Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Am o problema cam ciudata de ceve vreme.... De undeva de pe la mijlocul masinii vin valuri de caldura fff mari indiferent daca afara sunt 20 sau 40 de grade, apa la motor este sub 90 de grade si parca de ceva vreme a crescut putin consumul. Eu banui catalizatorul, s-ar putea sa fie infundat si din cauza asta sa se incinga mai tare?
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
sau vezi ca i jurul tobei pe caroserie este o protectie(termica) care se poate sa nu o mai ai
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Este acea protectie pe tot traseul.
  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Daca dai o cautare pe forum, o sa vezi ca multi zic ca atunci cand se incalzeste consola dintre scaunele fata e infundat catalizatorul.
Citeam ca unii il demonteaza si il bat sa oasa fagurii din interior, si il remonteaza. Functioneaza pana cand trebuie sa mergi la inspectia periodica.
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Merci,
Am cautat dar nu am gasit nimic... poate ca nu stiu eu sa caut Wink. Ciudat ca la mine nu se incalzeste consola ci emana caldura mare pe langa masina. Stii cumva daca catalizatorul este sudat sau se demonteaza usor?
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Daca testul de noxe iese in regula atunci inseamna ca, catalizatorul este in ok?
  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Catalizatorul nu e sudat, se demonteaza relativ usor.
Traseul evacuarii gazelor e: saxofon, catalizator, toba mijloc, toba spate. Toate sunt prinse cu suruburi deci se pot demonta.
Daca iti e infundat catalizatorul atunci masina nu mai trage, deci nu mai are putere motorul. Asta se simte cand vrei sa accelerezi si masina nu vrea sa te ajute Smile
Nu e bine ca mergi cu catalizatorul infundat: nervi +benzina mai multa.
O sa caut sa-ti dau ceva linkuri spre topicuri unde s-a discutat problema.
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ok, Merci mult!
  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
La o cautare dupa "infundat" gasesti o gramada de intrari, le selectezi pe cele care sugereaza ceva probleme la motor:

https://www.clubopel.com/vie...undat&start=0

https://www.clubopel.com/vie...ighlight=infundat
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pluciro a scris:Catalizatorul nu e sudat, se demonteaza relativ usor.
Traseul evacuarii gazelor e: saxofon, catalizator, toba mijloc, toba spate. Toate sunt prinse cu suruburi deci se pot demonta.

Poate la tine nu e sudat. La mine (Vectra B1) de ex. vine saxofon-racord elastic sudat-catalizator-si de-abia spre toba intermediara mai apar suruburi. Crezi ca daca aveam cat-ul prins in suruburi doar il mai foloseam la ora asta pt. altceva in afara de ITP Wink .
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:
pluciro a scris:Catalizatorul nu e sudat, se demonteaza relativ usor.
Traseul evacuarii gazelor e: saxofon, catalizator, toba mijloc, toba spate. Toate sunt prinse cu suruburi deci se pot demonta.

Poate la tine nu e sudat. La mine (Vectra B1) de ex. vine saxofon-racord elastic sudat-catalizator-si de-abia spre toba intermediara mai apar suruburi. Crezi ca daca aveam cat-ul prins in suruburi doar il mai foloseam la ora asta pt. altceva in afara de ITP Wink .


Am o intrebare pt tine ca vad ca ai acelasi tip de motor ca si mine, ce consum scoti tu in oras la mers frumos?
Acum ma duc jos sa vad cum este catalizatorul la mine.
Multumesc pentru raspunsuri.
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
M-am uitat acum sub masina si nu stiu sigur care este, eu am asa : dupa saxofon un racord din plasa metalica, flexibil apoi un fel de toba(abia aici este prinsa bucata de pana acum de restul cu suruburi), apoi toba intermediara cred si cea finala la urma. Catalizatorul este bagat in acel racord sau este chestia aia marisoara de inainte de intermediara?
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Am pus si o poza, oare sa fie asta?

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pare sa fie catalizatorul desi pare cam mare in poza, nu stiu cat de mare e la vectra b dar la mine parca e mai mic , ori ma fura poza. oriucm daca e primul dupa racord si apoi mai vine si toba mica si toba mare , trebuie sa fie catalizatorul
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Exact asa este, racordul, poza, toba intermediara si finala. Daca vreau sa-l curat de site, cum sa fac? Sa-l frec cu o tija mai lunga, sitele spargandu-se?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
eu stiu ca se taie pe burta si se scot intestinele Very Happy, si carcasa ramane pe masina.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Popi3 a scris:
Am o intrebare pt tine ca vad ca ai acelasi tip de motor ca si mine, ce consum scoti tu in oras la mers frumos?
Acum ma duc jos sa vad cum este catalizatorul la mine.
Multumesc pentru raspunsuri.


11+ spre 12. De altfel asta e consumul dat conform normelor ECE de catre fabricant asa ca nu am ce sa comentez...
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Inainte sa ma apuc de treaba am citit aici ca s-ar putea ca masina sa aibe 2 sonde lambda, una o vad, este infipta deasupra saxofonului dar de unde imi dau seama daca mai este inca una? Ma gandesc ca daca anulez catalizatorul nu cred ca o sa apara erori, deoarece sonda este cu mult inainte de catalizator... asta in ideea ca am doar o sonda.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca ai X16XEL nu ai 2 sonde. De fapt nici un motor cu C sau X in fata nu are sonda dupa cat.
  • Popi3

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ok, e bine atunci. Multumesc.
Inseamna ca n-o sa vada vreo eroare daca il anulez..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR