EDWARD85
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2013
- Mesaj Privat
Buna seara !
Am un Opel Astra G N-Joy Break fabricatie 2004 si am o problema mare cu ea... I-am segmentat motorul deoarece avea un consum mare de ulei ( la 650 km parcursi mi-a consumat 3,5 litri de ulei ) . Dupa segmentare, am facut cam 4000 km si mi-a consumat iar tot uleiul.. Am fost la service si mi s-a spus ca abia dupa ce fac 5000 de km cu ea incepe sa nu mai consume si pana atunci sa-i mai pun ulei... Ce ma sfatuiti sa fac ? Mentionez ca nu-mi curge ulei pe sub ea.. Uleiul care l-am folosit a fost 10w 40 de G.M. .. Acum o sa-i pun Castrol ca am inteles ca e mai bun... Care sa fie problema ?
Am un Opel Astra G N-Joy Break fabricatie 2004 si am o problema mare cu ea... I-am segmentat motorul deoarece avea un consum mare de ulei ( la 650 km parcursi mi-a consumat 3,5 litri de ulei ) . Dupa segmentare, am facut cam 4000 km si mi-a consumat iar tot uleiul.. Am fost la service si mi s-a spus ca abia dupa ce fac 5000 de km cu ea incepe sa nu mai consume si pana atunci sa-i mai pun ulei... Ce ma sfatuiti sa fac ? Mentionez ca nu-mi curge ulei pe sub ea.. Uleiul care l-am folosit a fost 10w 40 de G.M. .. Acum o sa-i pun Castrol ca am inteles ca e mai bun... Care sa fie problema ?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Daca n-ai schimbat simeringurile la supape degeaba ai segmentat-o.
Daca cilindri prezinta zgarieturi iarasi degeaba ai segmentat-o.
Si ar mai fi o problema... daca intrai pe forum-ul asta sa te documentezi putin inainte sa achizitionezi un Astra G vedeai ca motoarele Z16SE,Z16XE sunt vestite pentru consumul de ulei.Adica nu sunt motoare care sa duca mai mult de 150-200 000 km fara sa umbli in motor.
Daca cilindri prezinta zgarieturi iarasi degeaba ai segmentat-o.
Si ar mai fi o problema... daca intrai pe forum-ul asta sa te documentezi putin inainte sa achizitionezi un Astra G vedeai ca motoarele Z16SE,Z16XE sunt vestite pentru consumul de ulei.Adica nu sunt motoare care sa duca mai mult de 150-200 000 km fara sa umbli in motor.
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Motorul Z 16 SE este identic si la fel cu batranul E 16 NZ. Este primul motor pe injectie de 1.6 al lui Opel. A aparut inaintea lui C 16 NZ cel pe care il cunosc cei mai multi.
Eu am avut o vectra A cu motor E 16 NZ si abia cand am ajuns la 400k am umblat in el. Consumul de ulei era de 1l/1k. L-am segmentat si am mai facut inca 220k timp in care i-am schimbat supapele ca se subtiasera pe coada si degeaba schimbam simeringurile. Schimbul de ulei il faceam la 10k. Eu unul il consider un motor foarte echilibrat, robust si care tine cu casa. Asa ca @XEP nu-ti impartsesc parea cand spui ca nu este reusit.
Momentan detin un g din 2000 cu motor X 16 XEL care are 178k si consuma ulei GM 5 W 30 cam 1L/2.5k in conditiile in care o calc pe coada destul de tare.
In general masinile care ajung la noi din vest sunt super obosite, cam toate au peste 250k-300k. Este absolut normal ca la acesti km-tri sa incepa sa cada. In genere reparatia lor nu este costisitoare un set de segmeti, simeringuri si setul de garnituri nu te duc mai mult de 150 de euro.
Conteaza foarte mult si cat este de iscusit mecanicul care face reparatia. Daca nu monteaza segmentii pe pistoane in pozitia si ordinea corecta degeaba au fost montati.
Eu am avut o vectra A cu motor E 16 NZ si abia cand am ajuns la 400k am umblat in el. Consumul de ulei era de 1l/1k. L-am segmentat si am mai facut inca 220k timp in care i-am schimbat supapele ca se subtiasera pe coada si degeaba schimbam simeringurile. Schimbul de ulei il faceam la 10k. Eu unul il consider un motor foarte echilibrat, robust si care tine cu casa. Asa ca @XEP nu-ti impartsesc parea cand spui ca nu este reusit.
Momentan detin un g din 2000 cu motor X 16 XEL care are 178k si consuma ulei GM 5 W 30 cam 1L/2.5k in conditiile in care o calc pe coada destul de tare.
In general masinile care ajung la noi din vest sunt super obosite, cam toate au peste 250k-300k. Este absolut normal ca la acesti km-tri sa incepa sa cada. In genere reparatia lor nu este costisitoare un set de segmeti, simeringuri si setul de garnituri nu te duc mai mult de 150 de euro.
Conteaza foarte mult si cat este de iscusit mecanicul care face reparatia. Daca nu monteaza segmentii pe pistoane in pozitia si ordinea corecta degeaba au fost montati.