- Bunicu
- OP
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- dandobre
- ****
- 1,153 mesaje
- din 16 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,153
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
La fel patesc si eu...doar ca mie imi merge 50 km, daca opresc masina si o pornesc dupa 10 minute nu mai am aer. Din cate am inteles ar fi din cauza filtrului uscator de pe radiator. La mine este vechi, si a stat o perioada cu instalatia goala, cu pori deci a avut de unde sa traga umezeala si banuiesc ca si-a pierdut capacitatea de a retine umezeala. Momentan nu mai poate filtra umiditatea si dupa cei aprox 50 km se formeaza dop de gheata pe instalatie. LDivora mi-a sugerat sa verific daca conducta subtire de pe langa filtrul de aer se raceste la pornirea ventilatorului de clima.
Citez:
ldivora: conducta trebuie sa fie fierbinte si sa se raceasca in ritmul pornirii vent de ac.
ldivora: daca conducta e doar calduta si vent nu porneste, atunci e dop de gheata...
Sper ca ajuta.
Citez:
ldivora: conducta trebuie sa fie fierbinte si sa se raceasca in ritmul pornirii vent de ac.
ldivora: daca conducta e doar calduta si vent nu porneste, atunci e dop de gheata...
Sper ca ajuta.
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Trei variante.1-compresor obosit,nu ridica presiunea la optim.2-dryer infundat-circuit blocat 3-valvula de expandare.
Asta in conditia cantitatii optime de freon si a unei bune functionalitati a flapsurilor.Aici ar fi problema doar in cazul in care la verificare prin palpare ai conductele una fierbinte,cealalta rece/brumata.
Cel mai bine ar fi sa mergi totusi la un atelier specializat sa-ti faca o verificare la sistem.acolo se vad efectiv presiunile pe inalta si pe joasa si este simplu ,pt.un cunoscator.
Asta in conditia cantitatii optime de freon si a unei bune functionalitati a flapsurilor.Aici ar fi problema doar in cazul in care la verificare prin palpare ai conductele una fierbinte,cealalta rece/brumata.
Cel mai bine ar fi sa mergi totusi la un atelier specializat sa-ti faca o verificare la sistem.acolo se vad efectiv presiunile pe inalta si pe joasa si este simplu ,pt.un cunoscator.