DMB
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
Dupa 2 saptamani in care nu am mai pornit-o, dar am mai fost la ea, cand s-o pornesc nu am reusit nici usile sa le deschid...bateria nu mai are deloc curent in ea...am incercat cu alta masina s-o pornesc si nu vrea...d--abia cand am conectat de la cealalta masina mi s-a aprins bordul...
Ce poate consuma bateria ?
Ce poate consuma bateria ?
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
DMB
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
Risti sa-i arzi puntea de incarcare la masina care iti da curent.
Normal trebuie sa o incarci cu un redresor pentru ca o incarca in timp, daca tu daca reusesti sa pornesti motorul o sa se incinga bornele de numa, recomandat ar fi sa pui un redresor pe baterie, nu trebuie luata neaparat de pe masina dar sa nu incerci in timpul ala cat este legat la baterie sa pornesti motorul.
Numa bine (ssergiiu).
Normal trebuie sa o incarci cu un redresor pentru ca o incarca in timp, daca tu daca reusesti sa pornesti motorul o sa se incinga bornele de numa, recomandat ar fi sa pui un redresor pe baterie, nu trebuie luata neaparat de pe masina dar sa nu incerci in timpul ala cat este legat la baterie sa pornesti motorul.
Numa bine (ssergiiu).
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
DMB
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
DMB
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
DMB
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa spun o sa-i suprasoliciti puntea de incarcare si alternatorul celui care iti da curent.
Daca chiar nu ai cum sa o incarci incearca sa faci asta repetat de vreo 2-3 ori cu pauze si sa nu incerci sa pornesti tu motorul in turele alea de incaracre, doar cand crezi tu ca este incarcata.
Bafta
Numa bine (ssergiiu).
Daca chiar nu ai cum sa o incarci incearca sa faci asta repetat de vreo 2-3 ori cu pauze si sa nu incerci sa pornesti tu motorul in turele alea de incaracre, doar cand crezi tu ca este incarcata.
Bafta
Numa bine (ssergiiu).
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
Si aia ar fi o solutie da trebuie schimbul de baterii sa se intample in cel mai scurt timp posibil. ai putea sa iti lasi bateria ta acolo unde ii si cu bateria cu care o pornesti sa fie aproape, in timpul cand faci schimbul de borne sa pui pe bateria ta sa nu treaca mult timp.
Dar daca faci treaba asta o sa suprasolicti alternatorul tau si puntea de incarcare si iar se vor incinge bornele.
Cum am spus cel mai bine sa cauti un redresor, mergi la un service la care ai mai fost si ii cunosti pe baieti si spune-le ca le dai de o bere sa iti puna la incarcat vreo 40 de min o ora si s-a rezolvat.
Eu am patit in fata casei la un prieten canta muzica in masina statia imi statea pe atunci pornita tot timpul si pe urma am mers la el am stat sa zi asa vreo 3-4 ore iar seara cand sa plec nu s-a aprins nimic, noroc ca are redresor am pus vreo juma de ora si pe urma a pornit.
Numa bine (ssergiiu).
Dar daca faci treaba asta o sa suprasolicti alternatorul tau si puntea de incarcare si iar se vor incinge bornele.
Cum am spus cel mai bine sa cauti un redresor, mergi la un service la care ai mai fost si ii cunosti pe baieti si spune-le ca le dai de o bere sa iti puna la incarcat vreo 40 de min o ora si s-a rezolvat.
Eu am patit in fata casei la un prieten canta muzica in masina statia imi statea pe atunci pornita tot timpul si pe urma am mers la el am stat sa zi asa vreo 3-4 ore iar seara cand sa plec nu s-a aprins nimic, noroc ca are redresor am pus vreo juma de ora si pe urma a pornit.
Numa bine (ssergiiu).
DMB
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
Manno
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2012
- Mesaj Privat
deci...am si eu o problema.am schimbat bateria la masina pt ca nu mai tinea incarcata(asa credeam eu)...dupa ce am schimbat-o am observat ca si cea noua are aceleasi probleme adica daca nu porneam masina 2 zile maxim 3 deja invartea electromotorul greu.la mai mult de 3 zile era deja bateria moarta. normal m-am gandit ca am un consumator care imi "mananca" bateria cand e masina oprita....si dupa cateva cercetari am observat ca dupa ce incui masina la cateva minute se aude un bazait care se tot repeta din 5 in 5 minute...un bazait ca de motoras zic eu.prima data m-am gandit sa fie probleme la motorasul de la haion sau de la clapeta de la rezervor...sau poate cineva a trecut prin ceva asemanator sau stie despre ce e vorba.ms
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
andi_cimpean- Suspendat
- 397 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
cangri a scris:Mai poti incerca, dar si asta e riscant.Sa scoti bateria ta si sa o pornesti cu cealalta iar apoi cu masina pornita sa scoti bateria cu care ai pornit si sa o montezi pe a ta.
Cea mai proastã idee!
Tot surplusul de tensiune eliberat de alternator, îþi poate arde diverse electrice/electronice de pe maºinã, aici putând intra chiar ºi ECU.
P.S. Sunt conºtient cã postarea este veche dar poate veni oricând un user sã citeascã aceastã postare mãreaþã ºi sã-i vinã idei pãguboase.
Manno
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2012
- Mesaj Privat
am si eu o problema asemanatoare.dupa 2-3 zile in care nu mai merg cu masina deja porneste greu sau nu mai porneste.am crezut ca e bateria deci am schimbat-o (am luat varta silver) si acelasi lucru.ultima data nu mai mersesem cu ea de 4 zile si cand am pus contact nimic...facea un clic atat...becurile se aprindeau bordul mergea tot dar nu mai avea putere sa porneasca motorul.am luat curent de la alta masina am pornit-o si cand am ajuns iar acasa am pus un ampermetru in serie cu bateria sa vad ce se intampla.acum sa imi spuneti voi daca e normal: timp de mai putin de un minut am consum(normal) pana se sting toate becurile, apoi vreo 15 minute am un consum de 0.1A(1.2W).nu inteleg de la ce,am luat fiecare siguranta in parte si am decuplat-o si consumul tot ramane.in fine nu asta ar fi problema dupa 15 minute dispare si consumatorul asta....si acum vine partea ciudata.din 20 in 20 de minute imi apare un consumator de 20A(240W)deci e ceva mare:)) care dureaza 3-4 secunde apoi dispare....si tot asa peste inca 20 de minute...banuiesc ca intra vreun motoras nus poate a patit-o cineva sau e ceva setat din comp de bord prea intra la interval egal de timp(nu am alarma). am fost si la electrician dar isi dau si astia interesul....s-a uitat 15 min la ea si a costatat....e bateria! te costa 50 ron consultatia....degeaba am incercat eu sa ii explic ca nu e bateria etc.app bateria am tinut-o in casa 2 sapt si cand am pus-o pe masina mergea perfect deci nu se descarca singura.
andi_cimpean- Suspendat
- 397 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
Manno
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2012
- Mesaj Privat