bucurct
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2010
- Mesaj Privat
bucurct
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2010
- Mesaj Privat
LA PROBLEMA TA LEGATA DE ABS TE SFATUIESC SA RIDICI MASINA SI SA VERIFICI SENZORUL DE ABS DIN SPATE DE PE PUNTE!PE SPATE AI UNUL SINGUR SI SE MAI DEPUNE MIZERIE LA MUFA INCEARACA SA VERIFICI FIRELE PRIMA DATA MAI ALES LANGA ROATA STANGA SPATE APROAPE DE REZERVOR!LA MINE ERA FIRUL INTRERUPT SI CAND AJUNGEA APA LA EL IMI FUNCTINA!INCEARCA PRIMA DATA CHESTIA ASTA!SI IN LEGATURA CU AMORSAJUL LA POMPA INCERCA SA SCHIMBI RETURUL DE LA INJECTOARE!POTI SA PRINZI AER PE ACOLO SI DEZAMORSEAZA POMA! BAFTA SI SA NU MAI AI PROBLEME!
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
ipais
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
Nu e atat de complicat, am rexolvat eu azi la mine. Am cumparat o pompita de amorsare (para) si am pus-o inainte de filtru de motorina, pe tur. Am facut presiune pana pompita era beton si dupa care am apasat cu o surubelnita pe valva de langa pompa de injectie. Asta de doua trei ori pana a ajuns motorina. Si dupa a pornit dupa la o cheie mai lunga.
La mine s-a dezamorsat din cauza unui colier de pe tur, lucru pe care l-am vazut numai dupa ce am facut presiune cu pompita, altfel pierderea era prea mica
La mine s-a dezamorsat din cauza unui colier de pe tur, lucru pe care l-am vazut numai dupa ce am facut presiune cu pompita, altfel pierderea era prea mica
- TUREAN IOAN
- *
- 3 mesaje
- din 12 Feb 2013
- Frontera 1999 X2,2DTH
- Sibiu
TUREAN IOAN
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1999 X2,2DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2013
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Magat
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 2001 X22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2011
- Mesaj Privat
Atentie pentru tot i! Cunducta in care intra furtunasele de retur de la injectoare este conducta de tur din rezervor deci conducta pe care se alimenteaza motorul ( eu am facut gresala de a inversa turul cu returul ,in idea ca returul de la injectoare merge la conducta de retur spre rezervor) asa le-a pus neamtu , de ce? ....Nu imi dau seama inca ,exista explicatii posibile.
Si culme este ca masina a mers si asa ,doar ca pornea putin mai greu , pana sa consumat o parte din motorina ,dupa care nu mai pornea desi erau vreo 20 litri in rezervor. De ce? Deoarece returul intra pana spre fundul rezervorului si asa poate trage motorina si pe retur (sa nu ai ghinionul sa ai mizerii in rezervor ca infunzin injectoarele ,mai mare belea).
Deci dragi mei atentie ! Conducta in care intra furtunasele de retur de la injectoare este conducta de tur>
Si culme este ca masina a mers si asa ,doar ca pornea putin mai greu , pana sa consumat o parte din motorina ,dupa care nu mai pornea desi erau vreo 20 litri in rezervor. De ce? Deoarece returul intra pana spre fundul rezervorului si asa poate trage motorina si pe retur (sa nu ai ghinionul sa ai mizerii in rezervor ca infunzin injectoarele ,mai mare belea).
Deci dragi mei atentie ! Conducta in care intra furtunasele de retur de la injectoare este conducta de tur>
Magat
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Frontera 2001 X22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2011
- Mesaj Privat
In ceea ce priveste amorsarsarea pompei , dat la automat cam greu va porni , umpleti bine filtrul de motorina in primul rand. Pentru a face o amorsare mai usoara aveti langa conducta de intrare in pompa o conducta cu un ventil ca la roata dar mai mare cam ca la volele alea mari , faci rost de un cap de cuplare adegvat cum este la pompa de umflat roti ,cu un furtun adegvat ideal transparent,la capatul furtunului pui o palnie in care torni motorina incet ea se va scurge spre rezervor umpland conducta (atentie sa pui in continu motorina sa nu merga si aer) , Dupa ce ai pus vreo juma de litu un litru scoti cupla de pe furtun dar rapid sa nu prinda aer, si dai la automat daca nu o ia desfa conducta de la primul injector si da la automat , daca nu vine motorina , mai bagi motorina si in timp ce bagimotorina da si la automat sa traga mai repede(asta e o treaba mai complicata sa nu traga prea repede motorina de pe furtun si din palnie si sa ia aer) . Cand arunca motorina la injector,decuplezi cupla de pe furtun repede sa nu prinda aer ,strangi conducta de la injector dai la automat si trebuie sa porneasca.
Mai poti proceda si in alt fel si anume:tot cu cupla si furtun transprent dar furtunul sa fie mai lung vreo 2 m ,o sati dai seama de ce,cuplezi mufa si tragi aer din furtun ca sa tragi motorina din rezervor (trebuie sa tragi calumea ,sau montezi o ppompa para pe furtun si trai pana vine motorina pe furtun .Va veni cu intreruperi de aer dar pui furtunul in sus sa se faca coloana plina de motorina pana aproape se umple furtunul,acuma obrurezi cu degerttul capaturl furtunului mergi in masina dai la automat ,poti acum sa lasi si degetul de pe furtun (atentie sa nu iti traga toata motorina si sa prinda iar aer) daca a pornit obturezi furtunul din nou si il decuplaezi de pe masina rapid sa nu prinda aer, Daca nu porneste desfa conducta de la un injector da la automat pana vine motorina la injector , in acelas timp mai folosesti furtunul pentru a aduce motorina la pompa cum tiam spus mai sus , dupa ce vine motorina strangi conducta la injector dai la automat si trebuie sa porneasca .Daca nu mai ai baterie o tractezi in a 2 sau a 3 a cu conducta desfacuta la injector nu tare desfacuta masina va porni in trei pistoane ,te dai jos si stringi conducta.Bafta si sper ca v-am ajutat ,sa nu patiti ca mine care le-a incurcat de numa si a trebuit sa le dau de cap singur .
Mai poti proceda si in alt fel si anume:tot cu cupla si furtun transprent dar furtunul sa fie mai lung vreo 2 m ,o sati dai seama de ce,cuplezi mufa si tragi aer din furtun ca sa tragi motorina din rezervor (trebuie sa tragi calumea ,sau montezi o ppompa para pe furtun si trai pana vine motorina pe furtun .Va veni cu intreruperi de aer dar pui furtunul in sus sa se faca coloana plina de motorina pana aproape se umple furtunul,acuma obrurezi cu degerttul capaturl furtunului mergi in masina dai la automat ,poti acum sa lasi si degetul de pe furtun (atentie sa nu iti traga toata motorina si sa prinda iar aer) daca a pornit obturezi furtunul din nou si il decuplaezi de pe masina rapid sa nu prinda aer, Daca nu porneste desfa conducta de la un injector da la automat pana vine motorina la injector , in acelas timp mai folosesti furtunul pentru a aduce motorina la pompa cum tiam spus mai sus , dupa ce vine motorina strangi conducta la injector dai la automat si trebuie sa porneasca .Daca nu mai ai baterie o tractezi in a 2 sau a 3 a cu conducta desfacuta la injector nu tare desfacuta masina va porni in trei pistoane ,te dai jos si stringi conducta.Bafta si sper ca v-am ajutat ,sa nu patiti ca mine care le-a incurcat de numa si a trebuit sa le dau de cap singur .
- MReluFeroiu
- *
- 2 mesaje
- din 01 Aug 2017
MReluFeroiu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua ...am si eu o problemã cu frontera mea 2.2 dti din 2000...
Sa o iau cu începutul....am cumparat-o acum o lunã si de cateva zile nu mai pornește...de fapt la început pornea si se oprea dupã aproximativ 3-4 min...acum nu mai porneste deloc...am pus testerul pe ea si a dat o eroare p1651...mecanicul mi-a zis ca este calculatorul de la injectie...am dat calculatorul jos, l-am dus la reparat...l-am pus la loc si tot nu porneste...aceeasi eroare...DACA EXISTA CINEVA CARE S-A MAI INTANLIT CU ASA CEVA sau ȘTIE CE ESTE DE FACUT ÎI MULȚUMESC ANTICIPAT...
Sa o iau cu începutul....am cumparat-o acum o lunã si de cateva zile nu mai pornește...de fapt la început pornea si se oprea dupã aproximativ 3-4 min...acum nu mai porneste deloc...am pus testerul pe ea si a dat o eroare p1651...mecanicul mi-a zis ca este calculatorul de la injectie...am dat calculatorul jos, l-am dus la reparat...l-am pus la loc si tot nu porneste...aceeasi eroare...DACA EXISTA CINEVA CARE S-A MAI INTANLIT CU ASA CEVA sau ȘTIE CE ESTE DE FACUT ÎI MULȚUMESC ANTICIPAT...
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
- MReluFeroiu
- *
- 2 mesaje
- din 01 Aug 2017
MReluFeroiu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2017
- Mesaj Privat
Nu am facut-o acasã....(de de montat într-adevãr ã fost demonstratã acasã de mecanic ) si am dus-o la reparat si dupa aceea a fost montatã la loc...si a avut aceeași eroare...
PS. Am uitat sa spun eu sunt in ANGLIA.. de aici am cumparat-o ...si am dus partea electronica la un indian care se pricepe...sau ma rog asa zic altii(dupã aprecierile de pe internet)...ca daca eram in tarã nu era problema aveam cativa baieti destepti si rezolvam problema....acum eu nu prea am încredere în ce a facut asta...(au fost verificate și firele care duc din partea electronica a pompei la calculatorul mașinii și toate sunt ok).....Întrebarea este....asta chiar o fi facut ceva?!mai ...sau nu a facut nimic... sau exista posibilitatea de a fi o altã problemã...?!
PS. Am uitat sa spun eu sunt in ANGLIA.. de aici am cumparat-o ...si am dus partea electronica la un indian care se pricepe...sau ma rog asa zic altii(dupã aprecierile de pe internet)...ca daca eram in tarã nu era problema aveam cativa baieti destepti si rezolvam problema....acum eu nu prea am încredere în ce a facut asta...(au fost verificate și firele care duc din partea electronica a pompei la calculatorul mașinii și toate sunt ok).....Întrebarea este....asta chiar o fi facut ceva?!mai ...sau nu a facut nimic... sau exista posibilitatea de a fi o altã problemã...?!
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
99% e defect calculatorul pompei de injectie, nu are ce sa fie altceva (pentru acest cod de eroare). Sa nu fi lasat fire neizolate (pe cele exterioare de la senzor se coace izolatia), sau a schimbat calculatorul cu unul cu alt cod (cel de Frontera are 009 ... din cate imi amintesc) ... sau nu a facut nimic. A fost amorsata bine pompa la remontare? ... cred ca iesi mai ieftin cu o pompa second de pe un motor ce functioneaza (aici testarea si reparatia costa 300-600 de euro in functie de problema, la Bosch).
- floreasandu54
- *
- 24 mesaje
- din 10 Jul 2019
- Corsa 2001 X10XE
- Ialomita
floreasandu54
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2019
- Mesaj Privat
- floreasandu54
- *
- 24 mesaje
- din 10 Jul 2019
- Corsa 2001 X10XE
- Ialomita
floreasandu54
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2019
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema cu 2,2 DTH depe Frontera B din 2002 pe care am cumparat-o de 3 sapt....dupa ce sta un timp, relativ scurt,....nu mai porneste decat cu spray, dat insistent pret de 30-40 sec., iar dupa ce porneste , are un mers constant destul de frumos..Toate astea dupa ce am dat rezervorul jos si i-am aranjat scutul si suportul de sub masina....si i-am mai desfacut si furtunul de tur de la rezervor la filtru de motorina de sub masina.
Se poate va rog , un nr. de telefon,..sau sa mentionati exact, daca chiar exista o supapa " tur-retur "...si unde se afla exact...
offff.....m-am saturat sa arunc bani degeaba..
va multumesc...si promit o cinste uriasa celui care ma va scoate la luminaaaa
Se poate va rog , un nr. de telefon,..sau sa mentionati exact, daca chiar exista o supapa " tur-retur "...si unde se afla exact...
offff.....m-am saturat sa arunc bani degeaba..
va multumesc...si promit o cinste uriasa celui care ma va scoate la luminaaaa
- FCosmin188
- *
- 1 mesaje
- din 14 Jan 2020
FCosmin188
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2020
- Mesaj Privat
pepsivlad a scris:Gata Fratilor, Sa rezolvat.
Nu era nici o pompa de injectie nimica.
Pur si simplu, era dezamorsata pompa de injectie, si nu stiu ce supapa era infundata , pe traseul de carburant.
Cum s-a pornit? Simplu,
Am data de baiatul care mia pornito prima data, si a prodat la fel si anume : M-a pus sa dau la automat de 3 ori, cu piulitele de la injectoare desfacute,, apoi a pus mana la EGR, si m-a pus sa mai dau iar la automat pana a pornit . Toata chestia a durat maxim 3 minute. Desigur , dupa ce am pornito am duso la el, sa ii verifice cauza dezamorsarii, si mi-a spus ca nu stiu ce supapa era infundata, a dato jos , a cutatito , si acuma, merge ceas, porneste la sfert. . Sper sa nu se mai intample.
V-a doresc o zi excelenta.
Nu era nici o pompa de injectie nimica.
Pur si simplu, era dezamorsata pompa de injectie, si nu stiu ce supapa era infundata , pe traseul de carburant.
Cum s-a pornit? Simplu,
Am data de baiatul care mia pornito prima data, si a prodat la fel si anume : M-a pus sa dau la automat de 3 ori, cu piulitele de la injectoare desfacute,, apoi a pus mana la EGR, si m-a pus sa mai dau iar la automat pana a pornit . Toata chestia a durat maxim 3 minute. Desigur , dupa ce am pornito am duso la el, sa ii verifice cauza dezamorsarii, si mi-a spus ca nu stiu ce supapa era infundata, a dato jos , a cutatito , si acuma, merge ceas, porneste la sfert. . Sper sa nu se mai intample.
V-a doresc o zi excelenta.
crezi ca ne ai putea da un numar de telefon sa vaedem si noi ce e de facut. mersi mult
- floreasandu54
- *
- 24 mesaje
- din 10 Jul 2019
- Corsa 2001 X10XE
- Ialomita
floreasandu54
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2019
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- floreasandu54
- *
- 24 mesaje
- din 10 Jul 2019
- Corsa 2001 X10XE
- Ialomita
floreasandu54
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2001 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2019
- Mesaj Privat
hobbysat
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2000 x22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2017
- Mesaj Privat
hobbysat
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2000 x22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2017
- Mesaj Privat
Revin. Chiar cu solutia din postul anterior masina imi facea probleme mari la pornire.
Am verificat traseele de combustibil, am schimbat furtunuri imbatranite, am schimbat returul inclusiv "cruciulitele" din plastic cu unele noi.
Niciun rezultat.
De curand am schimbat filtrul de motorina. De obicei atunci cand schimbam filtrul, umpleam paharul filtrului cu motorina, puneam capacul cu garnituri noi si porneam masina.
De data asta am montat filtrul fara a mai pune motorina in pahar si dupa montaj am bagat motorina cu pompa de mana montata inaintea filtrului pana aceasta a iesit pe returul filtrului. Am montat la loc conduta de retur la filtru, am scos in prealabil supapa de sens ce o aveam montata pe retur si de atunci masina porneste fara probleme.
Presupun ca in carcasa filtrului, daca intra aer si motorina nu-l umple complet , acea perna de aer ramane permanent indiferent daca masina este pornita si ruleaza niste ore astfel ca la urmatoarea pornire vor fi din nou probleme.
Am verificat traseele de combustibil, am schimbat furtunuri imbatranite, am schimbat returul inclusiv "cruciulitele" din plastic cu unele noi.
Niciun rezultat.
De curand am schimbat filtrul de motorina. De obicei atunci cand schimbam filtrul, umpleam paharul filtrului cu motorina, puneam capacul cu garnituri noi si porneam masina.
De data asta am montat filtrul fara a mai pune motorina in pahar si dupa montaj am bagat motorina cu pompa de mana montata inaintea filtrului pana aceasta a iesit pe returul filtrului. Am montat la loc conduta de retur la filtru, am scos in prealabil supapa de sens ce o aveam montata pe retur si de atunci masina porneste fara probleme.
Presupun ca in carcasa filtrului, daca intra aer si motorina nu-l umple complet , acea perna de aer ramane permanent indiferent daca masina este pornita si ruleaza niste ore astfel ca la urmatoarea pornire vor fi din nou probleme.