Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • romi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare, scoate fum gros in frana de motor, sonda i-mi spune asta (adica becul acela din bord)si consuma ulei, cam1litru la 1000 km, la 3 pistoane am compresie beton, la unul cam slab, ce credeti e spart pistonul? Motorul nu bate merge ca unul electric. Sad Multumesc!
Skip ads

  • romi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Apropo am lucrat 15 ani tinichigerie va pot ajuta cu sfaturi! Iar asta e al 3-lea kadett al meu dupa 2 gsi-uri
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,011
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
daca ti se aprinde martorul inseamna ca au stocat in memorie eroare(erori) fa testul si vezi ce erori da.
in cel mai bun caz ti dus segmenti de ulei,foarte mult ulei iti mananca,poti deteriora sonda lambda..daca nu ai compresie



pe un piston poate fi cauzat de segmenti dus(tot setu)sau numai de segmentul de ulei,in faza mai agravata si iti "stropeste bujia cu ulei",verifica bujiile.(nu as crede ca este spart pistonu)
desfa motorul(sau dul la un mecanic) si vezi ce ii dus...daca continui sa te deplasezi asa iti vei distruge motorul ...si te va costa sa il repari......
ce ulei folosesti?....ala romanesc nui bun de nimic.....la incalzirea motorului de subtiaza foarte mult si nu mai poate asigura ungere....poate scapa pe langa segmenti si acumuleaza pierderi.
  • romi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Merci mult ! Am facut testul si nu da nici o eroare. Miercuri merg la mecanic.Eu folosesc ulei MOBIL 15w40 si la cat mananca e tot timpul curat Very Happy Dar tu ce crezi daca celelalte pistoane au compresie buna(ca noi) are rost sa schimb si la ele segmentii? Tu ce segmenti imi recomazi? Ca acu se vind tot felul de naspeturi in magazine!
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,011
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
daca vrei sa ti masina iti recomand cele originale daca nu ... ceva contrafacut.
eu nu stiu ce segmenti am folosit.
nu cred ca vei putea lua un sg segment!doar in set...eu recomand sa le schimbi pe toate si macar vei sti ca ai scapat de o grija.
  • romi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2007

  • Mesaj Privat
A mai aparut o problema: cand accelerez asa pe la 1500 de ture incepe sa scuture ca si cum s-ar termina benzina,poate fi oare de la sonda lambda ca e imbacsita cu ulei?Dupa ce remediez motorul trebuie sa schimb si sonda?
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Hai sa iti zic ceva din experienta mea...pana la urma de asta scriem aici....

Si a mea scotea fum si baga chiar ulei in apa....si am crezut ca e garnitura de chiloasa...
CULMEA, nu era garnitura de chiloasa....era injectorul...care nu statea bine in locasul lui si in loc sa iasa benzina doar prin varful lui curgea si pe langa el rezultat> prea multa benzina..automat fum
Incearca sa scoti carcasa filtrului de aer...pune pe cineva sa puna contactul si vezi (daca poti) ca nu cumva sa iasa benzina pe langa injector nu doar prin centrul lui.
Ar fi logic pentru ca in mers benzina se arde oricum ar fi...dar la relanti sau in frana de motor cum zici tu aia ramane nearsa si iese pe teava.

INCEARCA asta pentru ca am patit-o si e ceva cert din punctul meu de vedere.
Faptul ca nu ai compresie pe un cilindru e relativ...pentru ca nu e neaparat sa aiba cilindrul ceva...poate la fel de bine sa nu aiba ungere...vezi si tu...
INCEARCA...SCOATE INJECTORUL SI PUNE-L LA LOC VERIFICAND GARNITURA AIA A LUI...E UN INEL DE CAUCIUC, VEZI SA INTRE BINE...NU FORTAT SAU ALTFEL, trebuie sa intre si sa stea acolo fara sa-l presezi neaparat cu clema aia de prindere.
Tine-ma la curent.
  • romi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Azi am terminat lucrarea! In cazul meu lucrurile au stat cam asa: la pistonul fara compresie era un segment lipit,iar simeringurile de la supape VARZA! asa mult ulei scapa in camera de ardere ca s-a depus calamina la greu pe partea dinspre tachetzi a supapei.Acum nu mai scoate gram de fum si nici nu mi se mai aprinde becul din bord.M-au costat 300 ron segmentii marca AE +garnituri total 420 ron. Am scimbat si ulei filtre etc. La mine injectorul e ok! Dar am patit alta faza: s-a dus dracului pompa de bezina.De mult timp tot mai scutura ca si cand ar ramane fara benz. Si n-am stiut ce are pana nu s-a oprit de tot. Testul cu agrafa nu mi-a dat nici o eroare...cine stie de ce...I-am tras doua ciocane si a mai mers cativa km(ca si ea are perii ca si electromotorul),dar apoi am schimbat-o.
A! As vrea sa-mi schimb mocheta ca e rupta si nu gasesc poate stiti voi ceva ....
Multumesc!
  • romi

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Alta problema! Inainte de segmentare aveam o usoara bataie la un piston,abia daca se auzea la rece.Acum se aude tare(doar la rece si daca urc o panta)Dupa ce se incazeste nu mai bate.
Se poate remedia cumva problema(cu ceva aditiv sau cumva)? Sau trebuie sa desfac motorul din nou si sa schimb pistonul(sau boltzul) Si daca trebuie sa-l desfac de unde stiu care din ele bate?
O fi din caza ca acum are compresie mai mare si de aceea bate mai tare?
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR