R0ME0
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2013
- Mesaj Privat
- nanutza
- **
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
Korleone
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- nanutza
- **
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
sylvyano
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?
Ms
Am si eu o problema la Vectra mea 2.0 2003.(nu e singura problema de altfel). In ultima vremea a inceput sa se aprinda cheitza in bord iar turbina nu mai trage. Faza este ca cheitza se aprinde numai cand sunt cateva secunde pe liber si motorul la relanti. Daca stau pe loc si accelerez putin ,de exemplu la semafor nu se aprinde iar masina merge normal.Am facut 200km la drum lung tinand masina mereu accelerata si in viteza iar de fiecare data cand o lasam pe liber se aprindea cheia si trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din mers ca sa o iau de la capat.
Am fost la tester la Adil (pt cunoscatori) si imi arata eroare permanenta intre senzorul de presiune atmosefrica si boost pressure. Am schimbat senzorul de langa filtru de aer (admisie cred) cu unul SH la care vanzatorul mi-a garantat ca merge dar tot aceasi treaba. Acum ma gandesc ca ori e senzorul SH cumparat de vina, ori este celalat senzor de la galerie sau dupa ce achimbi senzorul trebuie resetat din tester. Care o fi problema?
Ms
sylvyano
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Imi poate spune si mie cineva daca e totul cat de cat ok in capturile de mai jos? Nu de alta, dar ieri m-am trezit si eu fara turbo, pt prima oara de cand am masina. Presupun ca a venit timpul sa schimb intercoolerul, care avea "burta" de vreo 6 luni incoace. Posibil ca asta sa fie fisurat, de aici si pelicula de ulei de pe scutul motor, din partea fata.
La relanti:
La 3000 rpm:
La relanti:
La 3000 rpm:
- Edwin
- *******
- 5,975 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,975
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 612 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 612
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
R0ME0
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2013
- Mesaj Privat
- eucocolino
- **
- 87 mesaje
- din 01 Jan 2012
- Astra 2006 1.3
- Iasi
eucocolino
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
OP-COM 100219a -bazat pe calculator PC-
OP-COM - Fereastra de comunicare CAN> 2006|Astra-H|Vehicul|Informaþii coduri de defecte
Identificare ECU în curs...
Identificare:
Numãr ºasiu:
Numãr hard:
Tip motor: Z13DTH
Numãr piesã:55565449
Nr.versiune soft: 3308A370
Programming Date: 20091102
Hardware key number: O100005079
Denumire sistem: MAREL0100
Nr.aprobare: M05001
Cod Alpha: GM
Hardware manufacturer system name: 6O2
Software version: 3308A
ECU variant coding: 0x000010D5
Numãrul codurilor: 1
P0243 - Sistem control presiune turbo - deviaþie negatiãva
(12) - Nu e prezent
simtome....pe la diferite turatii de peste 3000-3500 (difera in functie de treapta de viteza_
apare cheita service si imi ia din putere......
ce poate sa mai fie ?
m-am saturat de modelul asta de opel......la mine si daca face caca o musca pe parbriz....apare nu stiu ce eroare....
OP-COM - Fereastra de comunicare CAN> 2006|Astra-H|Vehicul|Informaþii coduri de defecte
Identificare ECU în curs...
Identificare:
Numãr ºasiu:
Numãr hard:
Tip motor: Z13DTH
Numãr piesã:55565449
Nr.versiune soft: 3308A370
Programming Date: 20091102
Hardware key number: O100005079
Denumire sistem: MAREL0100
Nr.aprobare: M05001
Cod Alpha: GM
Hardware manufacturer system name: 6O2
Software version: 3308A
ECU variant coding: 0x000010D5
Numãrul codurilor: 1
P0243 - Sistem control presiune turbo - deviaþie negatiãva
(12) - Nu e prezent
simtome....pe la diferite turatii de peste 3000-3500 (difera in functie de treapta de viteza_
apare cheita service si imi ia din putere......
ce poate sa mai fie ?
m-am saturat de modelul asta de opel......la mine si daca face caca o musca pe parbriz....apare nu stiu ce eroare....
- lecramluoar
- *
- 26 mesaje
- din 18 Sep 2013
- Insignia 2011 a20dt
- Anglia
lecramluoar
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2011 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salutare la toti.Am citit acest topic referitor la aceasta problema cu turbo,cu spunea un coleg mai inainte"daca o alerg in a 3-a sa zic la 4000 rpm mi se aprinde masina cu cheita si nu mai trage.. parca nu mai am turbina deloc".Aceasta problema am avut-o si eu cu masina mea vauxhall astra 1.7 cdti 2009 cod motor z17dtj, cand eram pe autostrada spre dublin o mai forjam si eu, eram in viteza 6 la 90 de mile pe ora undeva peste 2800rpm mi se aprindea beculetu ala galben,si murea acceleratia, si nu ma lasa sa ii dau mai mult de 70 mph.daca opream masina si o porneam din nou se reseta pana cand ajundeam din nou la acea viteza si aparea din nou.toata lumea pe care o intrebam spunea ca turbo trebuie curatat de mizeriile care se depune,habar nam exact ce se depune acolo.am fost la un mecanic si mi-a spus ca ma costa in jur de £150 sa-mi curete turbo,altu imi spunea ca e torbo dus si trebuie inlocuit,c-am £500 +manopera.unul dintre colegi de munca mi-a recomandat sa incerc cu turbo cleaner spray de la wynn's.pret £10.80 ceea ce am si facut.I-am dat la turbo tot spray-ul sa-l inghita prin tubulatura care vine de la filtru de aer si am rezolvat problema.acum pot sa va spun ca am forjato cu 100mph pe o distanta de 20 de mile si nu s-a mai aprins nici un bec.
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- lecramluoar
- *
- 26 mesaje
- din 18 Sep 2013
- Insignia 2011 a20dt
- Anglia
lecramluoar
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2011 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2013
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Daca ai avut cod 0234-5a si ai scapat doar dand cu spray de curatat e bine,dar multi ,doar dupa curatarea turbinei si nu cu spray dat pe tubulatura ci data jos desfacuta si curatata complet, nu au avut norocul de a remedia problema,codul mai poate proveni si de la electrovava turbo sau pompa de vacuum.
- teoboss
- **
- 186 mesaje
- din 28 Apr 2011
- Vectra 2003 Y20DTH
- Dolj
teoboss
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2011
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- synergist
- **
- 126 mesaje
- din 17 Sep 2008
- Astra Z17DTH
- Bucuresti
synergist
- Mesaje scrise: 126
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2008
- Mesaj Privat
salut baieti
de 3 ori in viata asta mi`a aparut si mie eroarea cu pricina.
1. a fost de la geometria turbo = blocata si am deblocat `o apoi am facut tutorialul acesta:
http://www.astraforum.ro/forums/t/44513.aspx
*km reali aproximativi: 135.xxx
2 si 3. furtunul care duce de la turbo la intercooler era spart. inlocuit cu 100 lei de pe net, sh si merge ca noua
multa bafta!
*nu stiu cum sa pun la profil acolo sa se vada si ce masina am... astra h 1.7 100cp, 2004
de 3 ori in viata asta mi`a aparut si mie eroarea cu pricina.
1. a fost de la geometria turbo = blocata si am deblocat `o apoi am facut tutorialul acesta:
http://www.astraforum.ro/forums/t/44513.aspx
*km reali aproximativi: 135.xxx
2 si 3. furtunul care duce de la turbo la intercooler era spart. inlocuit cu 100 lei de pe net, sh si merge ca noua
multa bafta!
*nu stiu cum sa pun la profil acolo sa se vada si ce masina am... astra h 1.7 100cp, 2004