- alxgudea
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Cluj Napoca
alxgudea
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- anchevici silviu
- *
- 12 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Vectra 1990 2.0 i dhc
- Bucuresti
anchevici silviu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 2.0 i dhc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Doresc sa achizitionez un astra j 1.4T sh. Am fost azi sa vad unul si ma nelinistesc
cateva aspecte(e posibil sa fiu eu paranoic si necunoscator):
1) se aud clincanituri destul de tare din cutia de viteze cand se schimba vitezele;
2) dupa o tura am motorul oprit-> se aud niste pacanituri de o piesa care incalzita, se raceste si se contracta.
3) mi-am bagat nasul de necunoscator pe la motor sa vad cica lonjeroanele. Nu am putu sa vad decat unul care parea ok,
dar la unele imbinari dintre elementele de caroserie era un fel de chit alb intarit (ca si cum ar fi fost lipite cu acel chit).
La fel niste urme de chit alb intarit si prin portbagaj.
Imi puteti spune daca cele de mai sus sunt normale?
Multumesc!
Doresc sa achizitionez un astra j 1.4T sh. Am fost azi sa vad unul si ma nelinistesc
cateva aspecte(e posibil sa fiu eu paranoic si necunoscator):
1) se aud clincanituri destul de tare din cutia de viteze cand se schimba vitezele;
2) dupa o tura am motorul oprit-> se aud niste pacanituri de o piesa care incalzita, se raceste si se contracta.
3) mi-am bagat nasul de necunoscator pe la motor sa vad cica lonjeroanele. Nu am putu sa vad decat unul care parea ok,
dar la unele imbinari dintre elementele de caroserie era un fel de chit alb intarit (ca si cum ar fi fost lipite cu acel chit).
La fel niste urme de chit alb intarit si prin portbagaj.
Imi puteti spune daca cele de mai sus sunt normale?
Multumesc!
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Salut si eu am achizitionat de 1 luna un opel astra j 1,7 cdti ( cel de la avatar).
Eu unul m-am dus cu masina inainte de a o cumpara la o reprezentanta opel,unde au si service. Aici mi-au ridicato pe elevator si m-am putut uita pe sub masina sa nu existe suduri, lovituri etc... acest lucru l-am facut cu mecanicul de acolo.
Apoi am facut si un test pe calculator sa nu fie erori, senzori anulati, nr de km daca sunt reali, etc..
Toate au costat 1milion si jumatate.
Si eu am fost paranoic, si cred ca e mai bine asa...decat sa pierd 8000 euro mai bine pierd 2 milioane.
La mine nu se vedea nici un kit alb, nici la lonjeroane si nici prin portbagaj.
Cel mai bine te duci si faci o verificare inainte sa dai banii.
Bafta.
Eu unul m-am dus cu masina inainte de a o cumpara la o reprezentanta opel,unde au si service. Aici mi-au ridicato pe elevator si m-am putut uita pe sub masina sa nu existe suduri, lovituri etc... acest lucru l-am facut cu mecanicul de acolo.
Apoi am facut si un test pe calculator sa nu fie erori, senzori anulati, nr de km daca sunt reali, etc..
Toate au costat 1milion si jumatate.
Si eu am fost paranoic, si cred ca e mai bine asa...decat sa pierd 8000 euro mai bine pierd 2 milioane.
La mine nu se vedea nici un kit alb, nici la lonjeroane si nici prin portbagaj.
Cel mai bine te duci si faci o verificare inainte sa dai banii.
Bafta.
- anchevici silviu
- *
- 12 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Vectra 1990 2.0 i dhc
- Bucuresti
anchevici silviu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 2.0 i dhc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salut paul2004,
Kitul acela l-am gasit si in poze pe net: http://i146.photobucket.com.../AON/IMG_7300.jpg
Se vede in stanga rotii in poza.
Am vorbit si la reprezentanta si cik ar fi normal.
Sigur nu ai ?
Mersi
Kitul acela l-am gasit si in poze pe net: http://i146.photobucket.com.../AON/IMG_7300.jpg
Se vede in stanga rotii in poza.
Am vorbit si la reprezentanta si cik ar fi normal.
Sigur nu ai ?
Mersi
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Nu am asa ceva, la mine in portbagaj este doar vopseaua curata.( culoarea care este si la tine,nu este culoarea masinii )
Dar se poate sa fie un fel de lipici( masina a avut roata de rezerva din fabrica?....a mea nu are roata de rezerva,are kit compresor,tot portbagajul este mochetat.....probabil ca daca ma apuc sa desfac mocheta,in locurile unde este lipita apar si la mine petele alea de maclavais( nu cred ca este kit ). ).
Dar in mod sigur iti spun ca pe sub masina nu am asa ceva.
Cobor acum la masina si dezlipesc la un colt sa vad daca este asa ceva.)
Cel mai bine ti-am spus te duci cu ea la o reprezentanta si ii faci o verificare.
Astazi eu am schimbat distributia,curea accesorii,ulei+filtru ulei,filtru aer si filtru motorina.....masina are 87468km acum si nu erau schimbate niciodata.
La filtru de motorina m-am crucit cand am vazut ce era in el.
Vezi postul meu de la discutii generale.
Dar se poate sa fie un fel de lipici( masina a avut roata de rezerva din fabrica?....a mea nu are roata de rezerva,are kit compresor,tot portbagajul este mochetat.....probabil ca daca ma apuc sa desfac mocheta,in locurile unde este lipita apar si la mine petele alea de maclavais( nu cred ca este kit ). ).
Dar in mod sigur iti spun ca pe sub masina nu am asa ceva.
Cobor acum la masina si dezlipesc la un colt sa vad daca este asa ceva.)
Cel mai bine ti-am spus te duci cu ea la o reprezentanta si ii faci o verificare.
Astazi eu am schimbat distributia,curea accesorii,ulei+filtru ulei,filtru aer si filtru motorina.....masina are 87468km acum si nu erau schimbate niciodata.
La filtru de motorina m-am crucit cand am vazut ce era in el.
Vezi postul meu de la discutii generale.
- anchevici silviu
- *
- 12 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Vectra 1990 2.0 i dhc
- Bucuresti
anchevici silviu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 2.0 i dhc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- anchevici silviu
- *
- 12 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Vectra 1990 2.0 i dhc
- Bucuresti
anchevici silviu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 2.0 i dhc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Sorin_cta
- **
- 193 mesaje
- din 25 Apr 2010
- Astra 2010 A16XER
- Constanta
Sorin_cta
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2010
- Mesaj Privat
@anchevici silviu.
Toate au la fel. Se numeste adeziv structural, este pus pe elemente inainte de imbinare si are rol de etansare.
Daca masina a trecut prin service-uri autorizate GM, atunci are un istoric al reviziilor, al pieselor schimbate, a tuturor interventiilor care s-au efectuat asupra ei si numarul de kilometri reali. Asa ca ia-l tu de manuta pe propietar, suiti-va in masina si mergeti la o reprezentanta Opel.
Daca masina a avut un RCA valabil si a fost rulata in Romania, poti afla istoricul de daune accesand baza de date a asigurarilor (CEDAM,) unde sunt afisate prejudiciile asociate politelor intrate in valabilitate incepand cu anul 2008. Pentru aceasta iti trebuie CNP-ul propietarului sau CUI (daca masina este pe firma), seria caroseriei, numarul de inmatriculare si linkul asta http://cedam.csa-isc.ro/index.php?id=9
Toate au la fel. Se numeste adeziv structural, este pus pe elemente inainte de imbinare si are rol de etansare.
Daca masina a trecut prin service-uri autorizate GM, atunci are un istoric al reviziilor, al pieselor schimbate, a tuturor interventiilor care s-au efectuat asupra ei si numarul de kilometri reali. Asa ca ia-l tu de manuta pe propietar, suiti-va in masina si mergeti la o reprezentanta Opel.
Daca masina a avut un RCA valabil si a fost rulata in Romania, poti afla istoricul de daune accesand baza de date a asigurarilor (CEDAM,) unde sunt afisate prejudiciile asociate politelor intrate in valabilitate incepand cu anul 2008. Pentru aceasta iti trebuie CNP-ul propietarului sau CUI (daca masina este pe firma), seria caroseriei, numarul de inmatriculare si linkul asta http://cedam.csa-isc.ro/index.php?id=9
- anchevici silviu
- *
- 12 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Vectra 1990 2.0 i dhc
- Bucuresti
anchevici silviu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990 2.0 i dhc
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salut Sorin(_cta)
Masina a fost doar la reprezentanta(radacini) si de la doua reprezentante am istoricul confirmat telefonic si pe mail (au fost de treaba cei de la reprezentanta ca l-au dat).
Nu difera cu nimic de ce spunea proprietarul. Toate reparatiile au fost pe casco si facute la radacini. Reviziile tot acolo.
Am verificat pe site-ul acela si nu apare nici o dauna.
Oricum merg la teste maine
Mersi de info!
Masina a fost doar la reprezentanta(radacini) si de la doua reprezentante am istoricul confirmat telefonic si pe mail (au fost de treaba cei de la reprezentanta ca l-au dat).
Nu difera cu nimic de ce spunea proprietarul. Toate reparatiile au fost pe casco si facute la radacini. Reviziile tot acolo.
Am verificat pe site-ul acela si nu apare nici o dauna.
Oricum merg la teste maine
Mersi de info!