Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
Hai sa o luam babeste, de fapt hai sa o luam stiintific.
P0370 apare atunci cand semnalul de turatie din pompa de injectie nu se coreleaza cu semnalul de turatie de la arborele cotit. Cauze pot fi mai multe, distributie montata prost , senzor turatie din pompa sau de la arbore cotit, dar poate sa apara si de la un electromotor care are rotorul obosit si consuma mai mult curent decat are voie. Nu este cazul la tine sa te gandesti la electromotor deoarece ai cod de greseala si despre senzorul de turatie arbore cotit (P0335).
P0335 senzor turatie arbore cotit. Pentru diagnosticare trebuie sa folosesti un aparat de diagnoza si sa urmaresti turatia citita de senzor (engine speed). De regula defectul apare la temperatura de regim normal de functionare (peste 90 grade). In acel moment se schimba si zgomotul facut de motor in sensul ca se aude mai spart, oarecum cu tacaneala de avans. Am intalnit cazuri in care desi aveam cod P0335 senorul de arbore era bun dar defectul era in pompa de injectie. Bineinteles ca in cazul fiecarui cod de eroare exista cate un set de masuratori in TIS2000 in urma carora vei putea trage o concluzie referitor la fiecare cod in parte.
A ramas P;0380 - bujii incandescente.
P0251 spill valve defecta sau EDU defect , daca repari doar EDU si nu schimbi valva spill EDU se va strica din nou doar ca de de data asta se va praji de tot.
Concluzia este ca nu poti sa o repari babeste, ai nevoie de un specialist ! Spor la treaba !
P0370 apare atunci cand semnalul de turatie din pompa de injectie nu se coreleaza cu semnalul de turatie de la arborele cotit. Cauze pot fi mai multe, distributie montata prost , senzor turatie din pompa sau de la arbore cotit, dar poate sa apara si de la un electromotor care are rotorul obosit si consuma mai mult curent decat are voie. Nu este cazul la tine sa te gandesti la electromotor deoarece ai cod de greseala si despre senzorul de turatie arbore cotit (P0335).
P0335 senzor turatie arbore cotit. Pentru diagnosticare trebuie sa folosesti un aparat de diagnoza si sa urmaresti turatia citita de senzor (engine speed). De regula defectul apare la temperatura de regim normal de functionare (peste 90 grade). In acel moment se schimba si zgomotul facut de motor in sensul ca se aude mai spart, oarecum cu tacaneala de avans. Am intalnit cazuri in care desi aveam cod P0335 senorul de arbore era bun dar defectul era in pompa de injectie. Bineinteles ca in cazul fiecarui cod de eroare exista cate un set de masuratori in TIS2000 in urma carora vei putea trage o concluzie referitor la fiecare cod in parte.
A ramas P;0380 - bujii incandescente.
P0251 spill valve defecta sau EDU defect , daca repari doar EDU si nu schimbi valva spill EDU se va strica din nou doar ca de de data asta se va praji de tot.
Concluzia este ca nu poti sa o repari babeste, ai nevoie de un specialist ! Spor la treaba !
Tolstoi
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2013
- Mesaj Privat
Catalin,Multumesc mult pentru ajutor.
Masina am sa o duc in Servis,eu am intrebat pentru ca sunt in Spania,printre straini trebuie saai o idee.
Am sa schimb pentru inceput senzorul Crankshaft,in mers mai face ca un tractor motorul si turometrul uita sa ma creasca.
Si acum am cautat pe internet ce e spill valve si mi`am dat seama ca asta am schimbat`o pentru ca pierdeam motorina pe la ea.Eroarea a ramas salvata sau ce sa inteleg?
Masina am sa o duc in Servis,eu am intrebat pentru ca sunt in Spania,printre straini trebuie saai o idee.
Am sa schimb pentru inceput senzorul Crankshaft,in mers mai face ca un tractor motorul si turometrul uita sa ma creasca.
Si acum am cautat pe internet ce e spill valve si mi`am dat seama ca asta am schimbat`o pentru ca pierdeam motorina pe la ea.Eroarea a ramas salvata sau ce sa inteleg?