Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
de cateva zile am observat ca in timp ce merg sau accelerez imi da in nas , ii taie din puterer , apoi isi revine.erori nu imi apar. mi s-a aprins odata martorul de la esp + masina cu cheita. masina cu cheita se aprindea si stingea.dar dupa cativa km s-au stins toate. are cineva vreo idee ce ar putea fi ?
Skip ads

  • Viz

  • Mesaje scrise: 513
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Foarte posibil un EGR murdar, care nu functioneaza cum trebuie + galeria de admisie plina de mazga.
Citeste aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=71426

La mine a functionat, au disparut acele ezitari in mers.

Dar, inainte sa te apuci de curatat iti recomand sa monitorizezi:
- valorile EGR - cu opcom, dai test si vezi cu variaza valorile
- presiune turbo (comanda turbo vs presiune livrata) se poate face tot cu opcom, in mers.
- presiune motorina in rampa
- eventual si un test retur motorina la injectoare
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Daca s-a aprins masinuta cu cheita este imposibil sa nu ai vreo eroare.
Daca nu ai OP-COM fa testul cu pedalele si vezi ce coduri de eroare sunt!
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
singura eroare este cea de la cim.. frecventa.in restu nu e niciuna.mai sunt momente cand clipeste esp-ul . dar nu vad legatura .. Confused . o sa vad cu egr si admisia ce rezolv
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
LeonteMihai, ai mai fãcut ceva? Și mie îmi face la fel. Dupã 2000 de km de mers cu mașina, astãzi pe la 95 km/h și 2000 ture mi-a dat în nas. Vibreazã foarte ciudat la relanti (coboarã la 700 și ajunge la 950 rpm).

Menționez cã nu am mai pãțit cu ea niciodatã așa, drept pentru care mi-a apãrut martorul cu cheițã. Colac peste pupãzã, îmi pornește la a 3-a cheie...
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
doar i-am curatat galeria de admisie si egr . nu a mai facut asa. nu stiu daca problema era de la egr sau admisie , sau de la altceva , dar pana acum nu am mai avut probleme.
  • decadurabolin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Desi topicul este unul vechi, eu as avea aceiasi problema si as vrea o parere de-a voastra, cei mai priceputi.
Problema este urmatoarea:
Cand schimb superior, nicio problema.
Cand dau inferioara, uneori imi da in nas, da aproximativ doua zvacniri, gen incearca sa accelereze si nu poate, parca cineva apasa frana de 2 ori si abia dupa aceea masina incepe sa accelereze normal.
Asta mereu se intampla doar cand dau din viteza superioara in inferioara, si nu se intampla mereu cand schimb vitezele.
Repet, are 2 zvacniri sau una pana sa inceapa sa accelereze normal, ma zdruncina destul de tare de la o vreme, gen cineva apasa frana brusc de 2 ori, scurt.
Eroare in bord nu am, doar imi apare INSP in bord, dar revizia este facuta la timp, la maxim 10.000 km.
Stima.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,752
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Iti pot spune doar ca "INSP" apare pentru ca nu ai resetat intervalul de service cand ai facut revizia.
  • decadurabolin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Mersi Alex, stiam chestia asta, dar am facut revizia la fuga (trebuia sa plec urgent din tara si nu am resetat intervalul in service).
Acum poate cineva are idee cu problema mea cu zvacnirile cand schimbi in inferioara.
Va multumesc.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Incearca sa pui motorina mai buna!
  • decadurabolin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pun mereu de la Petrom, motorina Standard.
Eroare in bord nu am.
Mi-a spus cineva ca poate ar fi volanta. Exista un grab de adevar aici?
Eu ma gandesc la EGR, poate o face figuri,de vreme ce nu mereu face asa masina cand dau inferioara.
Multumesc de raspuns Cuculica.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu standard,motorina ce-a mai scumpa si nu de la Petrom!
  • dobre.alexandru

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu, doar ca la mine se manifesta in felul urmator, intre 1800-2000 rpm imi da in nas mai violent dar accelerez usor sau mentin acceleratia in acest interval ( Banuiesc ca ar fi EGR ) si "imi mai da in nas" usor cand incerc sa fac frana de motor sau iau piciorul de pe acceleratie si apoi acelerez dinou ( posibil un senzor de acceleratie sau pedala ). Masina este astra h 1.3 cdti 90 cp si nu am nici o erroare in bord am curatat anul asta doar valva EGR nu si admisia. Motorina doar Rompetrol, OMV sau Petrom.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu am 1,9 de la 2000 la accelerare usoara are niste ezitari, intreruperi pana pe la 2400! Solutia, ma enervez si o calc la podea. Culmea ca ar trebui sa fie constant intre 1700-2500, aici e cuplu maxim constant, dar nu. Mi se pare ca am si lag, cand accelerez la podea.
  • Fulg

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2013

  • Mesaj Privat
dobre.alexandru a scris:Aceeasi problema o am si eu, doar ca la mine se manifesta in felul urmator, intre 1800-2000 rpm imi da in nas mai violent dar accelerez usor sau mentin acceleratia in acest interval ( Banuiesc ca ar fi EGR ) si "imi mai da in nas" usor cand incerc sa fac frana de motor sau iau piciorul de pe acceleratie si apoi acelerez dinou ( posibil un senzor de acceleratie sau pedala ). Masina este astra h 1.3 cdti 90 cp si nu am nici o erroare in bord am curatat anul asta doar valva EGR nu si admisia. Motorina doar Rompetrol, OMV sau Petrom.


Si la mine face la fel ..cred ca e ceva normal.. la 1800 intra turbina si tu daca acolo ai un moment de ezitare in accelerare.. nu stie ce sa faca ...sa intre sau nu turbina , eu am obs ca la mine nu conteaza in ce treapta sunt . 2. 3 daca la 1800 nu o accelerez .. da in nas ca si cum ar fi o dacie cu jigleru infundat dar daca de la 1500- la 2000 o accelerez normal ..nici batraneste dar nici sportiv motorul merge foarte bine
  • agk

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2012

  • Mesaj Privat
un prieten patite asa dar pe un opel astra g tot diesel fusese avariat frontal si ii gresise ceva baietii de la service.
  • Fulg

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2013

  • Mesaj Privat
pai ce ii gasise @agk ?
  • dobre.alexandru

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut

Am avut si eu aceasi problema intre 1800-2000 rpm in sarcina normala imi dadea in nas, zici ca imi taia acceleratia sau facea frana de motor, am schimbat filtrele ulei si curatat egr si admisie, nu am mai intampinat problema nici cand este mai subturat motorul pot sta acum intre 1800-2000 rpm fara sa ies prin parbriz. Masina este un astra h 2006 1.3 cdti
  • decadurabolin

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Dobre, unde ai facut curatirea de egr si admisie? Cat te-a costat?
  • dobre.alexandru

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
La un service in Brasov, cost 150 de lei este un prieten bun ... am vrut sa fac operatia la ploiesti dar mi-au cerut 500 de lei nu dau nume la service, intre timp am mai schimbat cate ceva pe la masina pentru ca m-a lasat turbina ( reconditionare turbina, segmentare motor, retificat si schimbat garnitura chiuloasa, filtre si ulei ) masina se comporta bine momentan.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR