catalinpav66 a scris:Am o intrebare, vreunul din voi a vazut cum vine o masina noua la reprezentanta ? Pun pariu ca nu. Eu am lucrat la o reprezentanta opel 11 ani si nu vorbesc din auzite. Atunci cand vine o masina cu trailerul este acoperita cu un strat de ceara si are pe ea mai multe etichete de la controlul de calitate. Pe fiecare eticheta este scris ce anume a fost verificat. Etichetele contin note de la A la C. Masinile sunt de doua categorii, masini de stoc si masini facute pe comanda. Diferenta intre piata est si vest apare la masinile de stoc in sensul ca cele cu etichete care au nota A merg in vest iar cele cu notele B si C merg in est. Masinile facute pe comanda sunt din start lucrate mai ingrijit si rareori ai sa vezi nota B pe etichete. Ca o paranteza GTS-ul cu Z30DT pentru care am asteptat 3 luni sa se fabrice si sa ajunga in RO avea pe el numai A. Deci in concluzie sunt diferente doar la modul cum impart masinile de stoc. Nu vreau sa supar pe nimeni dar masinile de stoc au motoare din astea banale de 2000, cutii M32 in loc de F40, etrieri coreeni in loc de ATE(vezi insignia si astra j), in general entry level.
Multumesc pentru aceste detalii, exact asta credeam si eu ca se intampla relativ la productia de masini pentru piata de Vest, respectiv pentru piata de Est. Am vazut si condus masini fabricate pentru piata de Vest (ex. VW Golf cu alternator/demaror BOSCH) si acelasi model de masini pentru piata de Est (ex. WV Bora cu alternator/demaror Valeo, diverse plastice in bord ieftine care s-au cojit, etc). Acum am si confirmarea...
Cu stima.