deep_fry
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
am reconditionat pivotul de la bratul bascula partea fata la opelul vectra c. l-am trimis la cineva la oradea si dupa vreo 10 zile mi l-a trimis inapoi. inca nu l-am montat, dar cand o voi face am sa va spun cum se comporta masina. pretul pivotului a fost de 40 lei fara taxe postale.
am trimis la reconditionare bratul de la vectra si doua de la bmw 3200D. Prietenul cu bmw-ul le-a momtat deja si spune ca e totul perfect pana acum. le are de 2 luni deja pe masina. eu mai intarzii putin puna il dau jos si pe cek de-al doilea brat pentru a le monta pe amandoua odata.
PS.: pivotul e atat de bine intepenit acolo in brat incat nu il pot misca cu mana.
revin cu detalii dupa montajul ambelor brate. pe 4-5 martie trimit de cel de-al doilea brat.
am trimis la reconditionare bratul de la vectra si doua de la bmw 3200D. Prietenul cu bmw-ul le-a momtat deja si spune ca e totul perfect pana acum. le are de 2 luni deja pe masina. eu mai intarzii putin puna il dau jos si pe cek de-al doilea brat pentru a le monta pe amandoua odata.
PS.: pivotul e atat de bine intepenit acolo in brat incat nu il pot misca cu mana.
revin cu detalii dupa montajul ambelor brate. pe 4-5 martie trimit de cel de-al doilea brat.
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- mirel_ch
- **
- 128 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Vectra 2004 y22dtr
- Olt
mirel_ch
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Va salut domnilor. Eu am vazut cum se reconditioneaza acesti pivoti de vectra c! Nu va riscati. in orice moment se pot strica , pur si simplu ies din locul lor.Nu se merita pentru 100 ron sa va riscati viata atat a voastra cat si a celorlalti.La franare si directie nu se fac compromisuri. De ce v-ati mai luat masina scumpa ,daca nu aveti bani de intretinere?Reconditionati pivoti si capete de bara si dupa iesiti pe autostrada si va luati la intrecere!Nu se procedeaza asa.Drumuri bune si mare atentie.
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Unde gasiti domnilor pivoti de vectra C cu 100 lei? Ca sunt turnati in bascula gen. Si ca sa schimbi pivotul trebuie schimbata bascula, iar pretul este de la 600 ron in sus una noua.
Il rog pe colegul deep_fry sa puna o poza cu pivotul reconditionat. Sunt curios prin ce metoda s-a schimbat. Daca e aceeasi metoda ca la bmw e46, merita.
Adi G.
Il rog pe colegul deep_fry sa puna o poza cu pivotul reconditionat. Sunt curios prin ce metoda s-a schimbat. Daca e aceeasi metoda ca la bmw e46, merita.
Adi G.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- teo1985
- **
- 277 mesaje
- din 19 Mar 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
teo1985
- Mesaje scrise: 277
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
deep_fry
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut! abia acum ora 20.05 ajuns acasa plecat de la 04.30 dimineata. Timp sa fac o poza la lumina naturala nu mai este(lumina). Va promit ca maine o sa fac cateva poze si am sa le postez.
Nu stiu daca ati citit cu atentie, dar v-am zis ca am trimis si doua brate de BMW, masina unui prieten, care le are de doua luni cel putin pe masina si fara probleme.
In fine, recunosc faptul ca si eu am fost putin sceptic in privinta reconditionarii pivotului, dar cand am vazut cum arata si cum se misca, m-a convins, intr-o masura destul de mare. Apoi cel mai mult m-a convins prietenul asta cu BMW-ul, care le are de ceva timp si vad ca nu se plange, chiar e super incantat.
Revin maine seara cu pozele.
Nu stiu daca ati citit cu atentie, dar v-am zis ca am trimis si doua brate de BMW, masina unui prieten, care le are de doua luni cel putin pe masina si fara probleme.
In fine, recunosc faptul ca si eu am fost putin sceptic in privinta reconditionarii pivotului, dar cand am vazut cum arata si cum se misca, m-a convins, intr-o masura destul de mare. Apoi cel mai mult m-a convins prietenul asta cu BMW-ul, care le are de ceva timp si vad ca nu se plange, chiar e super incantat.
Revin maine seara cu pozele.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Da, dar ce omiti tu sa spui este ca la BMW tractiunea e pe spate, deci pivotii reconditionati sunt mai putin solicitati ca la Vectra C. In plus, ca si materiale, calitatea lucrarii, s.a pivotii aia de BMW sunt de noi mai rezistenti decat cei de Opel.
Inca odata-> elementele de la directie se schimba cu altele noi, indiferent de costuri. Viata soferului si a pasageriilor este mult mai pretioasa decat o pereche de pivoti/capete de bara.
Inca odata-> elementele de la directie se schimba cu altele noi, indiferent de costuri. Viata soferului si a pasageriilor este mult mai pretioasa decat o pereche de pivoti/capete de bara.
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
Acu am verificat in TECHDOC si intradevar nu vin separati pivotii.Am avut impresia ca e ca la Astra H.Totusi nu recomand absolut deloc astfel de metode nestandarlizate.Presupun ca acolo unde i-ai facut nu au autorizatie pe asa ceva,sau nici nu exista o astfel de autorizatie ?
vezi linkurile puse.
http://www.tegger.com/honda...ljoint/index.html
http://www.youtube.com/watch?v=pGvXVURcK9I
vezi linkurile puse.
http://www.tegger.com/honda...ljoint/index.html
http://www.youtube.com/watch?v=pGvXVURcK9I
deep_fry
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
[quote="deep_fry"]am reconditionat pivotul de la bratul bascula partea fata la opelul vectra c.
Daca nu se vede prea clar, e din cauza telefonului care are obiectivul de la camera foarte zgariat.
O sa incerc sa fac si aparatul de fotografiat dar nu stiu daca o sa le pot posta pe sait.
Ce vreau sa va spun este ca pivot este foarte bine fixat. Nu il pot misca nu mana. Am cumparat un brat, cel pe partea dreapta, era marca Talosa, dar se misca relativ usor. Se simtea ca este nou, in sensul ca se misca ceva mai greu, fata de cel vechi. Dar credeti-ma, pe langa asta reconditionat....Talosa nou era pistol cu apa rece.
Nu stiu cum e unul original nou.
Daca nu se vede prea clar, e din cauza telefonului care are obiectivul de la camera foarte zgariat.
O sa incerc sa fac si aparatul de fotografiat dar nu stiu daca o sa le pot posta pe sait.
Ce vreau sa va spun este ca pivot este foarte bine fixat. Nu il pot misca nu mana. Am cumparat un brat, cel pe partea dreapta, era marca Talosa, dar se misca relativ usor. Se simtea ca este nou, in sensul ca se misca ceva mai greu, fata de cel vechi. Dar credeti-ma, pe langa asta reconditionat....Talosa nou era pistol cu apa rece.
Nu stiu cum e unul original nou.
deep_fry
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
Pisboy a scris:Acu am verificat in TECHDOC si intradevar nu vin separati pivotii.Am avut impresia ca e ca la Astra H.Totusi nu recomand absolut deloc astfel de metode nestandarlizate.Presupun ca acolo unde i-ai facut nu au autorizatie pe asa ceva,sau nici nu exista o astfel de autorizatie ?
vezi linkurile puse.
http://www.tegger.com/honda...ljoint/index.html
http://www.youtube.com/watch?v=pGvXVURcK9I
vezi linkurile puse.
http://www.tegger.com/honda...ljoint/index.html
http://www.youtube.com/watch?v=pGvXVURcK9I
Cu siguranta pozele sunt adevarate si inspaimatatoare. Dar sunt ferm convins ca acei pivoti din poze, nu au fost niciodata reconditionati. Au ajuns in situatia aia din cauza uzurii si atat. Nu cred ca pozele sunt cu pivoti reconditionati, pentru ca aia afara au bani nu sunt ca noi(ca mine) cu improvizatii.
Eu personal nu sunt pentru reconditionarea pivotiilor. Am folosit numai piese noi si in proportie de cel putin 75% originale. Refuz doar sa dau 1300 lei pe un rahat de brat GM, sau 500 lei pe un noname care sa ma tina nici doi ani. Am bagat o groaza de bani in masina asta pe piese originale si nu stiu daca am ales bine momentul daca sa nu mai fac asta, dar......Nu mai fac asta acum.
Cand am sa schimb pivotii cu astia reconditionati, o sa fiu mult mai atent si am sa marg des la mecanic sa ii verific.
- mihaicmc321
- *
- 1 mesaje
- din 23 Jun 2013
- Vectra 2006 z19dth
- Bucuresti
mihaicmc321
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2013
- Mesaj Privat
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
si eu am recondionat la Signumul meu pivotul de pe partea dreapta de aproximativ 1.5 ani...si inca e OK...
vreau sa confirm ce a zis si DEEP_FRY...si este adevarat...(dupa reconditionare il misti foarte foarte GREU cu mana)
si al meu cand l-am dat jos pentru reparatie, era sa pice partea metalica dinnauntru pivotului afara de acolo...adica daca insistam un pic cu patentul puteam sa scot afara din locusorul ei din brat...
am plecat cu el la meseriasul care se ocupa de astfel de treburi (strungar de meserie) si in aproximativ 1h a remediat problema bratului...
L-am pus sus si de atunci nu am inca probleme...
in el s-a introdus un fel de plastic foarte dur(nu stiu denumirea lui exacta, dar cred ca POLY ceva) din acel plastic seconfectioneaza si botele de jandarmi alea tari (nu pulanele alea moi de guma).
tot la acel nene imi reconditionez si bratele bumerange care nu tin mai mult de ~ 30.000 km si incep sa bata si ele...
bumerangele m-au costat 50 roni AMBELE reconditionate pe partea de la roata unde se uzeaza cel mai des...
la treaba asta folosesc un alt set de brate de rezerva pe care le tin intotdeauna pregatite in garaj...cand incep sa bata doar le inlocuesc bratele direct cu altele gata bucsate...nu dau 100 roni pe bucsa de Lemforder sau sa cumpar alt set de brate noi ca tot la maxim 40.000 km incep sa bata...
este o problema comuna la aceste masini (a se consulta si forumul VECTRA-C) ca acolo multa lume se plange de schimbatul bumerangelor foarte DES la foarte putini KM parcursi.
Max
vreau sa confirm ce a zis si DEEP_FRY...si este adevarat...(dupa reconditionare il misti foarte foarte GREU cu mana)
si al meu cand l-am dat jos pentru reparatie, era sa pice partea metalica dinnauntru pivotului afara de acolo...adica daca insistam un pic cu patentul puteam sa scot afara din locusorul ei din brat...
am plecat cu el la meseriasul care se ocupa de astfel de treburi (strungar de meserie) si in aproximativ 1h a remediat problema bratului...
L-am pus sus si de atunci nu am inca probleme...
in el s-a introdus un fel de plastic foarte dur(nu stiu denumirea lui exacta, dar cred ca POLY ceva) din acel plastic seconfectioneaza si botele de jandarmi alea tari (nu pulanele alea moi de guma).
tot la acel nene imi reconditionez si bratele bumerange care nu tin mai mult de ~ 30.000 km si incep sa bata si ele...
bumerangele m-au costat 50 roni AMBELE reconditionate pe partea de la roata unde se uzeaza cel mai des...
la treaba asta folosesc un alt set de brate de rezerva pe care le tin intotdeauna pregatite in garaj...cand incep sa bata doar le inlocuesc bratele direct cu altele gata bucsate...nu dau 100 roni pe bucsa de Lemforder sau sa cumpar alt set de brate noi ca tot la maxim 40.000 km incep sa bata...
este o problema comuna la aceste masini (a se consulta si forumul VECTRA-C) ca acolo multa lume se plange de schimbatul bumerangelor foarte DES la foarte putini KM parcursi.
Max
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Da, dar ce omiti tu sa spui este ca la BMW tractiunea e pe spate, deci pivotii reconditionati sunt mai putin solicitati ca la Vectra C. In plus, ca si materiale, calitatea lucrarii, s.a pivotii aia de BMW sunt de noi mai rezistenti decat cei de Opel.
Inca odata-> elementele de la directie se schimba cu altele noi, indiferent de costuri. Viata soferului si a pasageriilor este mult mai pretioasa decat o pereche de pivoti/capete de bara.
Inca odata-> elementele de la directie se schimba cu altele noi, indiferent de costuri. Viata soferului si a pasageriilor este mult mai pretioasa decat o pereche de pivoti/capete de bara.
Sper sa nu ne contrazicem, dar ce zici tu aici, se poate intampla si in o situatie asemanatoare la un brat NOU si ORIGINAL...
adica sa montezi bratul NOU si ORIGINAL si sa fii multumit de el pana in momentul cand sare afara...Zic sa sara afara atunci cand e pe gatate (a nu se intelege ca sare afara de nou ! )
deci si bratele NOI la fel ca si cele reconditionate pot sa sara afara oricand de acolo in momentul uzurii...
ca doara nimeni nu le poate schimba la 1 metru dupa ce a auzit sau a simtit bataie...
sunt oameni canre zic ca nu le bate nimica pe masina si cand mergi cu ei zici ca e caruta...(credeti-ma).
asta este parerea mea...si rog a se trata ca atare.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
De-aia in Romania ITP-ul este bianual. Acolo de regula se vede daca pivotul are uzura, daca se intampla sa bata dupa ce treci de ITP atunci in caz ca nu intelegi ca-ti bate ceva si este indicat sa mergi la o verificare in orice service ca sa vezi ce este dus la directie, atunci se intampla fix ca in cazul celor doua masini care le-am vazut eu oprite pe mijlocul drumului, avand rotile din fata in V. Nu mai aveau directie, au plecat cu platforma.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
ITP-ul se face la fiecare 2 ani, nu bianual. Bianual inseamna de 2 ori pe an.
Incercati sa folositi piese noi mai ales la directie si frane, chiar daca uneori ne "frige" la buzunar. Nu e in joc numai siguranta voastra, ci si a noastra. Un pivot reconditionat care nu il poti misca cu mana nu inseamna ca e si bun.
Incercati sa folositi piese noi mai ales la directie si frane, chiar daca uneori ne "frige" la buzunar. Nu e in joc numai siguranta voastra, ci si a noastra. Un pivot reconditionat care nu il poti misca cu mana nu inseamna ca e si bun.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
deep_fry
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut! uitasem de acest subiect si ma bucur ca l-ai adus in discutie.
cum spuneam mai sus am reconditionat bratul de opel, impreuna cu un prieten care are un bmw cu aproximativ acelasi tip de pivot. am trimis amandoi bratele la tipul asta din arad, parca. prietenul cu bmw-ul l-a montat iar eu ramasase sa-l montez ceva mai tarziu. pentru ca am avut unele probleme., nu am mai apucat sa-l schimb.
Ei bine, intre timp, mai exact acum aproximativ o luna m-a sunat prietenul cu bmw-ul si m-a anuntat ca a fost cu masina la servis unde a constatat ca pivotul reconditionat nu mai avea mult si sarea din brat. jocul era foarte mare si risca in orice moment sa-i sara din brat.
Nu a avut decat sa ia masuri de urgenta. A gasit la cei de meyle daca nu ma insel,brat nou la care se poate schimba mai apoi pivotul cu unul nou produs de ei. din pacate, nu se poate decat pentru cei de bmw treaba asta.
recomandarea mea este: Fara Reconditionari! la pivoti. am vazut la el, e prea riscant.
cum spuneam mai sus am reconditionat bratul de opel, impreuna cu un prieten care are un bmw cu aproximativ acelasi tip de pivot. am trimis amandoi bratele la tipul asta din arad, parca. prietenul cu bmw-ul l-a montat iar eu ramasase sa-l montez ceva mai tarziu. pentru ca am avut unele probleme., nu am mai apucat sa-l schimb.
Ei bine, intre timp, mai exact acum aproximativ o luna m-a sunat prietenul cu bmw-ul si m-a anuntat ca a fost cu masina la servis unde a constatat ca pivotul reconditionat nu mai avea mult si sarea din brat. jocul era foarte mare si risca in orice moment sa-i sara din brat.
Nu a avut decat sa ia masuri de urgenta. A gasit la cei de meyle daca nu ma insel,brat nou la care se poate schimba mai apoi pivotul cu unul nou produs de ei. din pacate, nu se poate decat pentru cei de bmw treaba asta.
recomandarea mea este: Fara Reconditionari! la pivoti. am vazut la el, e prea riscant.