Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o astra g din 2001 cu motor y20dth. la un control de rutina sub capota pentru verificare ulei, si alte lichide, am simtit un puternic miros de motorina. am gasit si problema. furtunele de retur imbibate, deci vechi si uzate. dar pe langa astea am vazut si ca vreo 2 piulite ce strang conductele de motorina pe injector sunt ude de motorina, iar pe la ultimul injector de langa bateria pica motorina. am schimbat acele furtune de retur, si am incercat sa mai strang acea piulita crezand ca rezolv ceva, dar nu se mai strangea. asa ca am desfacuto ca sa vad care e problema. am desfacuto, dar nimic vizibil. asa ca am stranso la loc miscando usor cu mana. spre surprinderea mea am observad ca s-a rezolvat si nu mai pica. dar in aceasta seara am observat iar ca pica acea conducta la aproximativ o luna de cand initial rezolvasem problema. ma gandeam acum ce sa fac. gasesc sa cumpar acele conducte? a mai patit cineva asta? ma folosesc de masina zilnic si nu e prea placut sa curga motorina aiurea pe motor, mai ales ca este din ce in ce mai scumpa.
Skip ads

  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
am aceeasi problema numai ca la mine nu cred ca e motorina ci ulei, posibil sa fie garnitura de la injector. Idea

ai grija sa nu dezamorsezi pompa de injectie prin desfacerea conductelor de motorina. daca se strica pompa e jale. am patit-o si am platit scump tare reparatia.


Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
nu are niciun fel de garnitura, e fier pe fier.
  • petricanicolae

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2010

  • Mesaj Privat
mergi la mecanic cu masina nu mai umbla cu ea asa
  • petricanicolae

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am avut aceiasi problema si sa rezolvat
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
si cum ai rezolvato? ce motor ai?
  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
a rezolvat cineva problema si eu sunt un patimas si as vrea sa stiu?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da,eu am rezolvat aceasta problema,e drept,la un Kadett 1.7.Sistemul e insa acelasi,conducta se strange cu piulita direct pe injector.Cu o bucata de sarma DE CUPRU,de vreo 4-5 cm,infasurata la baza conductei.Este vorba de sarma masiva,nu litzata.Grosimea trebuie sa fie cam 0.5 mm,in genul celor care se foloseau la instalatiile de telefonie fixa,si se fixau cu cuisoare pe langa perete.. Razz
Nu trebuie sa exagerati,se infasoara de 3-5 ori,cat mai strans,in sensul de strangere a piulitei.In momentul cand se strange piulita,acea sarmulita se preseaza pe gatul conductei si piulita,formand o garnitura fixa de cupru.
ATENTIE !Nu folositi sarma litzata,ci numai masiva!Astfel nu exista riscul sa intre bucatele deranjante in in injector.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
a facut careva vreun tutorial de schimbat o-ring-urile de la injectoare y20dth?
  • kapp

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Acceasi problema am si eu. Curge motorina-picura pe la piulita care prinde conducta de la pompa la injector. Am desfacut, curatat.. strans si nimic.. Solutii? in afara de cea a colegului cu Kadetul?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Aia cu garnitura de alama/cupru e cea mai buna. Daca nu-ti place ideea de sarma, cauta o saiba potrivita din cupru.
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
verifica si conducta. am avut una care a pocnit exact dupa conul care vine pe injector. fisura era foarte putin vizibila, dar picura.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Eu am cumpãrat un set de conducte de la dezmembrãri.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
vezi sa nu aiba ceva oringuri la injectoare sau conducte
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu are.Vezi ce filet este dus,al piulitei sau al injectorului,si procedezi in consecinta:conducte de la dezmembrari/noi ori un alt injector.Sau sarma de cupru.spor
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR