- scorpio18
- OP
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, sper ca am postat unde trebuie (daca nu, cer iertare si rog un moderator sa mute unde trebuie)
Urmeaza sa-mi cumpar o masina personala, si dupa cum spune si titlul nu sunt inca hotarat ce sa iau.
Masina tre sa fie dupa 2007, cu minim 130cp, de preferabil diesel (le inteleg mai bine si stiu ca un chip-tunning facut cu grija scoate destul de mult in plus din ele) dar nu ma sfiesc nici de benzinare, dublu-climatronic, incalzire in scaune, faruri adaptive (daca se poate), cruise control obligatoriu si fiabilitate si cel mai important, sa nu dau mai mult de 6500euro (caci atat consider ca imi permit ca dau pe o masina pe care imi doresc sa o intretin ca o printesa). Si neaparat sa nu fie tourer/station wagon.
Sunt fan Opel, caci asta am avut in ultimii ani in familie si asta am condus. Sunt fan diesel, care desi e putin mai complicat decat o benzinara, il inteleg bine si l-am facut de vreo 2- ori bucati. Asta e o chestie la cere tin, sa fie fiabil motorul si nu foarte greu de reparat (ma astept ca cu un haynes+elevator si scule sa reusesc sa schimb o distributie sau volanta la nevoie).
din pacate nu traiesc in romania, si un lucru cu care am foarte mari probleme e umezeala si rugina. As vrea sa stiu ca tabla de pe masina e de cea mai buna calitate, caci si cea mai mica urma de rugina ma poate costa enorm cand vine vorba de ITP.
Acum sa explic cele 3 alegeri:
1) Incep cu Vectra/Signum (care sunt cam aceasi masina):
+Motorul de 1.9CDTI (z19dth) are 150cp si vreo 320Nm. merge remapat usor la 200cp si 400Nm (desi aici cutia de viteze e solicitata). Mi se pare un motor foarte flexibil, cu mici probleme pe la admisie si volanta.
+Tabla mi se pare calitativa
+gasesc testere pentru acasa ft usor (clona opcom) cu care pot face aproape orice face si un service.
+putin mai ieftina
+ma descurc cu debugul si si multumita acestei minuntate comunitati sunt sigur ca voi reusi sa o repar usor
+gasesc componente pe toate drumurile, cea ce ma lasa sa cumpar o masina cu mai putine dotari si apoi sa le adaug dupa.
+cunosc comenzile CAN si visez sa fac multe prostii cu un controler de CAN si un CARPC
+injectie clasica ce merge reparata usor.
+stiu ca multe chestii le pot pune pe ea dupa aceea cu ajutorul tutorialelor...
Minusuri: sasiul e destul de prost, si sub-vireaza. Nu ma incanta spatele.
2) Mondeo (cel mai probabil titanium):
+Masina de generatie mai noua cu un design mai modern
+Arata fain, inclusiv spatele si a fost masina lui James Bond )
+sasiu fain cu o tinuta de drum buna
+plansa bord usor aplecata ce ar lasa instalarea unei navigatii 2DIN OEM foarte usor (imi doresc o camera de mars-arier).
Minusuri:
- nu prea se gasesc testere (cel putin eu nu am gasit), si aici ma refer la testere si nu doar interfata de citit coduri eroare
- umbla vorba ca injectoarele (cred ca sunt Delphi) ar fi mai proaste, desi motorina e destul de calitativa aici (am prieten ce are unu din 2003 si nu s-a plans niciodata de injectoare)
- nu stiu nimic de calitatea tablei
- nu stiu nimic de fiabilitatea motorului si a masinei
3) Civic 1.8 i-VTEC sau 2.2Diesel:
+ arata fain
+ arata fain
+ arata fain
+ e japoneza si stiu ca motorul, in special VTEC-ul e de o fiabilitate ft buna
+ modelele de prin 2007 au deja cam toate bugurile rezolvate
+ arata foarte interesant in interior
+ e mai rara pe strazi
+ am o feblete pentru ea
- e japoneaza deci gasesc piese mai greu
- bordul e tot foarte fanci si diferit, deci adio modificari la cd-player, car-pc sau alte prostii
- e putin cam mica (am 1.88m si am o presimtire ca nu mai incape nimeni in spatele meu).
- imi e imposibil de gasit una cu incalzire in scaune
Masina o voi lua din germania. Nu m-am uitat la VAG caci am ramas foarte dezamagit de motorizarea lor diesel, PD de 2litri si nici nu-mi place stilul foarte batranesc al interiorului.
Nu doresc sa pornesc un war sau aia e mai buna, fugi de aia. Vreau doar sa-mi formez o opinie, si v-as ruga sa-mi explicati cat mai indetaliu de ce credeti ca recomandarea voastra e mai buna, si sa ma ajutati sa-mi formez o opinie corecta, care sa nu tina neaparat de masina pe care o conduceti ci de experienta voastra.
Unii dintre voi s-ar putea sa ma cunoasta si stiu ca tin mult la forumul asta, insa nu pot ramane fixat doar pe o masina.
Va multumesc mult.
Urmeaza sa-mi cumpar o masina personala, si dupa cum spune si titlul nu sunt inca hotarat ce sa iau.
Masina tre sa fie dupa 2007, cu minim 130cp, de preferabil diesel (le inteleg mai bine si stiu ca un chip-tunning facut cu grija scoate destul de mult in plus din ele) dar nu ma sfiesc nici de benzinare, dublu-climatronic, incalzire in scaune, faruri adaptive (daca se poate), cruise control obligatoriu si fiabilitate si cel mai important, sa nu dau mai mult de 6500euro (caci atat consider ca imi permit ca dau pe o masina pe care imi doresc sa o intretin ca o printesa). Si neaparat sa nu fie tourer/station wagon.
Sunt fan Opel, caci asta am avut in ultimii ani in familie si asta am condus. Sunt fan diesel, care desi e putin mai complicat decat o benzinara, il inteleg bine si l-am facut de vreo 2- ori bucati. Asta e o chestie la cere tin, sa fie fiabil motorul si nu foarte greu de reparat (ma astept ca cu un haynes+elevator si scule sa reusesc sa schimb o distributie sau volanta la nevoie).
din pacate nu traiesc in romania, si un lucru cu care am foarte mari probleme e umezeala si rugina. As vrea sa stiu ca tabla de pe masina e de cea mai buna calitate, caci si cea mai mica urma de rugina ma poate costa enorm cand vine vorba de ITP.
Acum sa explic cele 3 alegeri:
1) Incep cu Vectra/Signum (care sunt cam aceasi masina):
+Motorul de 1.9CDTI (z19dth) are 150cp si vreo 320Nm. merge remapat usor la 200cp si 400Nm (desi aici cutia de viteze e solicitata). Mi se pare un motor foarte flexibil, cu mici probleme pe la admisie si volanta.
+Tabla mi se pare calitativa
+gasesc testere pentru acasa ft usor (clona opcom) cu care pot face aproape orice face si un service.
+putin mai ieftina
+ma descurc cu debugul si si multumita acestei minuntate comunitati sunt sigur ca voi reusi sa o repar usor
+gasesc componente pe toate drumurile, cea ce ma lasa sa cumpar o masina cu mai putine dotari si apoi sa le adaug dupa.
+cunosc comenzile CAN si visez sa fac multe prostii cu un controler de CAN si un CARPC
+injectie clasica ce merge reparata usor.
+stiu ca multe chestii le pot pune pe ea dupa aceea cu ajutorul tutorialelor...
Minusuri: sasiul e destul de prost, si sub-vireaza. Nu ma incanta spatele.
2) Mondeo (cel mai probabil titanium):
+Masina de generatie mai noua cu un design mai modern
+Arata fain, inclusiv spatele si a fost masina lui James Bond )
+sasiu fain cu o tinuta de drum buna
+plansa bord usor aplecata ce ar lasa instalarea unei navigatii 2DIN OEM foarte usor (imi doresc o camera de mars-arier).
Minusuri:
- nu prea se gasesc testere (cel putin eu nu am gasit), si aici ma refer la testere si nu doar interfata de citit coduri eroare
- umbla vorba ca injectoarele (cred ca sunt Delphi) ar fi mai proaste, desi motorina e destul de calitativa aici (am prieten ce are unu din 2003 si nu s-a plans niciodata de injectoare)
- nu stiu nimic de calitatea tablei
- nu stiu nimic de fiabilitatea motorului si a masinei
3) Civic 1.8 i-VTEC sau 2.2Diesel:
+ arata fain
+ arata fain
+ arata fain
+ e japoneza si stiu ca motorul, in special VTEC-ul e de o fiabilitate ft buna
+ modelele de prin 2007 au deja cam toate bugurile rezolvate
+ arata foarte interesant in interior
+ e mai rara pe strazi
+ am o feblete pentru ea
- e japoneaza deci gasesc piese mai greu
- bordul e tot foarte fanci si diferit, deci adio modificari la cd-player, car-pc sau alte prostii
- e putin cam mica (am 1.88m si am o presimtire ca nu mai incape nimeni in spatele meu).
- imi e imposibil de gasit una cu incalzire in scaune
Masina o voi lua din germania. Nu m-am uitat la VAG caci am ramas foarte dezamagit de motorizarea lor diesel, PD de 2litri si nici nu-mi place stilul foarte batranesc al interiorului.
Nu doresc sa pornesc un war sau aia e mai buna, fugi de aia. Vreau doar sa-mi formez o opinie, si v-as ruga sa-mi explicati cat mai indetaliu de ce credeti ca recomandarea voastra e mai buna, si sa ma ajutati sa-mi formez o opinie corecta, care sa nu tina neaparat de masina pe care o conduceti ci de experienta voastra.
Unii dintre voi s-ar putea sa ma cunoasta si stiu ca tin mult la forumul asta, insa nu pot ramane fixat doar pe o masina.
Va multumesc mult.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat