Marcel.J
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor,
Am o problema pentru care cer ajutor celor mai priceputi decat mine.Am un Omega b care acum trei ani am urcat-o pe butuci ca sa-i schimb burduful acela elastisc de la esapament.Am demontat tobele,galeria,am sudat burduful si a stat trei ani asa pe butuci Acum i-a venit randul sa o pun pe roti,montat tot pe ia,baterie ,dat jos de pe butuci,la prima cheie a si luat-o . Am plecat cu ia sa-i fac ITP-ul si am observat ca ceva nu este in regula,in cuvinte putine pot spune ca vibreaza serios de la cap la coada,putere diminuata,consum exagerat.Ca sa nu mai spun ca mi-a facut explozie si un cauciuc pe fata(batranetea),noroc ca mergeam incet.
Eu as spune ca merge in trei pistoane si am sa schimb in primul rand bujiile,dar astept pareri mai competente,eventual de la cine a mai patit asa ceva.Si ca sa aveti un tablou cat mai complet va mai spun ca acum cateva zile cand o parcam in curte, brusc si dintr-o data si-a revenit de ziceai ca-i noua,bucurie mare,din pacate a durat doar doua zile,cand tot asa de brusc, de data asta cand plecam dintr-o parcare am luat volan dreapta si a inceput sa faca iarasi ca toti dracii .Pentru mine este derutant.
Ajutooooor!
Am uitat sa mentionez ca este vorba despre motorul de 2l,16v
Am o problema pentru care cer ajutor celor mai priceputi decat mine.Am un Omega b care acum trei ani am urcat-o pe butuci ca sa-i schimb burduful acela elastisc de la esapament.Am demontat tobele,galeria,am sudat burduful si a stat trei ani asa pe butuci Acum i-a venit randul sa o pun pe roti,montat tot pe ia,baterie ,dat jos de pe butuci,la prima cheie a si luat-o . Am plecat cu ia sa-i fac ITP-ul si am observat ca ceva nu este in regula,in cuvinte putine pot spune ca vibreaza serios de la cap la coada,putere diminuata,consum exagerat.Ca sa nu mai spun ca mi-a facut explozie si un cauciuc pe fata(batranetea),noroc ca mergeam incet.
Eu as spune ca merge in trei pistoane si am sa schimb in primul rand bujiile,dar astept pareri mai competente,eventual de la cine a mai patit asa ceva.Si ca sa aveti un tablou cat mai complet va mai spun ca acum cateva zile cand o parcam in curte, brusc si dintr-o data si-a revenit de ziceai ca-i noua,bucurie mare,din pacate a durat doar doua zile,cand tot asa de brusc, de data asta cand plecam dintr-o parcare am luat volan dreapta si a inceput sa faca iarasi ca toti dracii .Pentru mine este derutant.
Ajutooooor!
Am uitat sa mentionez ca este vorba despre motorul de 2l,16v
- OMEGA B 1995
- **
- 180 mesaje
- din 21 Mai 2007
- Omega 1994 X20XEV
- Neamt
OMEGA B 1995
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: Neamt
- Masina: Omega 1994 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2007
- Mesaj Privat
Marcel.J
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2013
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema.Dupa ce am verificat fisele si am schimbat bujiile (degeaba),am constatat ca am un tampon de la motor rupt.
L-am cumparat si urmeaza sa ma duc la cineva sa mi-l schimbe,eu nu am putut din cauza pozitiei incomode,asa ca las pe altul mai priceput sa faca asta.Consumul exagerat este de fapt indicatorul de combustibil care nu mai indica bine nivelul cand se apropie de rezerva,intra pe rezerva si dupa un timp iese apoi intra iar si tot asa,probabil sonda are ceva probleme dupa ce a stat atata timp nemiscata.
Multumesc Omega B 1995 si toate cele bune,
L-am cumparat si urmeaza sa ma duc la cineva sa mi-l schimbe,eu nu am putut din cauza pozitiei incomode,asa ca las pe altul mai priceput sa faca asta.Consumul exagerat este de fapt indicatorul de combustibil care nu mai indica bine nivelul cand se apropie de rezerva,intra pe rezerva si dupa un timp iese apoi intra iar si tot asa,probabil sonda are ceva probleme dupa ce a stat atata timp nemiscata.
Multumesc Omega B 1995 si toate cele bune,