XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Problema este in felul urmator. Pe Op-Com la rubrica
-Throttle Position Pwm Servo Signal imi oscileaza in functie de cat apas pedala DAR daca o tin fixa la sa zicem 1200 RPM oscileaza de la 12% la 0 (zero) rapid . Indiferent de turatie moment in care se aude o ezitare a motorului.
Daca o tin la 1200 rpm constant sare cam la 1500 rpm si revine la 1200 chestie care se repeta. (asta pana cand nu o mai tin punct fix respectiv 1200 rpm).
Senzorii si voltajele de pe pedala de acceleratie sunt ok deci o scoatem din calcul,La fel si cei de pe clapeta.
Simptome:
-da in nas,smuceste in ture mici <2000 rpm.
-la decelerare cade relantiul in 1000 rpm sare la 1200 si se stabilizeaza la 750 rpm.
-moare motorul peste aproximativ 90 km /h ...
-dimineata la rece merge inecata , nu pot pleca cu ea de pe loc pana la 40 grade (soc) iar turatia oscileaza 500-1000 rpm uneori se opreste.
Fuel trim-ul este -20 .... deci amestec FOARTE bogat in benzina. (sau de ce nu, aer putin)
Ceva pareri mai avizate? are si GPL si merge la fel deci excludem injectoare,pompa benzina etc.
Fara erori.
-Throttle Position Pwm Servo Signal imi oscileaza in functie de cat apas pedala DAR daca o tin fixa la sa zicem 1200 RPM oscileaza de la 12% la 0 (zero) rapid . Indiferent de turatie moment in care se aude o ezitare a motorului.
Daca o tin la 1200 rpm constant sare cam la 1500 rpm si revine la 1200 chestie care se repeta. (asta pana cand nu o mai tin punct fix respectiv 1200 rpm).
Senzorii si voltajele de pe pedala de acceleratie sunt ok deci o scoatem din calcul,La fel si cei de pe clapeta.
Simptome:
-da in nas,smuceste in ture mici <2000 rpm.
-la decelerare cade relantiul in 1000 rpm sare la 1200 si se stabilizeaza la 750 rpm.
-moare motorul peste aproximativ 90 km /h ...
-dimineata la rece merge inecata , nu pot pleca cu ea de pe loc pana la 40 grade (soc) iar turatia oscileaza 500-1000 rpm uneori se opreste.
Fuel trim-ul este -20 .... deci amestec FOARTE bogat in benzina. (sau de ce nu, aer putin)
Ceva pareri mai avizate? are si GPL si merge la fel deci excludem injectoare,pompa benzina etc.
Fara erori.
Rooth
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Buzau
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2013
- Mesaj Privat
Cateva idei ?
-clapeta este curatata ? Posibil sa fie partial blocata ...axul nu poate ramane intr-o pozitie stabilita de pedala.Oscilatiile de relantii in mare parte sunt tot de la clapeta.
Apropo: aici nu ma pricep... nu cumva clapeta daca a fost decuplata de la alimentare trebuie echilibrata cu testerul ?
La grupul VAG asta este lege pentru clapeta ... altfel nu mai sta in relanti sau fluctueaza .
NU sunt fan al VAG-ului ,am avut un Seat Leon si 2 Honda Civic(aici sunt fan inca )
-EGR-ul sa fie blocat pe pozitia deschis ,acesta lucreaza de fel in ture mici si in accelerari .Nefunctionarea corecta a lui este de foarte multe ori asociata cu lipsa de putere in ture mici .
-Nu ar trebui neglijat filtru de benzina ,sunt patit ! Masina(Honda) tragea in suturi cand incercam sa fac depasiri in 6-7000 RPM .
Sper sa-ti fie de folos ideile.
Spor !
-clapeta este curatata ? Posibil sa fie partial blocata ...axul nu poate ramane intr-o pozitie stabilita de pedala.Oscilatiile de relantii in mare parte sunt tot de la clapeta.
Apropo: aici nu ma pricep... nu cumva clapeta daca a fost decuplata de la alimentare trebuie echilibrata cu testerul ?
La grupul VAG asta este lege pentru clapeta ... altfel nu mai sta in relanti sau fluctueaza .
NU sunt fan al VAG-ului ,am avut un Seat Leon si 2 Honda Civic(aici sunt fan inca )
-EGR-ul sa fie blocat pe pozitia deschis ,acesta lucreaza de fel in ture mici si in accelerari .Nefunctionarea corecta a lui este de foarte multe ori asociata cu lipsa de putere in ture mici .
-Nu ar trebui neglijat filtru de benzina ,sunt patit ! Masina(Honda) tragea in suturi cand incercam sa fac depasiri in 6-7000 RPM .
Sper sa-ti fie de folos ideile.
Spor !
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Clapeta este curatata bec.
Calibrarea la Opel se face in momentul cand pui contactul si pornesti motorul (pana se sting martorii clapeta se deschide maxim si se inchide in pozitia de ralanti automat).Nu e nevoie de tester, de fapt nici nu exista calibrare din tester la Opel.
EGR-ul este nou, am fost inselat de Op-Com care arata feedback incorect (informatie eronata) si l-am schimbat . )
Filtru de benzina nu exista la Z16XEP ,are doar o sita in rezervor, oricum n-are treaba cu alimentarea si injectia de benzina, pe GPL merge identic..
Calibrarea la Opel se face in momentul cand pui contactul si pornesti motorul (pana se sting martorii clapeta se deschide maxim si se inchide in pozitia de ralanti automat).Nu e nevoie de tester, de fapt nici nu exista calibrare din tester la Opel.
EGR-ul este nou, am fost inselat de Op-Com care arata feedback incorect (informatie eronata) si l-am schimbat . )
Filtru de benzina nu exista la Z16XEP ,are doar o sita in rezervor, oricum n-are treaba cu alimentarea si injectia de benzina, pe GPL merge identic..
- dragosh84
- **
- 153 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
dragosh84
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema . Am vandut-o... motorul 1.6 de la Opel este foaaarte slab in toate variantele sale z16se,xe,xep .Am verificat TOT motorul si tot nu mergea,La fel a inceput si la mine cu mici oscitlatii la relanti si pana in 2000 rpm ... am schimba filtru,bobina,bujii,curatat clapeta,EGR, lambda1,2,camshaft ,crankshaft,verificat capac culbutori,segmentat +rectificat,valva purjare vapori etc.Nu da dadea nicio eroare si parametrii erau ok.