Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • cristian_x20dtl

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1999 z22 sv
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2012

  • Mesaj Privat
salut.fratiilor ajutati-ma si pe mine imi trage motorul foarte greu.parca are un tren legat dupa asa greu imi da impresia ca merge.trimitetimi si mie o poza cu locul unde este ERG ul si ELECTROVALVA va rog sa le scot si sa le schimb.Ca eu sunt in italia si aici sunt foarte scumpi mecanici,asa le cumpar SH si le schimb eu.mersy anticipat
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
EGR-ul il poti curata asa:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=23612
EGR-ul din tutorial e de plastic al tau e metalic.
Electrovalva turbo o gasesti pe langa debitmetru, pe contraaripa din stanga cum stai cu fata la masina.
Spor la treaba.
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
salutare.!cand se aprinde becul de check engine la o turare constanta peste 1500 e clar ca nu functioneaza egrul si nu are masina putere pt ca nu deschide turbina...deci vaccumul are pierderi.eu am patit-o si unii se uita ca la nave spatiale..aveam pompita aia de vacuum din partea dreapta de langa rampa de admisie cu ulei si mizerie..deci a cedat garnitura de cauciuc din ea si pierdea vacuum...am inchis furtunul cu un surubel si am accelerat masina...suiera turbina cum ttrebuie.am cautat piesa si am rezolvat problema.bafta celor cu problema descrisa mai sus.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR