Eu am o Corsa C, 1.2 16V si la 3000 rpm la aprox. 100km/h, e bine?
- gabryell00
- *
- 29 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Astra 2006 Z14XEP
- Buzau
gabryell00
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
- ovidiu.SB
- **
- 462 mesaje
- din 03 Nov 2007
- Corsa 2007 Z12XEP
- Sibiu
ovidiu.SB
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
gabryell00 a scris:
Eu am o Corsa C, 1.2 16V si la 3000 rpm la aprox. 100km/h, e bine?
raduradu a scris:3333 rotatii pe minut (la 90 km/h ai 3000 r/min)
Eu am o Corsa C, 1.2 16V si la 3000 rpm la aprox. 100km/h, e bine?
La Corsa C z12xe in 2 usi la 3000 rpm are fix 90 si la 4000 are fix 120.
La cea in 4 usi e descrisa de tine turatia, difera cutia de viteze.
Daca ai twinport e alta mancare de peste.
Asa am comparat la cel putin 5 corse, deci nu vorbesc prostii.
- valentina84
- *
- 1 mesaje
- din 03 Mai 2011
- Corsa 2002 z18
- Ilfov
valentina84
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2002 z18
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2011
- Mesaj Privat
buna baieti am si eu o problema la un opel corsa c 1.0 de la un timp cand o pornesc imi intra socu dp ce se incalzeste putin revine la turatile normale de900 dar dp ce merg cativa km si se incalzeste motorul turatile cresc ca si cum ar intra socu si ramne asa si mi se aprinde pe bord masina cu cheia
la un service mi sa sp ca e senzorul de volanta l-am schimbat si degeaba ceeasi problema
ma poate ajuta cine
la un service mi sa sp ca e senzorul de volanta l-am schimbat si degeaba ceeasi problema
ma poate ajuta cine
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- ovidiu.SB
- **
- 462 mesaje
- din 03 Nov 2007
- Corsa 2007 Z12XEP
- Sibiu
ovidiu.SB
- Mesaje scrise: 462
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
@valentina84 problema ta nu are legatura cu topicul asta mai bine posteaza aici https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=65 dar inainte da o cautare ca e foarte probabil sa gasesti raspunsuri.
- cont-sters-66194
- *
- 4 mesaje
- din 24 Aug 2011
cont-sters-66194
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2011
- Mesaj Privat
As avea si eu nevoie de sfaturi in ceea ce priveste viteza si turatia la un Opel Corsa C 1.2 Diesel 2006. Acum un an domnul de la ITP mi-a spus ca masina trebuia turata ca sa intre in functiune turbina. Am iesit la limita cu noxele probabil din cauza asta. Eu circul cu ea mai mult prin oras. Daca poate sa imi spuna si mie cineva care ar fi turatiile si vitezele optime sau cum conduceti voi cu un model asemanator, ca sa nu mai stric EGR-ul ca data trecuta. Multumesc anticipat.
catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
buna tuturor.am si eu o problema de ceve vreme cu masina mea...am observat ca in timpul mersului daca o scot la liber turometru coboara un pic dupa cara urca si iar coboara pana franez si atunci revine la normal.la relantiu oscileaza si acolo un pic dar nu prea tare intre 800 si 1000.ce am observat eu este ca daca scot mufa de la senzorul de pozitie acceleratie acul la turometru coboara mult mai repede fara sa se agate.intrebarea mea este ca daca ma duc cu senzorula respectiv scos imi afecteaza consumul sau altceva?ca oricum deocamdata am consumul cam mare,peste 10 la suta,si cred eu ca se datoreaza acestui senzor.tin sa mentionez ca am verificat cablul de acceleratie si nu se agata nicaieri.un raspuns cat mai repede ar fi binevenit.multumesc
catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
cred ca pana la urma i-am dat de cap(mai am de facut niste teste la drum intins dar nu mai am benzina )...uitati ce am facut:am dat jos pontentiometrul de acceleratie,am largit un pic gaurile de prindere cu o pila rotunda si asa i-am reglat eu ,intrun fel,mersul la relantiu.acum la relantiu im sta acul de la turometru undeva intre 800-900 si cand ii dau sprituri la acceleratie nu mai ramane turata decat foarte putin si revine destul de repede la 900 de turatii pe minut.sper sa ajute chestia asta ce am facut eu si pe altii....vreau sa mai mentionez ca dupa ce am largit gaurile respective nu am strans de tot suruburile si am invartit de senzorul respectiv pana ce i-am gasit pozitia ideala dupa car am strans de tot suruburile.o sa mai revin cu detalii dupa un drum mai lung
clasutzz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 1.7Di
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2013
- Mesaj Privat
clasutzz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 1.7Di
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2013
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
clasutzz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 1.7Di
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2013
- Mesaj Privat
- corsax1.0xe
- *
- 24 mesaje
- din 09 Oct 2013
- Corsa 1999 X10XE
- Galati
corsax1.0xe
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2013
- Mesaj Privat
Corsa 1.0 ,schimb intre 2500 si 3000 are cuplu la 2800, e ok pentru oras dar stiu ca e subturat,cind ies afara abia astept sa trag mai in lung pe trepte, gen 3500, am vazut ca pe la 120-130km/h atinge 4000 si ceva de ture ,e suficient,dar puterea maxima e abia la 5600 de ture deci,
daca aveti masini mai noi si intretinute bine ,nu ca mine din 99 si urmeaza schimb consumabile, ca inca are rosu la placile de numere,eu as sfatui cine vrea sa exploateze mototrul in parametri ,sa urce in ture gradat, nu brusc,in asa fel in cit pe treapta urmatuare schimbarii ,turometrul sa fie in functie de masina, cel putin peste turatia de cuplu,
adica la mine de exemplu,dau a-3-a ,duc pina peste 3000-3500 si cind schimb a-4-a sa ajung cel putin la turatia de 2800 si sa accelerez de acolo ,asa merge si motorul aerisit si consumul e ok ,dar trebuie ,repet sa o permita si traficul si intretinerea consumabilelor.
daca aveti masini mai noi si intretinute bine ,nu ca mine din 99 si urmeaza schimb consumabile, ca inca are rosu la placile de numere,eu as sfatui cine vrea sa exploateze mototrul in parametri ,sa urce in ture gradat, nu brusc,in asa fel in cit pe treapta urmatuare schimbarii ,turometrul sa fie in functie de masina, cel putin peste turatia de cuplu,
adica la mine de exemplu,dau a-3-a ,duc pina peste 3000-3500 si cind schimb a-4-a sa ajung cel putin la turatia de 2800 si sa accelerez de acolo ,asa merge si motorul aerisit si consumul e ok ,dar trebuie ,repet sa o permita si traficul si intretinerea consumabilelor.
- alexandru.iulian
- **
- 75 mesaje
- din 29 Jun 2014
- Corsa 2004 Z14XEP
- Bucuresti
alexandru.iulian
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salut!
Am si o problema sau mai degraba o rugaminte,..la ce turatii sa schimb vitezele la 1,4 16V (opel corsa c)..uneori o turez rau de tot ca nu aud motorul, alteori simt ca imi moare motorul si trag de ea.Daca imi poate spune cineva un standard (am 1000Km cu masina) deci nu o cunosc asa bine.Multumesc anticipat.
Am si o problema sau mai degraba o rugaminte,..la ce turatii sa schimb vitezele la 1,4 16V (opel corsa c)..uneori o turez rau de tot ca nu aud motorul, alteori simt ca imi moare motorul si trag de ea.Daca imi poate spune cineva un standard (am 1000Km cu masina) deci nu o cunosc asa bine.Multumesc anticipat.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Z14XEP trebuie tinut intre 2,000 si 3,800 ture pentru consum bun si mers constant.
Sub 2,000 nu trage, apesi pedala si abia vrea sa se urneasca. Pentru depasiri trebuie sa fii in zona de cuplu adica macar 3,000 de preferat 3,800 si e racheta. Pe intelesul tau ca nici sotia nu pricepe, mergi usurel cu vit 5 in spatele trantorului, cand ai spatiu bagi 3 sau 4 si tasnesti.
Motoarele astea suporta 6200 ture fara probleme, e limitat de calculator acolo chiar daca poate mai mult.
Peste 4,000 ture incepe sa consume.
Daca motorul este zgomotos vezi sa nu fie distributia !
Sub 2,000 nu trage, apesi pedala si abia vrea sa se urneasca. Pentru depasiri trebuie sa fii in zona de cuplu adica macar 3,000 de preferat 3,800 si e racheta. Pe intelesul tau ca nici sotia nu pricepe, mergi usurel cu vit 5 in spatele trantorului, cand ai spatiu bagi 3 sau 4 si tasnesti.
Motoarele astea suporta 6200 ture fara probleme, e limitat de calculator acolo chiar daca poate mai mult.
Peste 4,000 ture incepe sa consume.
Daca motorul este zgomotos vezi sa nu fie distributia !