Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • Rusurazvan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 x17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am intercoolerul fisurat si am zis sa il anulez printr-o teava care duce direct din turbo in galeria de admisie.Dar in mod paradoxal ,in racordul de cauciuc se creeaza presiune negativa inloc sa il umfle Shocked ...se comporta de parca motorul a-r trage mai puternic aer decat i-ar da turbina Sad ....
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ca sa nu mai creeze presiune negativa si sa umfle faci un arc din sarma de otel sau sa gasesti unel pe dimesiunea furtunului si il bagi pe interior si astfel acel racord de cauciuc o sa stea nromal
  • Rusurazvan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 x17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2013

  • Mesaj Privat
E ok,am aflat de ce facea presiune negativa.E din cauza ca sunt un "minitehnicus" care crede toti bisnitarii.Eu avem defapt filtru de scooter(el precizand ca merge 100% si la masini),iar filtrul fiind prea mic ,motorul tragea ca innecatu din turbina care nu baga nimic ca nu avea de unde....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR