Am aflat din presa ca s-a deschis drumul catre Cabana Piatra Arsa. De la Cota 1000 de pe drumul Sinaia Targoviste se face dreapta catre Pestera si la intersectie se merge catre Piatra Arsa. Drumul este proaspat asfaltat si se merge foarte bine (cu exceptia faptului ca sunt destui dobitoci in Romania, cred ca 99%, cu exceptia celor care citesc aceste randuri si se incadreaza in aia 1 %, care cred ca drumurile le apartin si merg pe mijloc, pe banda din mijloc sau cu proiectoare aprinse pe timpul zilei).
Am facut prezentarea scurta a traseului pentru cei care sunt din alte zone. Traseul este superb si peisajul te lasa fara glas.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Peste 2 saptamani merg cu Nissan-ul (Navara 3000), la un offroad pe drumuri spuse de baietii care fac acolo taxi- offroad. Astept inscrieri pe lista, sa nu intelegeti un offroad xtream, doar asa pt batranei 😃.
Traseul este foarte frumos urcand dinspre Cota 1000 / Cuibul cu Dor. Acum 10-15 ani circulam pe acolo cu Aro, Dacie sau Oltcit(la ultimele doua pierdeam minim o toba/traseu). Extrem de rar vedeai cate o masina. In ultimii ani a fost impracticabil cu orice, se suia dinspre Moroieni, si pe acolo frumos doar ca lung. Acum din ce retin la ultima vizita, inca zace indicatorul cu Accesul interzis, desi se circula. Aglomeratie cat cuprinde... Cat despre OffRoad, banui colegii cu Frontera sunt entuziasmati de asa ceva.
Nu sunt absolut la curent in ce stadiu este acum zona respectiva, insa ultima oara era asfaltat malul drept al lacului Bolboci pana aproape de Pestera Ialomicioarei. si acolo chiar sunt ceva zone ce se preteaza la o iesire cu masina de teren.
Cat mai e de mers pe jos (ore, km, orice alte detalii) de la Piatra Arsa pana sus la Sfinx-ul si Babele ? Anul trecut am urcat cu telefericul (costa 60lei/dus si 60lei/intors) iar daca esti cu familia cum am fost eu... se cam simte la buget. Sus la Sfinx erau numai masini pregatite de offroad (ma gandeam eu, fiind in telecabina, ca am sa vad si vre-un Logan-ceva, dar spre bucuria mea am vazut ca nu era nicio masina de strada sus, chiar mi-ar fi parut rau ca nu am incercat sa urc cu Vectra mea).
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.