ticunico
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2013 A14REX
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2013
- Mesaj Privat
Sunt posesorul unui opel astra J,1,4, problema e ca nu am roata de rezerva, am doar chitul, am cautat roata de rezerva de dimensiuni reduse, am gasit dar de dimensiuni diferite,ma refer la distanta dintre prezoane, mie imi trebuie dupa cate am mai citit de 5x105, am gasit de 5x115 ,chiar si una de 5x110, una noua de la GTT-Bucuresti ma ajunge aproape la 1.000 lei,(prea mult cred eu), intrebarea mea este daca stie cineva unde a-si putea gasi una noua mai ieftina, sau eventul second hand dar sa fie la dimensiunile de 5x105, sau daca cea de 5x110 s-ar potrivi pe dimensiunea cautata de mine
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- ionel10131974
- *
- 7 mesaje
- din 24 Jan 2014
- Astra 2010 Z13DT
- Vrancea
ionel10131974
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2014
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- ionel10131974
- *
- 7 mesaje
- din 24 Jan 2014
- Astra 2010 Z13DT
- Vrancea
ionel10131974
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
alexair
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
geojack
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
- ionel10131974
- *
- 7 mesaje
- din 24 Jan 2014
- Astra 2010 Z13DT
- Vrancea
ionel10131974
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2014
- Mesaj Privat
geojack
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
cris_bcv
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2012
- Mesaj Privat
cris_bcv
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2012
- Mesaj Privat
geojack a scris:Am rezolvat problema. Janta am luat separat 5x115 R16 la 200lei dimensiuni reduse, de pe un site pt opel, si cauciuc de la un coleg de forum 60lei. 260lei total roata + 100lei kit cric, suport polistiren, cheie roti, carlig etc. Este riscant sa mergi fara rezerva. Mai ales peste granita. Va salut.
Spune si site-ul de unde ai luat te rugam, in speranta ca nu se va considera reclama, fiid de ajutor multor colegi.
geojack
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
nuck111
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
eu unul am roata de rezeva din fabrica deci ma bag ca musca in lapte
n-am avut nevoie pana acum de ea, sper sa nici nu am, dar mi-am luat un kit din acela antipana cu spuma sau cu ce o avea in el.
Dece am luat ? imagine this ...... esti cu portbagaju plin plecat in concediu si faci pana .....tre sa feti tot din portbagaj sa ajungi la roata....daca mai ploua sau e iarna si e ud sau zapada pe jos e si mai distractiv.
eu zic sa va luati si un kit antipana din ala chiar daca va luati roata de rezerva .....
n-am avut nevoie pana acum de ea, sper sa nici nu am, dar mi-am luat un kit din acela antipana cu spuma sau cu ce o avea in el.
Dece am luat ? imagine this ...... esti cu portbagaju plin plecat in concediu si faci pana .....tre sa feti tot din portbagaj sa ajungi la roata....daca mai ploua sau e iarna si e ud sau zapada pe jos e si mai distractiv.
eu zic sa va luati si un kit antipana din ala chiar daca va luati roata de rezerva .....
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salut, eu am avut kit si mi-am luat roata.
Kitul acela e fix zero daca tai cauciucul intr-o linie de tranvai
Daca roata este total pe geanta si vrei sa o umfli cu acel compresor ,nu ai sa reusesti, cel putin eu unul nu am reusit sa umflu roata( aici ai nevoie de ajutorul cricului, pe care la kitul de pana nu-l ai ).
Daca folosesti kitul acela cu spuma, s-ar putea ca la vulcanizare sa refuze ala sa-ti faca pana deoarece trebuie curatata toata spuma aia de pe geanta si anvelopa,si nu se curata chiar asa usor.
Si eu le tin pe amandoua in portbagaj( si roata si kitul ), dar dupa parerea mea roata este sfanta.
Kitul acela e fix zero daca tai cauciucul intr-o linie de tranvai
Daca roata este total pe geanta si vrei sa o umfli cu acel compresor ,nu ai sa reusesti, cel putin eu unul nu am reusit sa umflu roata( aici ai nevoie de ajutorul cricului, pe care la kitul de pana nu-l ai ).
Daca folosesti kitul acela cu spuma, s-ar putea ca la vulcanizare sa refuze ala sa-ti faca pana deoarece trebuie curatata toata spuma aia de pe geanta si anvelopa,si nu se curata chiar asa usor.
Si eu le tin pe amandoua in portbagaj( si roata si kitul ), dar dupa parerea mea roata este sfanta.
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
pai eu nu am zis sa nu isi ia oameni roata de rezerva roata de rezerva e intodeauna buna.... dar nu e mai elegant asa in caz ca ai bagaje multe, ploua, nininge sau esti pe autostrada noaptea? http://www.youtube.com/watch?v=JG3nxuXD7NE
intrebare de curiozitate celor care nu le-a venit masina cu roata si cric , au fundul portbagajul drept ? sau au scobitura aia ? intreb pentru ca in reclame am vazut fundul dublu al portbagajului
intrebare de curiozitate celor care nu le-a venit masina cu roata si cric , au fundul portbagajul drept ? sau au scobitura aia ? intreb pentru ca in reclame am vazut fundul dublu al portbagajului