- nyky85
- OP
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
Va prezint un tutorial despre demontare, curatare si montare Throttle Body Corsa C, Z14XEP.
Curatarea s-a facut cu carbosolv si spray de contacte.
In filmulet am uitat sa postez partea cu remontarea bornelor de la baterie.
Dupa ce se termina lucrarea de remontare, se verifica nivelul antigelului, se completeaza in caz ca s-a pierdut si se adapteaza clapeta de aceleratie.
Inca o data ii multumesc lui Stefan pentru ajutor.
Va prezint un tutorial despre demontare, curatare si montare Throttle Body Corsa C, Z14XEP.
Curatarea s-a facut cu carbosolv si spray de contacte.
In filmulet am uitat sa postez partea cu remontarea bornelor de la baterie.
Dupa ce se termina lucrarea de remontare, se verifica nivelul antigelului, se completeaza in caz ca s-a pierdut si se adapteaza clapeta de aceleratie.
Inca o data ii multumesc lui Stefan pentru ajutor.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Este foarte important de stiut ca dupa ce se termina aceasta lucrare se va lasa masina la ralantiu pana ajunge la temperatura optima de lucru,nu se accelereza deloc ,se lasa asa pana se incalzeste motorul la o temperatura de 82-85 grade Celsius.
Mai exista si alte manevre de efectuat pe care le puteti viziona in Tutorial curatare borne acumulator si proceduri de invatare dupa reconectarea lui ,tot aici puteti vedea si reconectarea bornelor de acumulator care le-a omis Niky sa le arate in tutorialul lui..
si multumesc si eu pentru interesul aratat.
Mai exista si alte manevre de efectuat pe care le puteti viziona in Tutorial curatare borne acumulator si proceduri de invatare dupa reconectarea lui ,tot aici puteti vedea si reconectarea bornelor de acumulator care le-a omis Niky sa le arate in tutorialul lui..
si multumesc si eu pentru interesul aratat.
- hyperion1707
- *
- 43 mesaje
- din 20 Mai 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Valcea
hyperion1707
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2009
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- hyperion1707
- *
- 43 mesaje
- din 20 Mai 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Valcea
hyperion1707
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2009
- Mesaj Privat
Daca parametrii au fost invatati eronat, poate rezulta un relanti instabil, fara erori pe tester, dar cu o fluctuatie continua a valorii la "air flow"?
Off-topic: simptomul acesta de relanti instabil poate aparea datorita faptului ca, dintr-o data, o supapa de evacuare nu mai etanseaza?(ipoteza emisa de mecanicul meu).
Off-topic: simptomul acesta de relanti instabil poate aparea datorita faptului ca, dintr-o data, o supapa de evacuare nu mai etanseaza?(ipoteza emisa de mecanicul meu).
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat