FlorinMik
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2013
- Mesaj Privat
- nemesionut93
- *
- 34 mesaje
- din 28 Sep 2013
- Vectra 2001 Y22DTR
- Cluj
nemesionut93
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2013
- Mesaj Privat
Se scoate bateria (atentie sa aveti cod la CD), furtune etc, dupa care clapeta (throttle), se curata si ea ca orice throttle (se cauta posturi).
Atentie ca prin egr trece si antigelul, sa aveti la indemina ceva suruburi sa la bagati in furtune ca sa nu curga prea mult.Curatarea ei se face ca la celelalte, se cauta si se citeste.
Se monteaza totul la loc si se completeaza cu antigel, instalatia se aeriseste singura dupa ce se deschide termostatul.
Ca scule : trusa de chei torx E si T, cleste coliere sau papagal, parca erau si citeva suruburi hex.
Aici este un raspuns luat dintr-un post al lui dancuciureanu
- cuibusel
- **
- 380 mesaje
- din 14 Apr 2013
- Corsa 2005 Z10XEP
- Cluj
cuibusel
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2013
- Mesaj Privat
Curatarea trebuie sa contina in mod obligatoriu baie de decarburol sau echivalent (adica lasat la inmuiat efectiv tot egr, fara sa atinga partea electrica, min jumate de ora) si impulsuri de la baterie atat pt verificarea acestuia cat si pt curatarea pistonasului pe interior. Recomand neaparat de la policolor - Carbusolv, in rest nu prea sunt destul de puternici solventii care se gasesc pe la noi.