Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut , stiu ca nu este locul potrivit dar un amic de al meu cu passat 1.9 tdi pd 116 cai din 2000 si-a lasat masina in vale azi noapte si de dimineata a fost inundatie , masina a stat in apa, nu stiu exact cat de mult timp sau ce inaltime avea apa, cert este ca masina avea motorul ud iar la actionarea contactului nu se intampla nimic, bordul nu se aprinde , motorul nu da la automat.

Ce sa faca ?
Multumesc anticipat
Skip ads

  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
pai sa zica merci ca nu a pornit motorul. Intai sa vada daca s-a udat filtrul de aer de la motor, Dupa sa verifice bateria. Mai departe sigurante.
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sa soata bateria si sa o masoare mai mult ca sigur nu mai are curent.
si s o lase sa se usuce bine
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Din pacate, se pare ca motorul a fost dauna totala, pentru ca idiotul de propietar a incercat sa o porneasca impinsa... nush ce fel de om ar fi in stare de asa ceva , motorul a pornit si apoi sa oprit imediat ... mecanici si cei de la diagnoza au spus ca trebuiesc schimbate prea multe si iau recomandat sa cumpere un alt motor sh...
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
a intrat apa pe admisie
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Logic ca a pornit si s-a oprit imediat. Apa (necomprimabila apropo) a ajuns in cilindri si a modificat raportul de compresie.Adica in loc de 25 Bar pe cilindru probabil ajuns la 40 (daca nu mai mult) bar per cilindru. Mult prea mult pentru biele rezultatul fiind indoirea lor(cel putin 2) = compresie 0 de aia nu mai porneste.
Oricum ca sa se intample asta cu o masina nepornita apa terbuie sa treaca totusi punctul cel mai de sus al capotei deoarece admisia este etansa... filtrul de aer are gauri de scurgere pentru a preveni situatii din astea, iar filtrul odata udat masina nu mai porneste DELOC.
Oricum sigur sunt probleme si cu eletronica ... nu este necesar doar schimbarea blocului motor.
Probabil apa a ajuns la parbriz... S-a gasit apa in cilindri? Sau mecanicii ii baga manopera pentru schimbare motor? Very Happy


Ultima modificare făcută de XEP la Lun 14 Oct, 2013 12:24 pm
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
S-a gasit apa, plus ca sunt semne ca apa ar fi ajuns undeva la jumatatea stalpului A de la parbriz, deci mult peste capota... nush ce fel de inundatii au fost , si unde exact a fost masina, dar a stat calumea, culmea e ca singurul care si-a lasat masina acolo a fost el, eu stiu oricum ca atunci cand ploua e bine sa iti lasi masina pe panta, cat mai sus si cu botul spre vale...dar nah, nu manopera nu este pusa aiurea, motorul chiar se schimba, a fost achizitionat un motor de 1.9 tdi 131 cp de pe un passat mai nou si adaptat pentru caroseria celui din 2000
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
cu toate componentele necesare motorului, calculator ecu, senzori etc,
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Atunci e ok . Oricum grija mare la locul unde face urmatorul ITP Smile. Difera seriile.. iar puterea motorului este marita fiind necesara omologare individuala care mai costa si aia vreo 800 RON.
Ar fi 2 variante... ori faci ITP-ul unde "trebuie" ori faci in asa fel incat seria motorului sa nu se mai vada.
  • Gyo

  • Mesaje scrise: 611
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Corect aici ,trebuie omologare individuala pentru motor...
Poate reusesti sa faci itp-ul la un "prieten".
Spor la treaba
  • Sever.SVR

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Puteti inchide acest topic, caz inchis,va multumesc si va doresc o zi buna.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR