P1700 asta este...ECU solicita cutiei sa intre in limp mode.
Ce o fi insemnand MIL?
Aveam de cand am luat masina ( 2 ani ) un debitmetru de la fostul proprietar schimbat de el...etc defect.
Azi neavand ce face hai sa-l curat si sa-l testez...Zis si facut...puf puf cu spray de debitmetre...pus puf cu spray contact pe mufa...montat pe masina...play.
Pun laptop si op-com si dau inregistrare parametri. Vad ca se aprinde masinuta cu cheita...dau pedala sa vad cum se comporta.
Urca greu in ture ...dar mergea totusi. Mai merg 3km opresc...citesc erori...
Numãrul codurilor: 2
P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
(02) - Intermitent
P1700 - Solicitare MIL prin CAN
(0 - Prezent
Sterg erori...pun debitmetru bun la loc.
Pornesc...plec...stupoare masina in limp mode...nu trecea de a 2-a...mentionez ca am easytronic.
Pun iar laptop si op-com si intru pe cutie ...
Numãrul codurilor: 2
P1895 - Semnal cuplu motor - nu este în domeniu
(0 - Nu este prezent
P1896 - Solicitare de echilibrare cuplu motor - domeniu/ preformanþã
(0 - Nu este prezent
Sterg erorile...totul merge ca un ceas elvetian.
Concluzie...un debitmetru defect ( nu care da parametri eronati ,defect deabinelea) te poate baga in limp mode.
Probabil P1700 asta este...ECU solicita cutiei sa intre in limp mode.
Ce o fi insemnand MIL?
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
La fel si la mine. Odata cu schimbarea distributiei, mi-au schimbat si debitmetrul (nu stiu motivul, intrebati mecanicul).
S-a aprins check-ul pentru o secunda concomitent cu o mica "inecare a motorului" abia perceptibil, dupa care totul parea normal in afara de faptul ca aveam impresia cateodata ca schimba prea tarziu in a II-a. Coduri P0100 si P1700. Cu OP-Com-ul am mai gasit la cutie P1895 si P1896. Sa fie de la debitmetru eroarea la cutie? Daca mai apare eroarea, cred ca o sa pun inapoi debitmetrul vechi.
Ce-i drept acum 2 luni cand aveam probleme cu EGR-ul blocat pe deschis, la viteze mici nu mai aveam servo la frana.
S-a aprins check-ul pentru o secunda concomitent cu o mica "inecare a motorului" abia perceptibil, dupa care totul parea normal in afara de faptul ca aveam impresia cateodata ca schimba prea tarziu in a II-a. Coduri P0100 si P1700. Cu OP-Com-ul am mai gasit la cutie P1895 si P1896. Sa fie de la debitmetru eroarea la cutie? Daca mai apare eroarea, cred ca o sa pun inapoi debitmetrul vechi.
Ce-i drept acum 2 luni cand aveam probleme cu EGR-ul blocat pe deschis, la viteze mici nu mai aveam servo la frana.