Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • RaulAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am un opel astra g, y17dt si de ceva timp scoate un sunet ciudat, ca un chiuit, de la 2000 de turatii in sus, cu cat e mai turat motorul cu atat se aude mai tare. In plus, de cateva ori, in mers cam pe la 130 km/h mi sa aprins un martor din bord galben, cel cu o masina si o cheie si nu mai tragea de loc masina, calcam pedala si mai tare scadea, am oprit, am stat cateva minute si dupa ce am pornit nu sa mai aprins si tragea normal. Vrau sa mentionez ca de cand se aude sunetul ala, masina nu mai merge ca inainte, e mai puturoasa. Unii mi-au spus ca e turbosuflanta dar vreau sa stiu daca sigur asta e problema si nu mai sunt si altele, ma intreb care e treaba cu martorul care sa aprins in bord. V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta.
Skip ads

  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
dai un search,si vezi cum se face testul"pseudo-agrafa" si postezi aici codul de eroare,in general turbosuflanta incepe sa fluiere cand se uzeaza,dar presimt ca la tine este crankshaft,adica senzorul de turatie,sunt zeci de topicuri si discuti despre asta ,in legaturo cu turbo,trebuie vazut daca are joc sau nu ,sau daca deja paletele freaca in margini din cauza uzuri excesive
  • timica

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra OPC 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Mie mi s-a intamplat asa la astra g cu motor 2.0. Se aprindea masina cu cheita si abia mai mergea. Atingeam 100 km/h foarte greu, practic era ca o masina fara turbina si zgomot facea dar mi se parea ca venea numai de la motor care era turat foarte tare. A trebuit sa schimb o electrovalvula de langa turbina si masina a mers perfect de atunci.
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
si selenoidu poate fi de vina,dar ca sa il testezi,pui mana pe furtunul de la turbo,il stragi bine si rogi un prieten da accelareze masina pana pe la 4000 de ture,daca acel furtun se intareste bine,se exclude selenoidul,oricum,este suficient sa fie un furtun de vacum putin fisurat si nu mai functioanaza turbo si egr
  • RaulAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri. imi cer scuze ca nu am raspuns mai devreme, nu prea am mai avut timp la intru. Am facut testul ''pseudo-agrafa'' si mia dat codul 1125. nu stiu ce inseamna, poate ma puteti ajuta.
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
P1125 Throttle position sensor intermittent
adica din ce imi aduc aminte este vorba de senzorul de la pedala de accelaratie,sincer nu prea am auzit cazuri unde sa fi fost senzorul de vina,in general era problema din edu,adica lipituri reci
  • RaulAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru ajutor vallyku ,o sa ma duc la un service, dar totusi cred ca si turbina e de vina, am desfacut furtunul din capatulei si are joc axul, pe langa asta am observat ca e plina de ulei, pe exterior, nu stiu cum a ajuns uleiul ala acolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR