Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • bazzzilu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2002 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut. am si eu o problema, in relanti galopeaza dupa ce se incalzeste tip motor x20dth, galopeaza = suna mai rau decat un tractor, pe turometru nu se observa cum ar creste si ar scadea turatia, dar pe motor nu poti tine mana. precizez ca in urma cu cateva luni am schimbat pompa de inj cod 015 si de atunci face treaba asta, am dus masina la cei de Ats Integral Cluj care am luat pompa sa resolve problema, dupa 2 luni de cercetari(schimbat pompa, unitate de comanda, sensor turatie) nu au ajuns la nici o concluzie, motorul merge la fel in relanti, in mers nu are nimic, trage de rupe. Am incercat la un alt service cunoscut din Cluj care numa cu pompe se ocupa si nici ei dupa 3sapt nu au inteles acest fenome. am mers la un electrician meserias care a verificat senzori cu oscilocopul si nici la el nu am rezolvat nimic, reprezentanta mi a facut o programare de genu mai bine lasa-ne. Pana acuma am bagat o gramada de bani numa in teste si incercari fara nici o rezolvare. daca a mai avut cineva problema asta sau stie un meserias super bun cu timp de explorare sa vedem ce poate avea acest motor, eu unul nu ma las pana nu gasesc pe cineva sa ii dea de capat. Acuma daca mai a deschis cineva o discutie de genu imi cer scuze, da chiar caut un subiect de genu de ceva vreme.
  • bazzzilu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2002 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Opel zafira motor 2.0dti cod motor x20dth, 101cp, cod pompa inj 015, an 2002.
Problema la cumparare a fost pompa de inj, avea pistonasul de avans blocat, fapt pt care am schimbat pompa dupa care incepu distractia.
Am o lista cu operatiunile ce s-au incercat :
1. schimbat pompa inj
2. schimbat sensor de turatie de pe vibrochen
2. schimbat sensor de turatie din pompa
3. schimbat pompa inj (2)
4. schimbat calculatorul pompei
5. schimbat pompa inj (3) (pompa de pe masina care mergea bine, dar la mine aceasi problema)
6. schimbat calculatorul masini cu cel de pe masina buna, la mine aceasi problema.
7. verificat flansa de pe vibrochen ce o citeste senzorul de turatie
8. verificare compresie motor care e ok
9. verificare injectoare ok
10. schimbat pompa inj(4)
11. verificat pompa inj (a mea) pe alta masina, merge bine.
12. verificat senzori cu osciloscopul ok

La diagnoza nu da nici o eroare, singura chestier ce se vede e daca intri pe pompa si acolo se vede la valoarea debitului cum fluctueaza intre 1-4.
As vrea zilele aste sa desfac motorul, din cate am inteles a avut probleme cu turbo si ar fi luat-o pe ulei si sa nu aiba ceva pe la motor,dar cred ca degeaba.

Astept si alte pareri sau idei.
  • nelutu7577

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1997 xd2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2015

  • Mesaj Privat
buna . am o problema cu un vectra 2.0 dth din 1997, de un timp cade turometrul si incepe sa galopeze, al accelerez peste 2500 si revine turometrul iar motorul merge bine , al las mai moale si din nou cade turometrul , galopeaza si suna mai rau ca un tractor , nu mai trage nici motorul. dacama poate ajuta cineva cu un sfat. multumesc. Sad
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Senzorul de turatie e pe duca sau intra in scurt.erori ce ai?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR