Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Am o problema cam ciudata de ceve vreme.... De undeva de pe la mijlocul masinii vin valuri de caldura fff mari indiferent daca afara sunt 20 sau 40 de grade, apa la motor este sub 90 de grade si parca de ceva vreme a crescut putin consumul. Eu banui catalizatorul, s-ar putea sa fie infundat si din cauza asta sa se incinga mai tare?
Am o problema cam ciudata de ceve vreme.... De undeva de pe la mijlocul masinii vin valuri de caldura fff mari indiferent daca afara sunt 20 sau 40 de grade, apa la motor este sub 90 de grade si parca de ceva vreme a crescut putin consumul. Eu banui catalizatorul, s-ar putea sa fie infundat si din cauza asta sa se incinga mai tare?
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
Catalizatorul nu e sudat, se demonteaza relativ usor.
Traseul evacuarii gazelor e: saxofon, catalizator, toba mijloc, toba spate. Toate sunt prinse cu suruburi deci se pot demonta.
Daca iti e infundat catalizatorul atunci masina nu mai trage, deci nu mai are putere motorul. Asta se simte cand vrei sa accelerezi si masina nu vrea sa te ajute
Nu e bine ca mergi cu catalizatorul infundat: nervi +benzina mai multa.
O sa caut sa-ti dau ceva linkuri spre topicuri unde s-a discutat problema.
Traseul evacuarii gazelor e: saxofon, catalizator, toba mijloc, toba spate. Toate sunt prinse cu suruburi deci se pot demonta.
Daca iti e infundat catalizatorul atunci masina nu mai trage, deci nu mai are putere motorul. Asta se simte cand vrei sa accelerezi si masina nu vrea sa te ajute
Nu e bine ca mergi cu catalizatorul infundat: nervi +benzina mai multa.
O sa caut sa-ti dau ceva linkuri spre topicuri unde s-a discutat problema.
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
pluciro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2006
- Mesaj Privat
La o cautare dupa "infundat" gasesti o gramada de intrari, le selectezi pe cele care sugereaza ceva probleme la motor:
https://www.clubopel.com/vie...undat&start=0
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=infundat
https://www.clubopel.com/vie...undat&start=0
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=infundat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
pluciro a scris:Catalizatorul nu e sudat, se demonteaza relativ usor.
Traseul evacuarii gazelor e: saxofon, catalizator, toba mijloc, toba spate. Toate sunt prinse cu suruburi deci se pot demonta.
Traseul evacuarii gazelor e: saxofon, catalizator, toba mijloc, toba spate. Toate sunt prinse cu suruburi deci se pot demonta.
Poate la tine nu e sudat. La mine (Vectra B1) de ex. vine saxofon-racord elastic sudat-catalizator-si de-abia spre toba intermediara mai apar suruburi. Crezi ca daca aveam cat-ul prins in suruburi doar il mai foloseam la ora asta pt. altceva in afara de ITP .
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
Ingineru a scris:
Poate la tine nu e sudat. La mine (Vectra B1) de ex. vine saxofon-racord elastic sudat-catalizator-si de-abia spre toba intermediara mai apar suruburi. Crezi ca daca aveam cat-ul prins in suruburi doar il mai foloseam la ora asta pt. altceva in afara de ITP .
pluciro a scris:Catalizatorul nu e sudat, se demonteaza relativ usor.
Traseul evacuarii gazelor e: saxofon, catalizator, toba mijloc, toba spate. Toate sunt prinse cu suruburi deci se pot demonta.
Traseul evacuarii gazelor e: saxofon, catalizator, toba mijloc, toba spate. Toate sunt prinse cu suruburi deci se pot demonta.
Poate la tine nu e sudat. La mine (Vectra B1) de ex. vine saxofon-racord elastic sudat-catalizator-si de-abia spre toba intermediara mai apar suruburi. Crezi ca daca aveam cat-ul prins in suruburi doar il mai foloseam la ora asta pt. altceva in afara de ITP .
Am o intrebare pt tine ca vad ca ai acelasi tip de motor ca si mine, ce consum scoti tu in oras la mers frumos?
Acum ma duc jos sa vad cum este catalizatorul la mine.
Multumesc pentru raspunsuri.
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
M-am uitat acum sub masina si nu stiu sigur care este, eu am asa : dupa saxofon un racord din plasa metalica, flexibil apoi un fel de toba(abia aici este prinsa bucata de pana acum de restul cu suruburi), apoi toba intermediara cred si cea finala la urma. Catalizatorul este bagat in acel racord sau este chestia aia marisoara de inainte de intermediara?
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Popi3 a scris:
Am o intrebare pt tine ca vad ca ai acelasi tip de motor ca si mine, ce consum scoti tu in oras la mers frumos?
Acum ma duc jos sa vad cum este catalizatorul la mine.
Multumesc pentru raspunsuri.
Am o intrebare pt tine ca vad ca ai acelasi tip de motor ca si mine, ce consum scoti tu in oras la mers frumos?
Acum ma duc jos sa vad cum este catalizatorul la mine.
Multumesc pentru raspunsuri.
11+ spre 12. De altfel asta e consumul dat conform normelor ECE de catre fabricant asa ca nu am ce sa comentez...
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat
Inainte sa ma apuc de treaba am citit aici ca s-ar putea ca masina sa aibe 2 sonde lambda, una o vad, este infipta deasupra saxofonului dar de unde imi dau seama daca mai este inca una? Ma gandesc ca daca anulez catalizatorul nu cred ca o sa apara erori, deoarece sonda este cu mult inainte de catalizator... asta in ideea ca am doar o sonda.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Popi3
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2006
- Mesaj Privat