- Paulll
- OP
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Montare duze Insignia pe Corsa C:
Important: duzele de Insignia pentru a stropi eficient pe Corsa C necestita o mica modificare.
Mai exact trebuie sa taiati cu un cutter putin din marginea de sus (vezi poza de mai jos)
Dupa ce taiati din partea de sus duza ar trebui sa arate asa:
Aceasta operatiune este necesara pentru ca altfel jetul va lovi in marginea de sus iar apa va ajunge pe parbriz foarte jos:
Acum sa trecem la montaj.
Duza din stanga:
- se trage de chederul care vine intre capota si grila de la stergatoare;
- se ridica capacul de plastic care acopera vasul de la lichidul de frana (poza 1);
- se impinge spre parbriz clema care tine duza veche (poza 2);
- se misca st/dr si se impinge duza veche pana iese din suport;
- se monteaza si se regleaza duza noua (poza 3 si 4).
Duza din dreapta:
- se desurubeaza surubul cu cap TX (poza 5);
- se desurubeaza surubul cu cap HEX (poza 6);
- se trage jumatatea din dreapta a grilei;
- se impinge spre parbriz clema care tine duza veche;
- se misca st/dr si se impinge duza veche pana iese din suport;
- se monteaza si se regleaza duza noua invers fata de cum era montata duza veche (poza 7 si 8 ).
In comparatie cu duzele clasice. acestea au urmatoarele avantaje:
- imprastie apa pe o suparafata mai mare a parbrizului
- protejeaza s tergatoarele pentru ca nu mai merg in gol
- sunt mai economice
Important: duzele de Insignia pentru a stropi eficient pe Corsa C necestita o mica modificare.
Mai exact trebuie sa taiati cu un cutter putin din marginea de sus (vezi poza de mai jos)
Dupa ce taiati din partea de sus duza ar trebui sa arate asa:
Aceasta operatiune este necesara pentru ca altfel jetul va lovi in marginea de sus iar apa va ajunge pe parbriz foarte jos:
Acum sa trecem la montaj.
Duza din stanga:
- se trage de chederul care vine intre capota si grila de la stergatoare;
- se ridica capacul de plastic care acopera vasul de la lichidul de frana (poza 1);
- se impinge spre parbriz clema care tine duza veche (poza 2);
- se misca st/dr si se impinge duza veche pana iese din suport;
- se monteaza si se regleaza duza noua (poza 3 si 4).
Duza din dreapta:
- se desurubeaza surubul cu cap TX (poza 5);
- se desurubeaza surubul cu cap HEX (poza 6);
- se trage jumatatea din dreapta a grilei;
- se impinge spre parbriz clema care tine duza veche;
- se misca st/dr si se impinge duza veche pana iese din suport;
- se monteaza si se regleaza duza noua invers fata de cum era montata duza veche (poza 7 si 8 ).
In comparatie cu duzele clasice. acestea au urmatoarele avantaje:
- imprastie apa pe o suparafata mai mare a parbrizului
- protejeaza s tergatoarele pentru ca nu mai merg in gol
- sunt mai economice
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Paulll
- OP
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
eu a trebuit sa le tai mult sus, pentru ca nu le puteam regla (pentru reglaj am o teava de diametrul potrivit, crestata)
Am taiat cu svicul (cleste de taiat sarma)
Nu e deloc dificil.
Diuzele fiind sub buza capotei (deci nefiind vizibile), nu mi-am batut capul sa le cosmetizez cu smirghel/etc ca sa arate frumos taietura....
Am taiat cu svicul (cleste de taiat sarma)
Nu e deloc dificil.
Diuzele fiind sub buza capotei (deci nefiind vizibile), nu mi-am batut capul sa le cosmetizez cu smirghel/etc ca sa arate frumos taietura....
- Paulll
- OP
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am reusit sa le montez, fara mare problema.
Acum am 2 mici probleme...mie mi se pare ca nu stropesc tocmai bine, cred ca trebuiesc reglate mai bine.
Si doi, dupa o utilizare, recunosc faptul ca fara prea mult lichid de parbriz, m-am trezit cu o ditamai boltoaca de apa de lichid de parbriz sub masina.
Stie cineva daca le-am montat eu gresit sau ceva? Sau am fortat sistemul ca nu avea lichid mult, era pe fund, si a dat pe undeva pe afara?
Stima.
Acum am 2 mici probleme...mie mi se pare ca nu stropesc tocmai bine, cred ca trebuiesc reglate mai bine.
Si doi, dupa o utilizare, recunosc faptul ca fara prea mult lichid de parbriz, m-am trezit cu o ditamai boltoaca de apa de lichid de parbriz sub masina.
Stie cineva daca le-am montat eu gresit sau ceva? Sau am fortat sistemul ca nu avea lichid mult, era pe fund, si a dat pe undeva pe afara?
Stima.
- Paulll
- OP
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
czsilviu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Am montat si eu azi pe Corsa D duzele. Nu era nevoie sa le tai, dar le-am taiat ca sa le pot regla mai usor. A fost destul de greu pana le-am gasit pozitia ideala, au tendinta sa bata cam peste parbriz, iar daca le reglezi mai jos dau in stergator. Pana la urma cu rabdare se pot regla si isi fac bine treaba si pe Corsa D.
prozatos
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Paulll
- OP
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
prozatos
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2010
- Mesaj Privat
Asa am fãcut si eu paba la urma dar cred ca un pic le am frecat cu creionul de tensiune. Dar ala se la sofer stropeste bine. Le am si decupat un pic preventiv asa cum au mai zis unii pe aici cu toate ca la cielo cand am pus nu am decupat si le am reglat f usor. Aici le am pus si le am mai domontat o data ca sa le reglez/deblochez la rece.