maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
verifica si bratele bumerang...cam cad ca tipul asta de masina [/quote]
Am verificat alaltaieri personal "buberangele" dupa metoda descrisa pe youtube...si surpriza e ca joaca ceva...
curios ca atata timp cat e masina pe roti...joaca...si cand e pe elevator nu mai gaseste nimeni bataile.....
deci se cam poate inchide acest topic ca s`a rezolvat...
Multumesc tuturor.
Am verificat alaltaieri personal "buberangele" dupa metoda descrisa pe youtube...si surpriza e ca joaca ceva...
curios ca atata timp cat e masina pe roti...joaca...si cand e pe elevator nu mai gaseste nimeni bataile.....
deci se cam poate inchide acest topic ca s`a rezolvat...
Multumesc tuturor.
dakula
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
maxim007 a scris:verifica si bratele bumerang...cam cad ca tipul asta de masina
Am verificat alaltaieri personal "buberangele" dupa metoda descrisa pe youtube...si surpriza e ca joaca ceva...
curios ca atata timp cat e masina pe roti...joaca...si cand e pe elevator nu mai gaseste nimeni bataile.....
deci se cam poate inchide acest topic ca s`a rezolvat...
Multumesc tuturor.[/quote]
cam cat te-a costat toata operatia? si cat de dificila este
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
pe mine m`a costat fix 50 lei...schimbatul bucselor la bumerangele vechi...(ambele)
Adica le`am dus la cineva cu strung si mi`a turnat din plastic alte bucse...le`a deschis pe cele vechi...a indepartat materialul din ele si a pus plastic dur nou...
nu a mai batut pana acuma ca vad ca incep iarasi sa se auda pe drum rau...si parca nu e stabila masina...
dar am citit pe ceva forum englezesc ca ar fi facut astia de la opel si bucse de vanzare pentru acele brate bumerange...(pana anul trecut era nevoie sa schimbi intreg bratul pentru acele bucse..) acum se pot schimba separat...
din cate am inteles este la orice magazin de piese auto si e la vre`o 70 lei bucata...
Eu oricum nu le pun noi...ca le mai Rebucsez odata la omul respectiv...
P.S. m`au tinut aproximativ 30.000 km bucsate in felul asta...Cele noi zice ca tin 40.000 - 50.000 km...
Adica le`am dus la cineva cu strung si mi`a turnat din plastic alte bucse...le`a deschis pe cele vechi...a indepartat materialul din ele si a pus plastic dur nou...
nu a mai batut pana acuma ca vad ca incep iarasi sa se auda pe drum rau...si parca nu e stabila masina...
dar am citit pe ceva forum englezesc ca ar fi facut astia de la opel si bucse de vanzare pentru acele brate bumerange...(pana anul trecut era nevoie sa schimbi intreg bratul pentru acele bucse..) acum se pot schimba separat...
din cate am inteles este la orice magazin de piese auto si e la vre`o 70 lei bucata...
Eu oricum nu le pun noi...ca le mai Rebucsez odata la omul respectiv...
P.S. m`au tinut aproximativ 30.000 km bucsate in felul asta...Cele noi zice ca tin 40.000 - 50.000 km...
dakula
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- GTS-MAN
- **
- 305 mesaje
- din 03 Dec 2009
- Vectra 2004 2.2 DTI
- Bucuresti
GTS-MAN
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2009
- Mesaj Privat
dakula a scris:ok, ms frumos.am si eu aceeasi problema ca tine, dar numai ca la o vectra c.trebuie maine sa merg la un service la niste prieteni sa vad ce se poate face. multumesc frummos.
ai rezolvat ? poate ne spui si noua daca da sau nu pentru ca......am citit si eu despre bratele "buberange" si as vrea sa stiu daca asta e si problema mea. am o vectra c gts cu suspensie sport si cand iau o groapa se aud niste sunete din spate ,metalice dar si un pic infundate parca sa zic,nu pot descrie exact.cert e ca am scos tot din portbajag in afara de roata de rezerva care nu se clinteste.am crezut ca e si de la tabla care acopera portbagajul ca la break nu stiu exact cum sa ii spun. nu e de la ea si cred ca cel mai probabil e ceva sub masina insa este in perfecta stare ca am verificat-o recent. ce sa fie ce sa fie ?
dakula
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
dap....problema mea a fost bucsa inferioara. cel mai simplu...de verificat...bagi mana sub aripa si tragi tare de roata...dk simti miscare, joc...at asta este problema. mergi la service, arata-le si lor unde are joc si ai doua posibilitati dk asta este problema. comanzi bucsa....iti spun ei care este(aproximativ 80 - 100ron) sau mergi in dezmembrari si iei un brat cu tot cu bucsi.
raptor350
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2010
- Mesaj Privat
buna. am si eu o problema cu un vectra b din 2001. nu stiu exact daca am nimerit bine tipicul....daca merg incet cu masina si sunt denivelari aud cum scartaie ceva la roata din spate stanga. am ridicato pe elevator, mam uitat...nimic.....daca e sa misc eu de masina nu se aude. numa in timpul mersului. ma poate ajuta cineva?
shabazxz
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2012
- Mesaj Privat
Si la a mea pocneste partea stanga cand cobor de pe o bordura de exemplu, dar uitandu-ma din spatele masini sub masina, parca e lasata pe stanga, diferenta dintre puntea stanga si caroserie e mai mica , si parca si masina e lasata. Cand am cumparat masina s-a uitat un mecanic si era totul bine, dar cauciucul de pe acea parte era uzat mai mult decat celalalt. Am sa mai verific odata , dar a mai patit cineva ca masina sa ii fie lasata pe stanga spate?
- VN01SIG
- **
- 182 mesaje
- din 18 Oct 2012
- Signum 2005 Z19DTH
- Vrancea
VN01SIG
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Vrancea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2012
- Mesaj Privat
salut shabazxz, nu cumva ai vreun arc rupt de sta pe o parte masina?
verifica ca eu stiu pe cineva care avea si de aceea masina statea pe o parte!
si eu am aceeasi problema cu bucsele cred pe puntea spate ca cel care a deschis topicul,
cu toate ca le-am schimbat acum un an jumate si nu am facut mai mult de 5000km, doar ca drumurile in oras sunt foarte proaste si mi se mai pare ca la viteza mai mare rotile spate se ridica individual ca si cum ar avea joc toata puntea o face putin instabila tind sa cred, sau mi se pare...?
a mai patit cineva asa sau a mai simtit?
ce poate fi? bucse la bratele bumerang? amortizoare? arcuri?
daca stiti rezolvarea problemei va astept cu un raspuns!
va multumesc anticipat!
stima!
verifica ca eu stiu pe cineva care avea si de aceea masina statea pe o parte!
si eu am aceeasi problema cu bucsele cred pe puntea spate ca cel care a deschis topicul,
cu toate ca le-am schimbat acum un an jumate si nu am facut mai mult de 5000km, doar ca drumurile in oras sunt foarte proaste si mi se mai pare ca la viteza mai mare rotile spate se ridica individual ca si cum ar avea joc toata puntea o face putin instabila tind sa cred, sau mi se pare...?
a mai patit cineva asa sau a mai simtit?
ce poate fi? bucse la bratele bumerang? amortizoare? arcuri?
daca stiti rezolvarea problemei va astept cu un raspuns!
va multumesc anticipat!
stima!
- VN01SIG
- **
- 182 mesaje
- din 18 Oct 2012
- Signum 2005 Z19DTH
- Vrancea
VN01SIG
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Vrancea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2012
- Mesaj Privat
salutare dragi posesori de Signum,
vin cu o intrebare off-topic, ca nu mai stiu cum sa fac sa dau sonda litrometrica jos, ca la Signum-urile noastre am inteles ca trebuie dat rezervorul jos, aveti vreo solutie mai buna sau o metoda buna(pasi)?
multumesc mult!
si inca o data scuze de mesaj aici!
stima tuturor!
vin cu o intrebare off-topic, ca nu mai stiu cum sa fac sa dau sonda litrometrica jos, ca la Signum-urile noastre am inteles ca trebuie dat rezervorul jos, aveti vreo solutie mai buna sau o metoda buna(pasi)?
multumesc mult!
si inca o data scuze de mesaj aici!
stima tuturor!
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
am zgomote la puntea spate...infundate,am fost la un service mi-au dat jos amortizoarele si au spus ca de la ele se aude,nu sunt scurse,opun si rezistenta,ok nici o problema,am luat amortizoare noi....acelasi zgomot.....am fost la alt service a ridicat masina pe elevator si mi-a spus ca trebuie schimbate bratele bumerang,ok nici o problema,le-am pus si pe alea noi....acelasi zgomot,nici o diferenta....deja m-am resemnat dupa cati bani am bagat in ea si se aude la fel.....sincer imi e frica sa ma mai duc in alta parte,sa imi zica sa mai schimb ce?
maxim007
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Signum 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut..
De sugerat ar fi ca pe viitor cand vrei sa rezolvi o problema, sa nu te apuci sa mergi la 7 serviceuri...ca in astfel de situatii o sa te trezesti cu 7 "rezolvari" diferite...deci banile aruncate pe tot felu de banuieli...
In cazul tau trebuia sa mergi inapoi la meseriasii care ti-au propus sa schimbi telescoapele tale bune...si sa le zici ca nu ai rezolvat mai nimica cu asta...
sau in alta otdine de idei, lasi masina la service in ideea remedierii defectiunii...si baietii nu ai decat sa presupuna si sa schimbe ce or vrea ei...dar cand ridici masina de la ei sa fie fara probleme...adica rezolvata...
Eu ai mor cand se intampla astfel de cazuri ( ca doara cam la oriare s-a intamplat asa ceva) sa o duci la mecanic si ala sa banuie ceva sa te puna sa cumperi si sa nu fie rezolvarea de acolo...unde ei raspund mareti: dapoi si alea erau pe duca...lasa-le acolo pana oi zice io sa le schimbi...cand or fi duse de tot...asa ma gandesc eu ca e mai omeneste...
acuma ce mai poti verifica tu, ar fi posibil sa bata toba in caroserie undeva dedesubt (ca ziceai ca doar pe stanga ai bataie)...
De sugerat ar fi ca pe viitor cand vrei sa rezolvi o problema, sa nu te apuci sa mergi la 7 serviceuri...ca in astfel de situatii o sa te trezesti cu 7 "rezolvari" diferite...deci banile aruncate pe tot felu de banuieli...
In cazul tau trebuia sa mergi inapoi la meseriasii care ti-au propus sa schimbi telescoapele tale bune...si sa le zici ca nu ai rezolvat mai nimica cu asta...
sau in alta otdine de idei, lasi masina la service in ideea remedierii defectiunii...si baietii nu ai decat sa presupuna si sa schimbe ce or vrea ei...dar cand ridici masina de la ei sa fie fara probleme...adica rezolvata...
Eu ai mor cand se intampla astfel de cazuri ( ca doara cam la oriare s-a intamplat asa ceva) sa o duci la mecanic si ala sa banuie ceva sa te puna sa cumperi si sa nu fie rezolvarea de acolo...unde ei raspund mareti: dapoi si alea erau pe duca...lasa-le acolo pana oi zice io sa le schimbi...cand or fi duse de tot...asa ma gandesc eu ca e mai omeneste...
acuma ce mai poti verifica tu, ar fi posibil sa bata toba in caroserie undeva dedesubt (ca ziceai ca doar pe stanga ai bataie)...
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
am evacuare si pe stanga si pe dreapta,e 3.0 v6....ideea e ca am verificat si la itp cand am fost acum 2 sapt si nu are joc in nimic,m-am bagat si eu in rampa,am miscat de evacuari,nimic....a bagat cel de la itp levierul la fiecare bucsa,a tras nu are joc,nici bataie nimic....e totul lemn si intr-adevar masina e lemn,de exemplu la limitatoarele alea de viteza de prin oras cand face balans nu se aude nimic,deci amortizoarele trebuiau sa bata acolo daca aveau probleme.....imi bate si pe stanga si pe dreapta si la cea mai mica groapa,daca trec si peste un canal care este la nivel cu asfaltul deci nu este diferenta de nivel,tot se aude,un CLONC INFUNDAT.....cel mai rau se aude cand trec peste liniile de tramvai.....
am uitat....am schimbat si bieletele stabilizatoare.......
am uitat....am schimbat si bieletele stabilizatoare.......
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
La Omega,chiar si dupa schimbare bucse bascule spate,amortizoare,etc,tot mai aveam un "cloncanit" la gropi.Cautare pe TIS,solutie:arcurile spate,capetele superioare sa fie aliniate cu axa masinii,spre fata.Ridic masina,sucesc arcurile (cu mana..) sa fie capetele spre fata masinii (erau invers) si... surpriza! "Cloncanitul " a incetat!Acum nu se mai aude absolut nici un zgomot .
Bun si TIS-ul asta!...
Bun si TIS-ul asta!...
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
ionradan
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2007
- Mesaj Privat
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
ionradan
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2007
- Mesaj Privat
Pai, cum sa spun... am dat jos amortizoarele spate, am tras de ele... (am sasiu IDS+ si fiecare amortizor costa 1.100 lei fiecare, asa ca nu imi da mana sa le schimb...) sunt ok. Am schimbat bucsele fixe de la fuzetele spate, acceasi bataie infundata la trecerea peste denivelari.
Am dat jos bumerangele (buberangele, cu ghilimele, cum zicea cineva cu umor) si sunt ok. Masina o am de noua, am 80k cu ea. Merge f bine, cu exceptia batailor de pe spate! De care nu scap. Am fost la itp, amortizoarele fata au 90%, cele spate 70%. Iar nebun nu sunt! M-am documentat cat am putut de mult, chiar si pe site-uri de afara. Iar eu, toata bucsaraia spate nu o schimb, asta clar! De aia ma gandeam la ce ai patit tu... am gasit doua posibile cauze, din tot ce am citit: ce ai zis tu (bucsele de la bara stabilizatoare) si bucsele de la bascula spate (zicea altcineva). Nu bumerange, bielete antiruliu etc. Mai astept un prieten, caruia i-a schimbat la OPEL GTT doua bucse spate, tot de la trancanit... sa vad la el pe factura care au fost. Ce zici, mai am nevoie de un mecanic? Dau de doctor?!
Am dat jos bumerangele (buberangele, cu ghilimele, cum zicea cineva cu umor) si sunt ok. Masina o am de noua, am 80k cu ea. Merge f bine, cu exceptia batailor de pe spate! De care nu scap. Am fost la itp, amortizoarele fata au 90%, cele spate 70%. Iar nebun nu sunt! M-am documentat cat am putut de mult, chiar si pe site-uri de afara. Iar eu, toata bucsaraia spate nu o schimb, asta clar! De aia ma gandeam la ce ai patit tu... am gasit doua posibile cauze, din tot ce am citit: ce ai zis tu (bucsele de la bara stabilizatoare) si bucsele de la bascula spate (zicea altcineva). Nu bumerange, bielete antiruliu etc. Mai astept un prieten, caruia i-a schimbat la OPEL GTT doua bucse spate, tot de la trancanit... sa vad la el pe factura care au fost. Ce zici, mai am nevoie de un mecanic? Dau de doctor?!
- alex.panciu
- **
- 197 mesaje
- din 11 Apr 2011
- Vectra 2007 Z30DT
- Bucuresti
alex.panciu
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z30DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat