yomayo
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1998 x 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut comunitatea Opel! Mentionez ca am cautat peste tot acest subiect si ma vad nevoit sa deschid un topic nou.
Am un x20DTH cu 230k din 98, masina merge si se comporta exemplar insa nu pana la 2000 ture ceea ce cred ca e normal pt un diesel de genul asta. O oarecare scadere a demarajului se observa de cam o luna iar saptamana trecuta urma sa imi dau seama de ce...pompa de vacuum plina de ulei, egr (partea de vacuum) plina de ulei, electrovalvele si furtunele la fel, practic nu mai aveam vacuum pe nici o parte, decat pe frane.
Ciudat este ca performantele nu au scazut foarte mult insa cu motorul rece la relanti se aprindea check engine si se stingea cand acceleram in sarcina la peste 2000 ture, in gol ramanea aprins si la 3000.
Pana acum nu am avut ce sa reprosez motorului, masina merge foarte bine si la 200km/h, acum nu stiu daca mai ajunge acolo iar demarajul a revenit o data cu curatarea totala a vacumuului.
Intrebarea mea este, se mai poate salva pompa de vacuum? adica daca ii schimb grnitura semiovala mai poate intra ulei in sistem sau pompa trebuie schimbata neaparat.
Am un x20DTH cu 230k din 98, masina merge si se comporta exemplar insa nu pana la 2000 ture ceea ce cred ca e normal pt un diesel de genul asta. O oarecare scadere a demarajului se observa de cam o luna iar saptamana trecuta urma sa imi dau seama de ce...pompa de vacuum plina de ulei, egr (partea de vacuum) plina de ulei, electrovalvele si furtunele la fel, practic nu mai aveam vacuum pe nici o parte, decat pe frane.
Ciudat este ca performantele nu au scazut foarte mult insa cu motorul rece la relanti se aprindea check engine si se stingea cand acceleram in sarcina la peste 2000 ture, in gol ramanea aprins si la 3000.
Pana acum nu am avut ce sa reprosez motorului, masina merge foarte bine si la 200km/h, acum nu stiu daca mai ajunge acolo iar demarajul a revenit o data cu curatarea totala a vacumuului.
Intrebarea mea este, se mai poate salva pompa de vacuum? adica daca ii schimb grnitura semiovala mai poate intra ulei in sistem sau pompa trebuie schimbata neaparat.
yomayo
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1998 x 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
evilbrain
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2007
- Mesaj Privat
- mariusapostol87
- ***
- 972 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut.Ca sa nu mai deschid alt subiect,vin cu o intrebare aici:Am gasit ulei pe furtunasul de vacuum ce iese din pompa de vacuum si intra in cele doua electrovalve de langa baterie.ulei era si inca mai este putin si in electrovalva care duce la EGR(mecanic).Este posibil ca pompa de vacuum sa bage ulei?EGR-ul este schimbat de 2 ani(verificat,tine membtana,nu da ulei pe la acel furtun gros)
Se aprinde si Check Engine de cateva ori si numai la turatii mici si numai atunci cand este motorul rece.Daca o accelerez dupa 2000 de ture,se stinge.
Furtunasele de vacuum sunt noi noute
Se aprinde si Check Engine de cateva ori si numai la turatii mici si numai atunci cand este motorul rece.Daca o accelerez dupa 2000 de ture,se stinge.
Furtunasele de vacuum sunt noi noute
sheshi
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2008
- Mesaj Privat
evilbrain a scris:salut. aceeasi problema am avut si eu la y20dth ulei pe furtunele de vacuum. am fost la dezmembrari si am luat pompa de vacumm ( pret in jur de 150-200 ron nu mai tin minte). Fara sa te mai complici recomand schimbarea ei. Bafta.
salutare opel world
tocmai am descoperit si eu ulei pe furtunul dela egr la electrovalva trebuie schimbata neaparat pompa de vacuum? nu ajunge doar garnitura?
pls help
- dandobre
- ****
- 1,153 mesaje
- din 16 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,153
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat