florindb
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
Am un Corsa D din 2008 si recent avand probleme cu pornirea, fiind prin alt oras, am zis sa-i scot borna de la baterie putin, poate isi revine si porneste.Dupa ce am repus borna inapoi, tot n-a pornit, cabluri-rugaminti ptr curent de la altii, pornit etc.
Problema este ca dupa aceasta poveste, acum cand deschid geamurile nu mai functioneaza functia de coborare/ridicare automata asa cum aveam inainte daca tineam mai mult de 2-3sec pe buton.De asemeni nici din cheie daca tin apasat nu mai coboara/urca geamurile.
Poate s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema sau are vreo solutie.
Multumesc,
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
3/4/2012 4:43:50 PM
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat
Rog un specialist sa imi spuna unde este localizata cu precizie siguranta pentru motorasul de la capacul rezervorului de combustibil la Corsa D (eventual un desen - exlusa verificarea la rand a acestora). Am vazut ca locasul se afla sub capacul cu butonul de actionare al farurilor unde sunt aprox 12 sigurante (in habitaclu - jos in stanga cum privesti volanul). De asemenea, as dori sa mai stiu daca siguranta respectiva este functionala si pentru alte componente precum inchidere portiere, geamuri, etc) sau numai pentru acest motoras. In cazul in care actioneaza si mai multe componente, am pus-o - inseamna ca este motorasul ars. Inclin sa cred asa este, intrucat capacul de la rezervor se bloca cand inchideam si portierele si se debloca cand le deschideam.Totusi astept parerea unui meserias daca este chiar asa.
Cu aceasta ocazie vin si eu cu o informatie utila (pentru cei ca mine care probabil inca nu stiu), astfel : Cei care trag masina in fata pompei de combustibil si se trezesc ca nu pot deschide capacul de la rezervor ca sa alimenteze (chiar daca actioneaza de o suta de ori telecomanda), sa deschida portbagajul, sa scoata capacul de plastic aflat in partea dreapta pe lateral, dupa care sa bage mana si sa scoata cuiul care tine blocat capacul rezervorului. Arata chiar ca un cui argintiu fara floare de cca 5 cm lungime. Atentie ca este legat de un cablu subtire de otel care probabil face legatura cu motorasul - habar n-am, deci nu puteti sa il scoateti decat din locasul capacului si sa il lasati atarnad acolo unde se afla . Poate sa ramana acolo unde este fara probleme. Singurul dezavantaj ar fi ca veti ramane cu capacul de la rezervor pe pozitie deschis, riscand sa va fure cineva busonul sau sa va bage cine stie ce in rezervor. Mie cel putin mi-a spus cineva ca asa patesc majoritatea capacelor de rez ale corselor D, mai ales la inghet. Oricum, informatia este de retinut, deoarece inainte de a afla eu eram in stare sa rup capacul langa pompa de la benzinarie numai ca sa pot alimenta. Dupa parerea mea este cea mai mare prostie cu acest capac actionat electric, cand ar fi fost mai simplu sa puna cheie pe buson. Nici macar nemtii nu sunt chiar atat de perfecti. Raman dator pentru o informatie privind existenta si localizarea precisa a acestei sigurante (bineinteles daca exista).
Stima,
- corsablue
- ****
- 2,869 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,869
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Estflobal
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 1,7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2013
- Mesaj Privat